Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Trffade en reciever tjej tidigare i veckan (som fr vrigt visade sig ha en hel bibel i belastningsregistret). Det du mste gra r att helt enkelt byta sidor. Frn att vara henne till lags nr ni ses och beundra henne, till att bli kall och inte hra av dig nr ni vl inte ses. Det fr dom att vackla och brja intressera sig fr dig. Fortstter du att vara en cuck nr ni inte trffas s kommer du snabbt att hamna i friendzonen fr d vet hon precis var du finns nnstans nr hon vl behver ngot.
Jag frstr vad du menar
(Och jag hade grna trffat en tjej som finns i belastningsregistret)
Fast det hr fenomenet jag beskriver intrffar innan vi stts, vad som hnder drefter har jag ingen aning om, och det hr mnstret upprepar sig tjej efter tjej, dom behver ingenting utav mig, dom
lr enbart knna dom sidor jag vill framhva som repliker p mina frgor till dom, vad dom behver och vad dom hoppas p eller inte ser ngon potential i, det fr jag aldrig veta, eftersom dom r likgiltiga
Konfronterar man dom, s r alltid svaret att det beror p dom sjlva, pga av dligt minne eller nn annan komma eller att dom har svrt att lita p andra mnniskor och blabla, en viss typ av mn som jag inte vill vara hade dom garanterat st kontrollfrgor ver just drfr
Och som vnner funkar dom shr, att dom hr av sig fr att frga hur lget r med mig, inte fr att ta reda p vem jag r