2020-03-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej det är inte slut mellan Erik och Isabella.

Så med andra ord var Bella på Ystad Saltsjöbaden med Erik enligt dig. Tydligen firar Bella och Erik ,Odds födelsedag då kortet med ballongen är ett presentkort på Ystad Saltsjöbad. Detta måste ha varit parets gåva till Odd.

Jag älskar att Bella , Erik och Odd har en sån fin relation. De firade ju Odds födelsedag och alla 3 låg väl i sängen och åt tårta också 😂😂😂😂
Senast redigerad av kate88 2020-03-29 kl. 19:13. Anledning: Fel info
Citera
2020-03-29, 19:31
Medlem
Kämpendahls avatar
Jaha, Isabella borde börja få lite gravidmage nu om efternamn08:s uppgifter stämmer. Snart dags för ultraljud också. Har du hört något efternamn08? Blir ultraljudet före eller efter den tio dagar långa vandringen? Vem skulle hon vandra med? Inte Erik va? . Undrar om det blir en pojke eller flicka. Vad vill Isabellas ungar helst ha tror du? De måste vara överlyckliga nu när det ska få ett syskon

Orkar Isabella släpa på sin gravidmage och all utstyrsel hon införskaffade i mitten av april?

https://anaytrxdzo.cloudimg.io/v7/_t...f_sml=1&w=1920
Citera
2020-03-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag måste få fråga: Vad vinner du på det här inlägget?
Att hon är på Ystad Saltsjöbad är bevisat.
Att hon är där med någon som kört bilen från Sthlm är också troligt till 99%
Odd och Bella var på Falkenberg havsbad, så menar jag!

Ja hon är på ystad Saltsjöbaden nu ja; men odd är hemma på Lidingö. Min kollega bor granne med honom och han såg honom utanför sitt hus igår.

Så vad vinner du på ditt skitsnack och inlägg?
Citera
2020-03-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Så med andra ord var Bella på Ystad Saltsjöbaden med Erik enligt dig. Tydligen firar Bella och Erik ,Odds födelsedag då kortet med ballongen är ett presentkort på Ystad Saltsjöbad. Detta måste ha varit parets gåva till Odd.

Jag älskar att Bella , Erik och Odd har en sån fin relation. De firade ju Odds födelsedag och alla 3 låg väl i sängen och åt tårta också 😂😂😂😂

Bella var inte med Odd. Hon var där med en kvinna. Hon älskar att ni spekulerar.
Citera
2020-03-29, 21:42
Medlem
Det var dessutom en gratisresa precis som resan till herrgården för några veckor sedan.
Citera
2020-03-30, 10:11
Medlem
Blåsippor är fridlysta, just i Stockholms län gäller det även plockning av blommorna.
Senast redigerad av Tjottabalongen 2020-03-30 kl. 11:10.
Citera
2020-03-30, 10:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Odd och Bella var på Falkenberg havsbad, så menar jag!

Ja hon är på ystad Saltsjöbaden nu ja; men odd är hemma på Lidingö. Min kollega bor granne med honom och han såg honom utanför sitt hus igår.

Så vad vinner du på ditt skitsnack och inlägg?
Vilket otrevligt avslut på ditt inlägg. Trist!

IL och Odd har både bott på Falkenbergs Strandbad och Ystads Saltsjöbad.
Men i fredags var hon i Ystad.
Eftersom Odd inte var med (enligt din kollega) så kanske det var så att hon bilade 120 mil t/r för att bo i sviten på hotellet ensam. (Det KAN ju vara så att någon satte sig i bilen i Gbg och mötte henne där vem vet)
Citera
2020-03-30, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjottabalongen
Och så plockar den obildade människan blåsippor, fotar och publicerar det hela.
Blåsippor är fridlysta, just i Stockholms län gäller det även plockning av blommorna.

Det är du som inte har koll. Det där är inga blåsippor. Är ingen blomsterexpert men tror det är skilla.
Citera
2020-03-30, 13:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

När kommer deras barn? Och vad tycker Erik om att hon bor hemma hos Odd?
Citera
2020-04-01, 22:33
Medlem
Är det någon som har koll på vilket hus hon nu flyttat till?
Citera
2020-04-02, 05:23
Medlem
trottwells avatar
Svenska Dagbladet 2020-04-01

Ex-anställd: ”Blåste upp siffrorna för Löwengrip”

"Imperium eller luftslott? Isabella Löwengrips bolags framgångar har länge varit omtvistade. Nu bekräftar tidigare anställda för SvD att de blivit uppmanade att kommunicera ut felaktiga siffror."

Obs betalartikel

https://www.svd.se/sa-fick-anstallda...-upp-siffrorna

Dags för de lurade kunderna att anmäla Bella för bedrägeri!
Citera
2020-04-02, 08:23
Medlem
Citat:

Tack Efternamn08 , då är det bekräftat att det är slut mellan Erik och Bella.

Då alla dina påståenden hittills har varit fel och därför vet vi att ditt påståendet ” Bella o Erik är ihop” inte stämmer.

Det är slut på riktig mellan paret , de som var ett sånt fint par far och dotter 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in