2020-04-03, 18:44
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Jag fr alltid jtte mycket matchningar, speciellt med mina nya bilder ☺️

https://i.postimg.cc/fRJ9pC8F/Screen...com-tinder.jpg

Hrligt! Se till att maskera namnen och eventuellt bilder.

https://postimg.cc/mhZvZx7R

Precis som jag har gjort hr ovanfr med mina matchningar. Lite trivial fakta s hr p kvllskvisten r att bde du och jag ligger i top 95% percentilen nr det kommer till antal matchningar p Tinder Bra jobbat!
Citera
2020-04-03, 18:51
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det handlar vl en hel del om ens attityd.

Attityd till vad? Att bda vill knulla? Du mste frst att allt handlar om din approach och med det sagt s ska du inte fjanta omkring som en osker cuck och ltsas vilja ha nt frhllande fr att f knulla. Var rak, rlig och visa bde seriositet och respekt fr det andra knet s kommer det att g bra. Lg fr vrigt med en influencer fr 3 veckor sedan som ville spela in en porrfilm. Av 122 kandidater kan tillggas, s var jag den som fick doppa drulen och filma samtidigt. Det var otroligt lckert och vetskapen om att det numera finns mn i vrt avlnga land som drmmer sig bort bland handtrallorna till min drule i POV-format gr inte saken smre.
Citera
2020-04-03, 18:54
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Attityd till vad? Att bda vill knulla? Du mste frst att allt handlar om din approach och med det sagt s ska du inte fjanta omkring som en osker cuck och ltsas vilja ha nt frhllande fr att f knulla. Var rak, rlig och visa bde seriositet och respekt fr det andra knet s kommer det att g bra. Lg fr vrigt med en influencer fr 3 veckor sedan som ville spela in en porrfilm. Av 122 kandidater kan tillggas, s var jag den som fick doppa drulen och filma samtidigt. Det var otroligt lckert och vetskapen om att det numera finns mn i vrt avlnga land som drmmer sig bort bland handtrallorna till min drule i POV-format gr inte saken smre.

Att sjlv framstlla sig som en fuckboy r bara patetiskt.
Man behver dock inte vara en fuckboy bara fr att man ligger runt.

Att framstlla det som nt coolt att f ligga mycket och skryta om det r i grunden jkligt tntigt. Och extremt pubertalt.
Och att skryta om det nr vi r mitt i en pandemi r ju bara korkat.

Och du kan kalla mig fr cuck hur mycket du vill.
Senast redigerad av skotittare 2020-04-03 kl. 18:57.
Citera
2020-04-03, 21:28
Medlem
brianmolkos avatar
Mste man fylla i intressen fr appen ska kunna rkna ut matchningar eller vad gr den efter
Citera
2020-04-03, 22:25
Medlem
Ngon som har lite tidsfrdrivs tips p stllen man kan placera sig p nu nr det tydligen var gratis ett tag??
Oviktigt det ytliga mest roligt dr man r mer framt och social i dessa karantn tider.
Citera
2020-04-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Jag fr alltid jtte mycket matchningar, speciellt med mina nya bilder ☺️

https://i.postimg.cc/fRJ9pC8F/Screen...com-tinder.jpg
Som vi inte fick se, vi fick istllet se bilder p tjejerna av ngon anledning som om det skulle sga ngot om dina bilder

Vad ska la? betyda de la gteboska?
Den enda som verkar vara inne i en konversation r Julia eller?
Letitia och Carla lter ju som utlnningar, tvi!
Citera
2020-04-03, 23:42
Medlem
Som sagt, hur hanterar ni recievers tjejer, som det gr att stmma trff med tidigt, som lskar att bli intervjuade & prata om sig sjlv och reagera p min humor, men som r helt ofrmgna att fra msesidiga samtal och bolla tillbaka eller stlla egna frgor

Det finns inga andra sorters kvinnor, varav misstankarna gr att rikta
mot min persons effekt, men vad det n m vara s r det dom det r fel p och inte jag, men jag vill kncka nten (p dom) vad som triggar dom att vara shr frcka
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-04-03 kl. 23:47.
Citera
2020-04-04, 03:21
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Att sjlv framstlla sig som en fuckboy r bara patetiskt.
Man behver dock inte vara en fuckboy bara fr att man ligger runt.

Att framstlla det som nt coolt att f ligga mycket och skryta om det r i grunden jkligt tntigt. Och extremt pubertalt.
Och att skryta om det nr vi r mitt i en pandemi r ju bara korkat.

Och du kan kalla mig fr cuck hur mycket du vill.

