Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-03, 21:58
Medlem
Testar ett nytt ställe i min hemstad. När jag klär av mig ser jag en toarulle i hörnet och tar det som ett gott tecken. En bra massage inleds på min rygg och vi får direkt igång ett trevligt samtal på engelska. Ganska snart kommer smekningar över rumpan ned på pung och lilleman. Jag berömmer henne för att hon gör det skönt för mig. När hon går över till bena så blir det mest bara fokus på ett ställe och det blir till och med lite tråkigt till slut. Det begynnande ståndet har avtagit. När jag vänder mig så lägger hon bort handduken och häller ut olja på magen och går direkt på att massera mig runt lilleman som reagerar. Vi får ögonkontakt och ler mot varandra Till slut kommer frågan och jag säger att jag bara är intresserad av bombom. Hon svarar att vi har inte det här, men du kan få btb för 1000 kr. Hon fortsätter teasa mig och jag börja nu också ta lite försiktigt på henne och jag märker att hon är med på noterna. Hon frågar om btb igen och jag kontrar med bombom, men hon vill inte. Vi kommer överens om 800 för btb och hon tar av sig kläderna. Hon kommer på mig och vi hamnar i en 69:a. När jag väl får börja slicka och stoppa in fingrarna i hennes mus då blir jag riktigt kåt och hon suger min soldat, självklart med gummi på. Det blir inte så mycket av själva btb:n utan det blir olika ställningar av när hon suger mig ömsom jag smeker och slickar henne. Precis som jag gillar, synd bara att jag inte fick ett bombom. Till slut kan jag inte hålla mig längre utan får av mig kondomen och sprutar över brösten. I ärlighetens namn så var massösen ingen skönhet, en mullig kvinna i 30 års åldern. Så trots en bra btb så letar jag vidare efter en ny favoritmassös.
Citera
2020-05-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Var uppe i huvudstaden på tjänsteresa i mitten av mars, alldeles innan Corona stängningen och efter lite botaniserande på TMG så fick det bli en salong på Västerort som hade fått goda vitsord och jag sms:ar och bokar en tid.

Väl inne på salongen så möttes jag av ett stort leende som satt på en liten kvinna, max 1,50 lång,40 kg, ca 35-40 bast, helt underbart att se detta leende när man kom dit, hon bröt isen direkt måste jag säga. Hon pratade bra svenska och var charmig till tusen och vi skojade friskt redan innan massagen börjat.

Hon berättade att jag var första kunden trots att klockan var två på eftermiddagen, något som aldrig hänt innan enligt henne, normalt hade jag inte trott henne eftersom detta ju är något Thaidamer ofta säger i denna bransch, men med tanke på Corona viruset så var det med största säkerhet sant, tyvärr ska jag väl tillägga.

Massagen var bra, lagom med olja och hon kämpade på med bra tryck, sin ringa tyngd till trots ,och viss teasing förekom men inget överdrivet, är aldrig kul när det blir för uppenbart. Efter vändning så tittar hon på mig länge och jag kan inte hålla mig utan börjar försiktigt smeka henne över ryggen och hon frågar om jag är pigg på något ytterligare vilket jag givetvis är.

Vi enas om ett pris för FS och hon blir glad som en lärka och tackar mig flera gånger och sliter av sig kläderna med ett ryck och låser dörren. Hon börjar med att suga mig utan kådis och sedan sätter hon sig i en 69:a över mig så jag får smaka på henne, något som märks att hon uppskattar.

