Citat:
Ursprungligen postat av
DoggingDoris
Jag tror inte att det någonsin kommer att vända. Sverige blir ett islamistiskt land.
Väldigt många av 30 och 40-talisterna har jobbat politiskt på olika sätt, suttit i nämnder, jobbat fackligt, deltagit i ABF och i idrottsrörelsen och så vidare och dessa människor är helt blinda för vad som händer. De tycker att sossarna har byggt upp landet och tror att sossarna styr allt till det bästa vad som än händer.
Ibland hör man också folk uttrycka en oro för att det ska bli inbördeskrig i Sverige, men hur skulle det gå till? De flesta svenskar kan knappast få tag på vapen medans gangstergängen verkar vara välbeväpnade.
Jag tror att svenskarna måste ge sig på politikerna rent fysiskt om det ska bli en förändring: blir din farmor nedslagen av en kriminell blatte så gör du lika dant med närmaste 7-klöverpolitiker, i din kommun, alltså att folk blir ett slags Breivik-ligtht -kopior.
Om så var fallet, då är trots tragedierna för de anhöriga som förlorar far- och morföräldrar, corona-viruset den slutgiltiga lösningen på sosse-frågan?
Iallafall så kommer det om en tid vara uppenbart att idioterna på folkhälsomyndigheten skiter i hur många av oss som dör. Vissa menar att det var tsunami-hanteringen som var fingret på vågen som ledde till regeringen Reinfeldt, själv tyckte jag att det var en massa gnäll och att de som klagade var förståndshandikappade som tänkte att Sverige skulle kunna skicka katastrofhjälp till andra sidan jordklotet på kort varsel. Kanske blir coronautbrottet Löfvens tsunami?