Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-01-21, 21:42
Medlem
Bland det mest underhållande tycker jag är att Greta sannolikt är mera begåvad och intelligent än en överväldigande majoritet av de gubbar som kritiserar henne.

Folk ser ner på henne och snackar skit trots att de själva ligger krafigt i lä, hon skulle krossa er i vilken intelligenstest som helst.

Ja, detta upplever jag som mycket komiskt.
2020-01-21, 21:55
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hon har flest följare på Instagram.

(Alla vet väl vad Instagram är? )

Jodå. Men det var länge sen jag var på det. Instagram verkar passa Greta. Lite prat, och plattformen att läsa kommentarerna suger som fan. Använder Google foto för mina album.

Men jag visste inte vem Ellen var.

Trump får en fråga om Greta

"a message for Greta Thunberg"
Förstod inte tydligt vad som sades men i år får Greta noll i uppmärksamhet av Trump.
2020-01-21, 22:01
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifhooker
Jodå. Men det var länge sen jag var på det. Instagram verkar passa Greta. Lite prat, och plattformen att läsa kommentarerna suger som fan. Använder Google foto för mina album.

Men jag visste inte vem Ellen var.

Trump får en fråga om Greta

"a message for Greta Thunberg"
Förstod inte tydligt vad som sades men i år får Greta noll i uppmärksamhet av Trump.
Vad tycker du om Gretas idol Esther The Pig?
Är det ett PK svin, eller nåt Soros kokat ihop.?
Senast redigerad av Giant Squid 2020-01-21 kl. 22:04.
2020-01-21, 22:12
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Bland det mest underhållande tycker jag är att Greta sannolikt är mera begåvad och intelligent än en överväldigande majoritet av de gubbar som kritiserar henne.

Folk ser ner på henne och snackar skit trots att de själva ligger krafigt i lä, hon skulle krossa er i vilken intelligenstest som helst.

Ja, detta upplever jag som mycket komiskt.

Bra! Jag tycker om såna som du. Lätt att göra idioter av såna. Så nu kan du visa hur klok DU själv är.
https://www.flashback.org/sp69988036
klicka sen på kina-metafor.
Kom tillbaks med Greta-IQ. Nu efter din revision.

----------------------------------------------------------------
------För mera analys följ detta nedanför:

Jag tänker inte skryta om mitt iq men jag kan säga att de som presenterar något hatar mina frågor mest. Senast visade jag rockströms manipulering och det tog mig kanske 10min.

Jag har bett tiotals gg om klipp där man kan visa att Greta är klok och gör en klok analys. Det fick jag inte. Jag tror inte att Greta har iq högre än 100.

-hur fan i helvete kan man läsa på om klimatet i 7-8 år och tro att CO2 styr klimatet?? och inget annat?
-hur fan kan man säga att katastrofen är igång men när man frågade henne i USA-kongressen så kunde hon inte ge ett enda exemper, eller t.o.m beskriva framtida problem.

USA-Kongressen med Gretas all prat: https://www.flashback.org/sp69987193

Jag skapade denna post för att bevisa att Greta är ingen geni (snällt sagt, bevisar egentligen hur jävla dum hon är.)
Så titta på vad Greta säger. Det blir komiskt för att du tyckte att det är komiskt att vi skrattar åt Gretas okunskap och omogenhet.

SLUTSATS: Greta är dum. Man kan se att hon inte har satsat på utbildning. Hon verkar leva i en bubbla. För att utvecklas bäst i denna ålder behöver man också motgångar,att misslyckas och tänka kritiskt...nånting som verkar otänkbart för Greta.

Jag kan ändra mig. Visa mig videon, vad som helst som kan uppfattas att hon är klok.
Att t.ex. säga att forskare tycker att då man pratar med Greta är som att prata med en forskarstudent är löjeväckande. Man får inte högre IQ av priser och hur mycket i tidningen man hamnar.

Jag kommer att länka till denna post i framtiden om nån hävdar att Greta är en geni.

BONUS----3.200.000 visningar - greta utan skript https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g

och jag tål kritik. är jag dum?? Då vill jag veta det!! (med hänvisningar förstås)
Senast redigerad av leifhooker 2020-01-21 kl. 22:44.
2020-01-21, 22:29
Medlem
Jofs avatar
Trump ömmar ni för klimatet. Jimmie Å. ömmar för klimatet.
Det är märkligt vad lilla Greta kan åstadkomma.
2020-01-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifhooker
Bra! Jag tycker om såna som du. Lätt att göra idioter av såna.

Du som kallar mig för idiot verkar väldigt, väldigt träffad själv? Är det så du brukar bemöta andra människor?
Senast redigerad av mastodon111 2020-01-21 kl. 22:46.
2020-01-21, 22:39
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof

Märkligt att det glöms att det fanns en klimatdebatt låååååångt före Greta.

Inte ens Al Gore var först.
2020-01-21, 23:07
Medlem
Senaste talet var lika värdelöst som de tidigare. Massa känsloargument och trams. Hatar verkligen ungjäveln.
2020-01-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof

Hon är en äcklig liten skitunge. Inga seriösa forskare/ledare tar henne på allvar.
2020-01-21, 23:11
Medlem
Jofs avatar
Jacob Wallenberg är nu ännu en av de de lurade enkla människorna.
Eller är han också manipulerad av Soros.

Han säger så här idag: Greta Thunbergs tal i Davos på tisdagen om att ”världen fortfarande står i brand” bör tas på största allvar, menar Wallenberg som befinner sig på Världsekonomiskt forum.
– Hon har en stor påverkan på alla jag har pratat med. Hon är relevant, säger vad hon tycker och sätter ett finger i magen på beslutsfattare.

Det är nu bara några få super intelligenta och insatta personer här på FB bl a som fortfarande inte är lurade. Som håller huvudet kallt. Som skribenten innan mig! Man bara känner intelligens vibrera ("En äcklig lite skitunge"). Så träffsäker i sin anlays. Grattis till er!
Senast redigerad av Jof 2020-01-21 kl. 23:14.
2020-01-21, 23:14
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Greta och du kan sluta använda internet. Tar massor av energi och inget vettigt blir sagt
Jo det måste jag ju faktiskt hålla med dig om. Här i denna tråd tuggasö samma sak om, om och om igen. Det mesta handlar inte om skvaller om Greta Tunberg heller. Så snart något skvaller presenteras så blir det ett väldigt kackel om en massa ovidkommande saker som vad olika personer tycker och tänker om GT och klimatfrågan istället för fortsatt fredagskvällar.
2020-01-21, 23:18
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Senaste talet var lika värdelöst som de tidigare. Massa känsloargument och trams. Hatar verkligen ungjäveln.

Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Hon är en äcklig liten skitunge. Inga seriösa forskare/ledare tar henne på allvar.

Vem är viktigast enligt media?

Det är sant. Inga seriösa. Men det är medians fel att "promota" en sån unge som dessutom kommer att lida av detta.

Men hon måste ju avsluta dokumentären så att Malena får betalt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in