Efter ett tag så suger hon på en kådis, vänder sig om, grenslar mig, tittar på mig med sitt härliga leende och deklarerar att nu är jag kåt så nu måste jag knulla, något hon inte behöver be om två gånger.
Till min förvåning så glider staken in med ett slörp i denna lilla dam, och när jag, liggande på rygg, tittar ner på min kuk som glider in och ut ur henne så ser jag hur hennes safter rinner nerför staken, mycket upphetsande måste jag säga. Hon rider mig som en galning och gnyr och håller på och kuken går smaskande i botten på henne och jag känner att jag måste lugna ner situationen lite så jag lyfter upp den lilla damen, fortfarande med staken i sig, och vänder på steken för en vanlig missionär och jag känner att det hela lugnar ner sig lite och jag pumpar på lugnt och fint.
Efter ett tag så vill hon dock vända på sig och säger åt mig att ta henne doggy. Jag är inte särskilt nödbedd så jag vänder henne på alla fyra och synen av hennes lilla perfekt formade röv i vädret med den lilla dyblöta musen mellan skinkorna blir nästan för mycket för mig, jag vågar inte trycka in den med en gång då hade det gått för mig med en gång, utan står och nosar med ollonet på blygdläpparna och hon rycker till för varje gång ollonet stöter mot hennes clitoris och det märks hur otålig hon blir så till slut så trycker jag dit den. Men synen av hennes perfekta stjärt i vädret och känslan av hennes trånga lilla dyblöta mus runt min stake blir för mycket för mig så efter en kort stund så tömmer jag mig i kådisen med ett vrål som inte går att hålla tillbaka. Jag är helt slut och dyblöt av svett och så även den lilla damen, och vi ligger en liten stund och håller om varandra.

Jag betalar henne och ger henne ett par hundra i dricks och hon blir glad och kvittar som en lärka och tycker att jag ska komma imorgon för en fortsättning något jag tyvärr inte hann på grund av jobbet. Hon berättar även att hon ska sluta på salongen om en vecka och hon säger vad den nya salongen heter som hon ska börja på och även adressen dit men den har jag tyvärr glömt, synd för jag hade lätt besökt henne igen, detta var en 10 poängs upplevelse helt klart.

