Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Vilka steg ska man ta fr att ndra sin personlighet till att bli mer hotfull?
Jag skulle vilja bli mer skrckinjagande i min omgivning och f mer respekt frn folk. Nr jag r p allmn plats ska folk bli rdda fr mig och knna p min aura att det r jag som bestmmer. Nr jag blnger t folk ska de bli oskra och inte vga mta mig med blicken, och istllet titta ner i marken som en rtta. Jag vill kunna ta plats utan att ngon vgar sga ifrn.
Hur ska man uppn detta?
Att trna och bli biffigare knns vl givet. Kanske ngon schysst tatuering ocks? Sedan tuffa klder, typ en skinnjacka. Halskedja.
Sedan behver man vl gra ngot t sin personlighet ocks. Finns det ngon kurs man kan g? Finns det vningar man kan gra i sina relationer dr man trnar p att bli mer uttriktad, allvarlig och hotfull?
Vore tjusigt om ngon annan har gjort samma resa och vill bertta hur man gr till vga.
Jag vet inte vad jag gr, fr jag r ingen tuff person p det sttet. Har mer eller mindre aldrig slagits (frutom p fyllan nr man var i tonren) och blir kallad gosbjrn osv av flera
Men p senaste tiden s mrker man att folk undviker en, gr t sidan, viskar till sin kompis och ser rdda ut nr man str i kn till te.x Mcdonalds och s gr dem och stter sig istllet och vntar tills jag r klar.
Invandrargng som blir som smflickor och blir tysta och glor p en som om de sett ett spke fr att sedan g drifrn.
Jag ser vl bara sur ut nr jag gr och lyssnar p min musik och gr med band t-shirts som har ganska sjuka tryck
Jag r 180 lng, inte smal men inte tjock. Har halvlngt hr, tj i ronen och tatueringar p hnder och fingrar och ngra enstaka rr p ansiktet (sm) och skgg. That's it.