2020-03-31, 18:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbat
Allt handlar om sjlvskerhet. Rak hllning och hakan upp.

Oavsett vad du gr "utifrn" s som gym, mustasch, rakat hr eller tatueringar s lyser sjlvskerheten alltid igenom.
Okej, tack! Finns det ngon vning man kan gra fr att bli bttre p det?
Citera
2020-03-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vilka steg ska man ta fr att ndra sin personlighet till att bli mer hotfull?

Jag skulle vilja bli mer skrckinjagande i min omgivning och f mer respekt frn folk. Nr jag r p allmn plats ska folk bli rdda fr mig och knna p min aura att det r jag som bestmmer. Nr jag blnger t folk ska de bli oskra och inte vga mta mig med blicken, och istllet titta ner i marken som en rtta. Jag vill kunna ta plats utan att ngon vgar sga ifrn.

Hur ska man uppn detta?

Att trna och bli biffigare knns vl givet. Kanske ngon schysst tatuering ocks? Sedan tuffa klder, typ en skinnjacka. Halskedja.

Sedan behver man vl gra ngot t sin personlighet ocks. Finns det ngon kurs man kan g? Finns det vningar man kan gra i sina relationer dr man trnar p att bli mer uttriktad, allvarlig och hotfull?

Vore tjusigt om ngon annan har gjort samma resa och vill bertta hur man gr till vga.

du kan ju brja med att g ut och sluta betala twitch tjejer fr att f lite lycka vilket du beskriver i din andra trd. s brja med att sluta vara en simp.

ska anvnda dig av "skrmsel respekt" mste du rkna med att bli konfronterad och kanske ka p rejlt med stryk om du inte kan springa fort eller kan frsvara dig.
Citera
2020-03-31, 18:53
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Okej, tack! Finns det ngon vning man kan gra fr att bli bttre p det?
va genom att st framfr spegeln. Viktigt med en skallad "stift upper lip"
Citera
2020-03-31, 19:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Jag vet inte vad jag gr, fr jag r ingen tuff person p det sttet. Har mer eller mindre aldrig slagits (frutom p fyllan nr man var i tonren) och blir kallad gosbjrn osv av flera

Men p senaste tiden s mrker man att folk undviker en, gr t sidan, viskar till sin kompis och ser rdda ut nr man str i kn till te.x Mcdonalds och s gr dem och stter sig istllet och vntar tills jag r klar.

Invandrargng som blir som smflickor och blir tysta och glor p en som om de sett ett spke fr att sedan g drifrn.

Jag ser vl bara sur ut nr jag gr och lyssnar p min musik och gr med band t-shirts som har ganska sjuka tryck

Jag r 180 lng, inte smal men inte tjock. Har halvlngt hr, tj i ronen och tatueringar p hnder och fingrar och ngra enstaka rr p ansiktet (sm) och skgg. That's it.
Coolt! Sn vill jag ocks bli!

Tack fr tipsen. Ska vervga tatueringar p hnderna, det lter tufft!
Citera
2020-03-31, 19:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 65547063
Varfr skulle man vilja? Det du beskriver lter som rdsla fr en oberknelig och potentiellt farlig individ.
Sdana vill man inte ha i samhllet, du vill allts bli ngon som br lsas in eftersom du r en ociviliserad fara?
Klart man vill bli respekterad, knna att folk lyssnar p en och gr det man vill. Gillar ocks tanken p att ha makt ver andra mnniskor. Kunna vara den som bestmmer om folks den. Inte p ngot dligt stt d, men att man har potentialen, vilket d skulle ingjuta en viss form av skrck hos de omkring en. Tnk att alltid f sin vilja igenom fr att ingen vgar kfta emot?
Citera
2020-03-31, 19:07
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Om du har en tntig skallform, dligt sjlvfrtroende och kass hllning s finns det ingenting du kan gra. Rakad skalle, snabba brillor och tatueringar i ansiktet fungerar skert p vissa... nr det kommer till det psykologiska s gller det att vara ofrutsgbar och verkligen ta i nr det blir hetsigt, men obehagligt lugn annars.
Vad menar du med tntig skallform? Hur vet man om man har det? Kan du visa ngot exempel?
Citera
2020-03-31, 19:11
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Att vara skrckinjagande och hotfull ger dig inte respekt, det ger rdsla, det r ett slags fattigmansrespekt.
Respekt frtjnar man, den hotar man inte fram.
Det r vad ni ortentuffingar, WT-losers och andra muppar inte fattar.
Bttre knd n oknd. S lnge folk fruktar mig s bryr jag mig rligt talat inte. Det r smidigare att f respekt genom att vara hotfull, r min tanke. Men d menar jag inte att jag vill g runt och hota folk. Utan att det r frn min personlighet, kroppsprk, utseende och kldsel som det utstrlar hotfullhet.
Citera
2020-03-31, 19:14
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Bttre knd n oknd. S lnge folk fruktar mig s bryr jag mig rligt talat inte. Det r smidigare att f respekt genom att vara hotfull, r min tanke. Men d menar jag inte att jag vill g runt och hota folk. Utan att det r frn min personlighet, kroppsprk, utseende och kldsel som det utstrlar hotfullhet.
Frstr. Typisk loserattityd.
Folk ser dig inte som en respektingivande, trygg och bra kille, utan som en farlig och oberknelig idiot.
Men det r nog det bsta du kan hoppas p ...
Citera
2020-03-31, 19:39
Medlem
Citat:
Klart man vill bli respekterad, knna att folk lyssnar p en och gr det man vill. Gillar ocks tanken p att ha makt ver andra mnniskor. Kunna vara den som bestmmer om folks den. Inte p ngot dligt stt d, men att man har potentialen, vilket d skulle ingjuta en viss form av skrck hos de omkring en. Tnk att alltid f sin vilja igenom fr att ingen vgar kfta emot?

Okej, d ska du bli intellektuell samt helst vara intelligent och karismatisk ocks.
Skippa karateklubben, ansiktstatueringen och automatkarbinen.
Citera
2020-03-31, 19:47
Medlem
Citat:
Vad menar du med tntig skallform? Hur vet man om man har det? Kan du visa ngot exempel?
Hr fr du ett tydligt exempel:
https://siamagazin.com/warrior-vs-wi...skulls-in-men/
Citera
2020-03-31, 19:50
Medlem
Jag mrkte att en hel del mn p allmn plats blev "rdda" fr mig nr jag skaffade ca 25-30 kgs vervikt samt odlade ett lngt skgg. Sg vl ut lite som en fredetta mc-knutte som levde luffarliv typ.
Citera
2020-03-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
1. Raka huvudet
2. Cigarill i mungipan
3.svart kostym och slokhatt.
4. Lyssna p tung ddsmetall.

Funkade fr mig.

Luktar ju methlab lng vg om dig.
Citera