Riktigt härligt. Visst är det skönt att kunna förgylla sin tjänsteresa. Synd att du glömde adressen.
Citera
2020-05-04, 21:59
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
Riktigt härligt. Visst är det skönt att kunna förgylla sin tjänsteresa. Synd att du glömde adressen.
Jo, men namnet kommer jag ihåg och även vilken del av stan hon skulle börja jobba i så får väl bli lite detektivarbete nästa gång man är i huvudstaden.
Citera
2020-05-06, 00:11
Medlem
Var ute straxt före påsk för att få massage och lite extra.
Åkte till ett säkert ställe i en söderförort till sthlm där jag varit flera gånger tidigare.
Tror att någon recenserade samma stället för ett tag sedan. Alla tjejerna har likadana shorts och nästan alla ljusa linnen.
Då var tydligen rädslan som störst för corona så stället var ganska tomt.
Lyckades få en ganska ung trevlig tjej som masserade mig.
Massagen var riktigt hygglig och nästan ingen teasing förekom.
Efter en halvtimme kom vändningen. Då blev det inga krusiduller utan hon högg omedelbart tag i min ädlare kroppsdel. Förhandlingen gick snabbt trots att jag var hyggligt distraherad eftersom min kroppsdel nu befann sig i hennes mun. Hon lyckades pressa upp priset med 200 över standard för en FS.
När vi kommit överens gled hon snabbt ur kläderna och började med att ge mig en B2B.
Hon gled upp och ned ett flertal gånger. I det övre läget hamnade hennes bröst i min mun. I det nedre min kroppsdel i hennes mun.
Efter ett antal varv och hon var på väg nedåt så gnuggar hon till med underlivet och jag glider in i henne.
Jag är ju hyggligt upphetsad vid det här laget så först så njuter jag bara.
Men sedan vaknar jag till.
INGEN KONDOM.
Men shit nu är det för sent för det. Det är ju faktiskt ganska mycket skönare. Men när jag är vid normala vätskor så kör jag aldrig utan. Vill inte få några otrevliga biverkningar av min hobby.
Lyckas inte håll ut ens i tio minuter utan kommer i henne. Hon förefaller inte märka något så hon kör på ytterligare en stund.
Det "roliga" är att efter akten så vill hon ha ytterligare pengar eftersom jag fått köra utan kondom.
Vill inte tjafsa allt för mycket utan ger henne ytterligare 200. Det är hon tydligen inte så nöjd med men där går min gräns. Hade faktiskt inte beställt denna extra service.
Citera
2020-05-06, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Var ute straxt före påsk för att få massage och lite extra.
Åkte till ett säkert ställe i en söderförort till sthlm där jag varit flera gånger tidigare.
Tror att någon recenserade samma stället för ett tag sedan. Alla tjejerna har likadana shorts och nästan alla ljusa linnen.
Då var tydligen rädslan som störst för corona så stället var ganska tomt.
Lyckades få en ganska ung trevlig tjej som masserade mig.
Massagen var riktigt hygglig och nästan ingen teasing förekom.
Efter en halvtimme kom vändningen. Då blev det inga krusiduller utan hon högg omedelbart tag i min ädlare kroppsdel. Förhandlingen gick snabbt trots att jag var hyggligt distraherad eftersom min kroppsdel nu befann sig i hennes mun. Hon lyckades pressa upp priset med 200 över standard för en FS.
När vi kommit överens gled hon snabbt ur kläderna och började med att ge mig en B2B.
Hon gled upp och ned ett flertal gånger. I det övre läget hamnade hennes bröst i min mun. I det nedre min kroppsdel i hennes mun.
Efter ett antal varv och hon var på väg nedåt så gnuggar hon till med underlivet och jag glider in i henne.
Jag är ju hyggligt upphetsad vid det här laget så först så njuter jag bara.
Men sedan vaknar jag till.
INGEN KONDOM.
Men shit nu är det för sent för det. Det är ju faktiskt ganska mycket skönare. Men när jag är vid normala vätskor så kör jag aldrig utan. Vill inte få några otrevliga biverkningar av min hobby.
Lyckas inte håll ut ens i tio minuter utan kommer i henne. Hon förefaller inte märka något så hon kör på ytterligare en stund.
Det "roliga" är att efter akten så vill hon ha ytterligare pengar eftersom jag fått köra utan kondom.
Vill inte tjafsa allt för mycket utan ger henne ytterligare 200. Det är hon tydligen inte så nöjd med men där går min gräns. Hade faktiskt inte beställt denna extra service.

Låter som ett väldig skönt upplevelse om man bortser från att hon kör utan kondom bara för att komma åt lite mer pengar efteråt. Jag själv är ganska så försiktig att sånt ska inte hända, även om det varit nära många gången. Ett stammistjej va så bra att hon stoppade en gång mitt i för att jag lyckades vid positionsbyte skada kondomen. (Dom super tunna klara inte alltid av att köra anal när man är lite snabbt i början).
Skönt upplevelse och hoppas du inte tagit med en present hem.🙁
Citera
2020-05-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga

Jobbigt läge, svårt att bli arg på henne i stunden, men det är ju inte OK någonstans för dom att göra så där.
Citera
2020-05-06, 13:36
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Jobbigt läge, svårt att bli arg på henne i stunden, men det är ju inte OK någonstans för dom att göra så där.
Vad var jobbigt?
Bättre sevice får du inte.
Citera
2020-05-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vad var jobbigt?
Bättre sevice får du inte.

Det är inte ok att glida ner över pålen utan skydd om man inte kommit överens om det i förväg. Oavsett om du gillar det eller ej.
Citera
2020-05-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Det är inte ok att glida ner över pålen utan skydd om man inte kommit överens om det i förväg. Oavsett om du gillar det eller ej.

+ att hon bestämmer att ta betalt extra efter bara för att det var utan...
Citera
2020-05-06, 17:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Helt pk för mig
Men jag är ju fullväxt
Citera
2020-05-06, 22:39
Medlem
Citat:

Nej. Helt enig. Inte okej. Förvisso skönt, men ändå nej.
Citera
2020-05-07, 01:04
Medlem
Inte ok utan kondom om det inte överenskommits först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in