Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fireball-14
Något sätt att komma i kontakt med @Budare123 för oss som inte har 50+ inlägg?

Det finns en betalningslänk några inlägg tidigare.
Citera
2020-04-05, 02:17
Medlem
Jag skickade över 150kr och skrev mitt flashback id i meddelandet. Undrar hur vi ska lösa utskicket av FUP till oss som har för lite posts.
Citera
2020-04-05, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoldisen
Jag skickade över 150kr och skrev mitt flashback id i meddelandet. Undrar hur vi ska lösa utskicket av FUP till oss som har för lite posts.

FUPen kommer väl postas publikt till alla i tråden?

Detta är la ingen "pay-to-get" liksom.
Citera
2020-04-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Real-isten
FUPen kommer väl postas publikt till alla i tråden?

Detta är la ingen "pay-to-get" liksom.

Ja det får vi hoppas.
Jag undrar även vem som orkar scanna in 938 sidor för att lägga upp nånstans dock.
Jag är less redan efter att ha scannat 20 sidor av något, så 938 sidor kräver en enorm beslutsamhet.
Att bara fota av dem duger knappast.
Citera
2020-04-05, 10:38
Medlem
Tjohooo, förde över en slant jag oxå, skrev mitt alias i meddelandet
Citera
2020-04-05, 12:21
Medlem
Jag är gärna på att lägga ut för FUP, eller är det för sent?
Citera
2020-04-05, 12:22
Medlem
Nu har jag fått för mycket pengar och ingen fler behöver betala.

Vad ska jag göra med överskottet?

Jag har beställt fuppen och hoppas att den kommer snabbt. Sen ska jag scanna alla 900+ sidorna och kommer att ladda upp den här.

Frågan nu är vad jag ska göra med överskottet? Ska jag dela med antal betalande och betala tillbaka? Ska jag skänka till välgörenhet?
Citera
2020-04-05, 12:38
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Frågan nu är vad jag ska göra med överskottet? Ska jag dela med antal betalande och betala tillbaka? Ska jag skänka till välgörenhet?

Spara pengarna och beställ beslut på misskötsamhetrapport från kriminalvården efter att dom här har dömts. Det brukar alltid vara en rolig läsning.
Citera
2020-04-05, 12:40
Medlem
Ny artikel om fallet:

https://www.st.nu/artikel/timmarna-f...s-pa-expojkvan

Citat:
Klockan 22.30-23.30: En kvinna, som tidigare hade ett förhållande med mordoffret, befinner sig hemma i sin bostad i Sundvall. Paret hade nyligen gjort slut och han ringer henne flera gånger för att han vill prata.

I bostaden finns också vänner till kvinnan som tar över kvinnans mobiltelefon. Ett gräl uppstår mellan en av vännerna och den före detta pojkvännen.

Citat:
Klockan 24.00: Gänget kommer fram till expojkvännens port. Polisens teori är att kvinnan då ringer eller sms:ar sitt ex och lockar ut honom på gården. När han kommer ut går det fort. Flera personer som gömt sig i närheten rusar fram och börjar misshandla honom.

Någon har kniv eller något annat vasst föremål, men vem av de fem som håller i stickvapnet, är inte klarlagt. Pojkvännen blöder ymnigt och lyckas retirera in i huset, upp för trappan och in i lägenheten där han låser om sig och sedan faller ihop på golvet.

Citat:
På måndag startar rättegången. Nu är åklagaren Jens Göransson i ett läge där han har fem misstänkta, men ingen enskild som i polisförhören har utpekats som den som utdelade det dödande hugget.

Citat:
Om rätten inte skulle lyckas reda ut exakt vem som gjort vad, vem som utdelade det dödande hugget, måste man då fria alla från mordåtalet?

– Nej, tingsrätten kan döma alla ändå, säger Jens Göransson.
Citera
2020-04-05, 13:05
Medlem
Citat:

Jag har beställt fuppen och hoppas att den kommer snabbt. Sen ska jag scanna alla 900+ sidorna och kommer att ladda upp den här.

Välgörenhet låter utmärkt! Mitt förslag är hjärt och lung fonden.
Citera
2020-04-05, 14:56
Medlem
Citat:

Jag tycker du kan behålla dom, jag skulle inte palla scanna 900+ sidor om jag så fick 3000 för besväret.
Vill du inte det så röstar jag på någon lokal välgörenhet, påskgodis till slink in
Citera
2020-04-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Jag tycker du kan behålla dom, jag skulle inte palla scanna 900+ sidor om jag så fick 3000 för besväret.
Vill du inte det så röstar jag på någon lokal välgörenhet, påskgodis till slink in
Samma här, är obrydd om du behåller dom själv eller skänker till välgörenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in