Oavsett vad du n tycker i frgan s r faktum fortfarande att vi mnniskor precis som andra djurarter fljer evolutionens mekanismer. Skr ner p sojamjlken och kasta palestinasjalen s fr du skert ocks ligga.
Citera
2020-04-04, 03:25
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Jag behver rd, egentligen borde jag ringa 1177 men prvar hr

Du r inte ensam om detta min vn. Finns det inga kroppsbilder s kan du i 9 fall av 10 rkna med att tjejen i frga vger tresiffrigt. Har tyvrr rkat ut i den fllan och faktiskt trffat tjejer som frt en helt bakom ljuset rrande vikten och visst har man gjort s gott man kunnat i dom situationerna, men nr det varit "klart" s har jag blockerat varenda en och aldrig mer hrt av mig. Varfr? Ljuger man fr andra och sig sjlv om sin vikt s frtjnar man helt enkelt att bli dumpad. Svrare n s r det inte.
Citera
2020-04-04, 03:34
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Som sagt, hur hanterar ni recievers tjejer, som det gr att stmma trff med tidigt, som lskar att bli intervjuade & prata om sig sjlv och reagera p min humor, men som r helt ofrmgna att fra msesidiga samtal och bolla tillbaka eller stlla egna frgor

Det finns inga andra sorters kvinnor, varav misstankarna gr att rikta
mot min persons effekt, men vad det n m vara s r det dom det r fel p och inte jag, men jag vill kncka nten (p dom) vad som triggar dom att vara shr frcka

Trffade en reciever tjej tidigare i veckan (som fr vrigt visade sig ha en hel bibel i belastningsregistret). Det du mste gra r att helt enkelt byta sidor. Frn att vara henne till lags nr ni ses och beundra henne, till att bli kall och inte hra av dig nr ni vl inte ses. Det fr dom att vackla och brja intressera sig fr dig. Fortstter du att vara en cuck nr ni inte trffas s kommer du snabbt att hamna i friendzonen fr d vet hon precis var du finns nnstans nr hon vl behver ngot.
Citera
2020-04-04, 11:33
Medlem
Citat:
Trffade en reciever tjej tidigare i veckan (som fr vrigt visade sig ha en hel bibel i belastningsregistret). Det du mste gra r att helt enkelt byta sidor. Frn att vara henne till lags nr ni ses och beundra henne, till att bli kall och inte hra av dig nr ni vl inte ses. Det fr dom att vackla och brja intressera sig fr dig. Fortstter du att vara en cuck nr ni inte trffas s kommer du snabbt att hamna i friendzonen fr d vet hon precis var du finns nnstans nr hon vl behver ngot.
Jag frstr vad du menar
(Och jag hade grna trffat en tjej som finns i belastningsregistret)

Fast det hr fenomenet jag beskriver intrffar innan vi stts, vad som hnder drefter har jag ingen aning om, och det hr mnstret upprepar sig tjej efter tjej, dom behver ingenting utav mig, dom
lr enbart knna dom sidor jag vill framhva som repliker p mina frgor till dom, vad dom behver och vad dom hoppas p eller inte ser ngon potential i, det fr jag aldrig veta, eftersom dom r likgiltiga

Konfronterar man dom, s r alltid svaret att det beror p dom sjlva, pga av dligt minne eller nn annan komma eller att dom har svrt att lita p andra mnniskor och blabla, en viss typ av mn som jag inte vill vara hade dom garanterat st kontrollfrgor ver just drfr

Och som vnner funkar dom shr, att dom hr av sig fr att frga hur lget r med mig, inte fr att ta reda p vem jag r
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-04-04 kl. 11:40.
Citera
2020-04-04, 11:45
Medlem
Citat:
Du r inte ensam om detta min vn. Finns det inga kroppsbilder s kan du i 9 fall av 10 rkna med att tjejen i frga vger tresiffrigt. Har tyvrr rkat ut i den fllan och faktiskt trffat tjejer som frt en helt bakom ljuset rrande vikten och visst har man gjort s gott man kunnat i dom situationerna, men nr det varit "klart" s har jag blockerat varenda en och aldrig mer hrt av mig. Varfr? Ljuger man fr andra och sig sjlv om sin vikt s frtjnar man helt enkelt att bli dumpad. Svrare n s r det inte.
Falsk marknadsfring r inte alltfr ovanlig. Tjejer r proffs p att f till de ultimata bilderna. En tjej som r helt utan kurvor kan f till bilder som gr att hon likvl ser ut att ha det. Proffs. ven fetton kan f sig att se slim ut. Vinklar. Pose. Flex. Slappna av och det mesta, om inte allt r borta eller hnger. Rkat ut fr snt flera gnger, usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in