Citat:
Ursprungligen postat av
ZiggeZiggarett
Imperium... men jisses... imperium! Nu får du ju lugna dig...
Jag säger så här. hade svenska politiker misskött utrikes relationer så till den milda grad som Iran gör, och satsat halva BNP på militär... de hade aldrig blivit omvalda.
det är bara ett ultranationalistiskt runkande du håller på med. Du är ju värre än Karl XII-rassarna, haha..
Nationalist är du. Imperialist är du också!
Kike analytiker på Haaretz kallar det för imperium. Som Iran lyckats bygga upp under flera decennium.
Iranier är inte korkade etniska feminist svenskar som prioriterar ett bidragssamhälle för parasiter. Barnbidrag hit och dit, bostadsbidrag och andra sjuka saker.
Vi är i mot USA, vi behöver bra försvar.
Jag är inte imperialist, men jag är nationalist. Nästan alla iranier är nationalister, till och med dom i USA, dom förespråkar bara milda relationer till väst, och vänskap med kike-staten.
Iran kommer attackera Israel. Det kommer hända.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZiggeZiggarett
Har ryska generaler sagt det, jaha, då måste det ju vara så...
Många länder har slagit till mot amerikanska baser. De har attackerat fartyg, terrorattacker mot baser med självmordsbombare...
Irans ledarskap faller, det är en fråga om tid.. sedan skall ni bli kompisar med Onkel Sam... jojo, då är det ingen som hyllar mullorna längre på FB...
Det är falsk stolthet ni sysslar med i en konflikt ni aldrig kan vinna,,,, så sitter ni med offerkoftorna på och gaskar upp er med att ni minsann är ett imperium...
Vad gör du i Sverige? Ned å kämpa då för fan!
Flera analytiker och generaler har sagt att det i princip är omöjligt att invadera Iran. Det är bara nåt som händer i fantasivärlden och Battlefield 3, inte verkligheten.
Med självmordsbombare
Det finns ingen rationell stat som attackerat USA med sin egna tunga vapenarsenal som Iran gjorde mot USA senast. Det är bara Japan som gjort detta.
Och Vietnam under kriget. Men detta är en helt annan sak.
Vi kan vinna, eller menar du att USA vann Irak?
Jag är inte i Sverige? Varför tror du det?
Jag bor i Turkiet för tillfället.