Citat:
Kike analytiker på Haaretz kallar det för imperium. Som Iran lyckats bygga upp under flera decennium.
Iranier är inte korkade etniska feminist svenskar som prioriterar ett bidragssamhälle för parasiter. Barnbidrag hit och dit, bostadsbidrag och andra sjuka saker.
Vi är i mot USA, vi behöver bra försvar.
Jag är inte imperialist, men jag är nationalist. Nästan alla iranier är nationalister, till och med dom i USA, dom förespråkar bara milda relationer till väst, och vänskap med kike-staten.
Iran kommer attackera Israel. Det kommer hända.
Flera analytiker och generaler har sagt att det i princip är omöjligt att invadera Iran. Det är bara nåt som händer i fantasivärlden och Battlefield 3, inte verkligheten.
Med självmordsbombare
Det finns ingen rationell stat som attackerat USA med sin egna tunga vapenarsenal som Iran gjorde mot USA senast. Det är bara Japan som gjort detta.
Och Vietnam under kriget. Men detta är en helt annan sak.
Vi kan vinna, eller menar du att USA vann Irak?
Jag är inte i Sverige? Varför tror du det?
Jag bor i Turkiet för tillfället.
Iranier är inte korkade etniska feminist svenskar som prioriterar ett bidragssamhälle för parasiter. Barnbidrag hit och dit, bostadsbidrag och andra sjuka saker.
Vi är i mot USA, vi behöver bra försvar.
Jag är inte imperialist, men jag är nationalist. Nästan alla iranier är nationalister, till och med dom i USA, dom förespråkar bara milda relationer till väst, och vänskap med kike-staten.
Iran kommer attackera Israel. Det kommer hända.
Flera analytiker och generaler har sagt att det i princip är omöjligt att invadera Iran. Det är bara nåt som händer i fantasivärlden och Battlefield 3, inte verkligheten.
Med självmordsbombare
Det finns ingen rationell stat som attackerat USA med sin egna tunga vapenarsenal som Iran gjorde mot USA senast. Det är bara Japan som gjort detta.
Och Vietnam under kriget. Men detta är en helt annan sak.
Vi kan vinna, eller menar du att USA vann Irak?
Jag är inte i Sverige? Varför tror du det?
Jag bor i Turkiet för tillfället.
Mullorna kan aldrig vinna.... de åker. De har muckat från dag 1. Sedan vill ni ha goda relationer med onkel Sam. jaja... då åker offerkoftan på igen som en oljad blixt.
Bidragssamhälle för parasiter ja.. var kommer de ifrån då?
De iranier jag träffat avskyr verkligen mullorna.
Nej, det finns ingen rationell stat som attackerat USA med tunga vapen. Där är vi överens.