2020-01-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
har en bra framtid och bättre än din tro mig

Märks du har en hjärna som inte funkar, du är tydligen inte så smart! Du har ingen framtid.
Du verkar inte ens ha ett samvete.
Inget kommer kunna göras för att få AR tillbax, men jag hoppas för familjens skull att dem får rättvisa och att skyldiga får sina straff.
Synd han råkade ut för sådana personer som er.
Tror inte ens din hjärna fattar vad ni gjort.
Senast redigerad av CocaCola17 2020-01-18 kl. 13:48.
Citera
2020-01-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola17
Märks du har en hjärna som inte funkar, du är tydligen inte så smart! Du har ingen framtid.
Inget kommer kunna göras för att få AR tillbax, men jag hoppas för familjens skull att dem får rättvisa och att skyldiga får sina straff.

Nej och hade han levt jag hoppas han dör igen
Citera
2020-01-20, 07:57
Medlem
Citat:

Varför? Vad ha han gjort dig för att du ska hata han så mycket ?
Citera
2020-01-20, 10:29
Medlem
Citat:

Jag tror ingen här inne tror på dig när du låtsas oberörd och säger att du har det så bra nu. Jag är rätt övertygad om att du mår skit. Att du är fullt medveten om att du förstört många människors liv, även din egen mammas. Att du inser att du gick över en gräns där det inte längre finns någon återvändo. Hur du än gör nu så kommer du att ses som en feg människa som tillsammans med några lika fega polare dödade en ensam kille som dessutom mentalt var mycket yngre än sin faktiska ålder. Fegare än så blir det inte. Ingen ser något modigt eller tufft i det, bara fegt och svagt.

En fråga bara, du och din mamma har skyddad id, handlar det om att du har en våldsam pappa som ni gömt er ifrån? Det skulle ju förklara en del.
Citera
2020-01-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Jag tror ingen här inne tror på dig när du låtsas oberörd och säger att du har det så bra nu. Jag är rätt övertygad om att du mår skit. Att du är fullt medveten om att du förstört många människors liv, även din egen mammas. Att du inser att du gick över en gräns där det inte längre finns någon återvändo. Hur du än gör nu så kommer du att ses som en feg människa som tillsammans med några lika fega polare dödade en ensam kille som dessutom mentalt var mycket yngre än sin faktiska ålder. Fegare än så blir det inte. Ingen ser något modigt eller tufft i det, bara fegt och svagt.

En fråga bara, du och din mamma har skyddad id, handlar det om att du har en våldsam pappa som ni gömt er ifrån? Det skulle ju förklara en del.

En fråga bara VEM ÄR egentigen Chepe?
Jag är nog lite trög har missat det.
MEN du vet eftersom du vet att han har skyddad identitet.
MEN jag håller med OM han VET exakt vad som hände skriv det då.
Citera
2020-01-22, 14:11
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Har bollar men vill ändå inte bo i Sverige tro mig Sverige är skit land man ska göra sitt sen tagga varför skulle gå ändå lämna in mig få minst 2;3 år för vad för killen dog av ett misstag nej klart hans familj lider men gjort är gjort hans bästa vänner E och m borde inte vara med och göra så deras vän dog så där ni har ändå dom häktade det borde väl räcka vad ska ni med mig till typ ni vinner ändå ingenting vad vill ni ha mer nästan alla är inne förutom jag räcker inte det ja det va synd

Nu är det inte bara polisen som söker dej,Så det är bra att du har bollar,Du behöver dom när fel person knackar dej på axeln och säger: Game Over Ett gratis tips får du av mej,ha alltid ögon i nacken
Citera
2020-01-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
En fråga bara VEM ÄR egentigen Chepe?
Jag är nog lite trög har missat det.
MEN du vet eftersom du vet att han har skyddad identitet.
MEN jag håller med OM han VET exakt vad som hände skriv det då.
Enligt honom själv så är han en av de två som var häktade i sin frånvaro, och eftersom Vincent gripits så är det bara en person kvar. Att han har skyddad id gick medierna ut med.
Ja om han är så säker på att han ändå inte kommer åka fast spelar det ju ingen roll om han berättar, hans "polare" har ju redan golat ner honom så han behöver inte skydda någon.

