Citat:
Ursprungligen postat av
Chepe3310
Sug en stor
Lyssna på mig här din pajas
Jag tänker bara på mig själv så som alla andra och du känner inte mig för att skriva så och om du hade gjort så hade du vetat mycket och att jag mår riktigt bra att jag skicka den döda AR till hans döda mamma varför ser ni att det är dåligt tänk han saknar och vill träffa hon gjorde bara hans dröm snabbare
Jag vet ganska mycket. Nej en människa som lever som du mår inte bra. En människa som mår bra dödar inte oskyldiga personer. Det är inte din uppgift att avgöra när AR ska träffa sin mamma. I så fall så kan ju någon bestämma att din mamma ska få träffa sina döda släktingar också?
Citat:
Ursprungligen postat av
Chepe3310
Nej när jag var 15 år jag har gjort saker som är riktigt kaos och har rånat någon då som var något den tiden och han var bland dom äldre som har pengar droger och allt ändå jag tog allt i från han också och han dog så bara för att ingen skulle veta någonting om mig har jag haft skyddad id min mamma bor inte i Sverige och har aldrig varit där jag kom med mina syskon och alla vi är kriminella sen barn så ja du får fatta det hur du vill
Ja nu berättar du lite sanning, tack för det. Men du vrider på den. Sanningen är att du när du var 15 rånade någon som var äldre, nämligen Eivor som var 74 år. Några droger hade hon inte, men pengarna tog du av henne. Den röda tråden i dina "kriminella gärningar" är att du alltid gett dig på någon som är svagare, och du har alltid sett till att ha med dig någon så ni varit flera mot en. Är det att ha bollar tycker du?
Jo din mamma Sahar bor visst i Sverige. Och i Sverige får man inte skyddad id för att "ingen" ska veta något, det får man bara om man har ett specifikt hot från specifika personer. Och eftersom även Sahar har skyddad id och du var så pass ung när ni fick det så gissar jag att det handlar om någon familjerelaterad grej. Men att ha skyddad id i Sverige betyder inte att man inte kan bli funnen.