Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Jag påstår inget. Jag ställer ju frågor.
Så denne Hampus fick leka med Bella så länge han hade pengar. Sedan hade han inga pengar och fick åka hem. Är det korrekt uppfattat?
Enligt kvällspressen och Bella själv blev hon tvungen att fly landet med en veckas charter på grund av att det stod en väldigt dyr bil parkerad på hennes garageuppfart. Jag tolkade det först som att det var någon maffioso i dyr sportbil som åkte runt och spejade på henne. Bella önskade nog att det var så. Men denne Hampus sa senare i en intervju att han köpt/lånat/leasat/snott bilen och när han höll på att gå i konkurs hade den riktige ägaren av bilen span på vart den var. Därav att en skum figur spejade på Bellas hus. Jag tänkte först att det kunde vara så kul att denne Hampus var delägare i villan och att kronofogden knackade på. Men det visar sig nu alltså att Bella inte alls hade något att göra med något av detta. Vilket måste ha varit det jobbigaste av allt för henne.
Jag minns att den försmådde Hampus var rätt bitter efter att han blev dumpad. Bella själv påstod att hon tänkte lämna tillbaka en klocka hon fått som var värd mycket pengar. Han behövde förmodligen den. Vet inte om det hände? Men det var ju lätt för mig att tro att Hampus senare var den som startade Insta-kontot Gripenlöööw. Om det inte var han, vem kan det då vara? Det är ju någon som verkar ha stor insikt i hennes privatliv i alla fall. Och som verkligen hatar henne över allt annat.
Det var Isabella som helt själv skrev och berättade maffian skickade folk som letade efter Hajen och Isabella, att polisen varnade Isabella for dom personerna, och Isabella berättar helt själv i videon att hon hjälpte Hajen med dom kunderna och att hon fick betalt pa olika satt, det namns smycken, klockor, resor i intervjun och det har bekräftats av Hajen som blev besviken da han blev dumpad
Vad som ar sant och belopp vet nog bara dom inblandade