Men det kräver ju att han har ett samvete, förmåga att känna empati. Det kanske han inte har, han kanske är typen som inte tycker ett liv är värt något. Som inte ens skulle bry sig om någon gav sig på hans mamma för att straffa honom.
Citera
2020-01-23, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Nu är det inte bara polisen som söker dej,Så det är bra att du har bollar,Du behöver dom när fel person knackar dej på axeln och säger: Game Over Ett gratis tips får du av mej,ha alltid ögon i nacken

Mannen vad är det du inte förstår jag är inte i *** Sverige jag har det mycket bra hade du känt mig du hade förstått att jag skiter i hela den grejen tänker intes på den
Det va en kille som dog det är game över för killen det kommer alltid vara
Men för mig som är utomlands så spelar det inte någon roll jag har ögon där jag har dom varför kokar du så mycket
Citera
2020-01-23, 06:09
Medlem
Citat:
Enligt honom själv så är han en av de två som var häktade i sin frånvaro, och eftersom Vincent gripits så är det bara en person kvar. Att han har skyddad id gick medierna ut med.
Ja om han är så säker på att han ändå inte kommer åka fast spelar det ju ingen roll om han berättar, hans "polare" har ju redan golat ner honom så han behöver inte skydda någon.

Men det kräver ju att han har ett samvete, förmåga att känna empati. Det kanske han inte har, han kanske är typen som inte tycker ett liv är värt något. Som inte ens skulle bry sig om någon gav sig på hans mamma för att straffa honom.

Sug en stor
Lyssna på mig här din pajas
Jag tänker bara på mig själv så som alla andra och du känner inte mig för att skriva så och om du hade gjort så hade du vetat mycket och att jag mår riktigt bra att jag skicka den döda AR till hans döda mamma varför ser ni att det är dåligt tänk han saknar och vill träffa hon gjorde bara hans dröm snabbare
Citera
2020-01-23, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola17

Lyssna du förstår inte att jag har bajsar mer pengar än dig och äter och är tio gånger större än dig väger 88kilo AR bord dö igen och du också
Jag har 0 samvete
Citera
2020-01-23, 06:20
Medlem
Citat:

Nej när jag var 15 år jag har gjort saker som är riktigt kaos och har rånat någon då som var något den tiden och han var bland dom äldre som har pengar droger och allt ändå jag tog allt i från han också och han dog så bara för att ingen skulle veta någonting om mig har jag haft skyddad id min mamma bor inte i Sverige och har aldrig varit där jag kom med mina syskon och alla vi är kriminella sen barn så ja du får fatta det hur du vill
Citera
2020-01-23, 07:15
Medlem
Citat:
Sug en stor
Lyssna på mig här din pajas
Jag tänker bara på mig själv så som alla andra och du känner inte mig för att skriva så och om du hade gjort så hade du vetat mycket och att jag mår riktigt bra att jag skicka den döda AR till hans döda mamma varför ser ni att det är dåligt tänk han saknar och vill träffa hon gjorde bara hans dröm snabbare
Jag vet ganska mycket. Nej en människa som lever som du mår inte bra. En människa som mår bra dödar inte oskyldiga personer. Det är inte din uppgift att avgöra när AR ska träffa sin mamma. I så fall så kan ju någon bestämma att din mamma ska få träffa sina döda släktingar också?

Citat:
Nej när jag var 15 år jag har gjort saker som är riktigt kaos och har rånat någon då som var något den tiden och han var bland dom äldre som har pengar droger och allt ändå jag tog allt i från han också och han dog så bara för att ingen skulle veta någonting om mig har jag haft skyddad id min mamma bor inte i Sverige och har aldrig varit där jag kom med mina syskon och alla vi är kriminella sen barn så ja du får fatta det hur du vill

Ja nu berättar du lite sanning, tack för det. Men du vrider på den. Sanningen är att du när du var 15 rånade någon som var äldre, nämligen Eivor som var 74 år. Några droger hade hon inte, men pengarna tog du av henne. Den röda tråden i dina "kriminella gärningar" är att du alltid gett dig på någon som är svagare, och du har alltid sett till att ha med dig någon så ni varit flera mot en. Är det att ha bollar tycker du?

Jo din mamma Sahar bor visst i Sverige. Och i Sverige får man inte skyddad id för att "ingen" ska veta något, det får man bara om man har ett specifikt hot från specifika personer. Och eftersom även Sahar har skyddad id och du var så pass ung när ni fick det så gissar jag att det handlar om någon familjerelaterad grej. Men att ha skyddad id i Sverige betyder inte att man inte kan bli funnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in