Ursprungligen postat av
Sebulba66
Var uppe i huvudstaden på tjänsteresa i mitten av mars, alldeles innan Corona stängningen och efter lite botaniserande på TMG så fick det bli en salong på Västerort som hade fått goda vitsord och jag sms:ar och bokar en tid.
Väl inne på salongen så möttes jag av ett stort leende som satt på en liten kvinna, max 1,50 lång,40 kg, ca 35-40 bast, helt underbart att se detta leende när man kom dit, hon bröt isen direkt måste jag säga. Hon pratade bra svenska och var charmig till tusen och vi skojade friskt redan innan massagen börjat.
Hon berättade att jag var första kunden trots att klockan var två på eftermiddagen, något som aldrig hänt innan enligt henne, normalt hade jag inte trott henne eftersom detta ju är något Thaidamer ofta säger i denna bransch, men med tanke på Corona viruset så var det med största säkerhet sant, tyvärr ska jag väl tillägga.
Massagen var bra, lagom med olja och hon kämpade på med bra tryck, sin ringa tyngd till trots ,och viss teasing förekom men inget överdrivet, är aldrig kul när det blir för uppenbart. Efter vändning så tittar hon på mig länge och jag kan inte hålla mig utan börjar försiktigt smeka henne över ryggen och hon frågar om jag är pigg på något ytterligare vilket jag givetvis är.
Vi enas om ett pris för FS och hon blir glad som en lärka och tackar mig flera gånger och sliter av sig kläderna med ett ryck och låser dörren. Hon börjar med att suga mig utan kådis och sedan sätter hon sig i en 69:a över mig så jag får smaka på henne, något som märks att hon uppskattar.
Efter ett tag så suger hon på en kådis, vänder sig om, grenslar mig, tittar på mig med sitt härliga leende och deklarerar att nu är jag kåt så nu måste jag knulla, något hon inte behöver be om två gånger.
Till min förvåning så glider staken in med ett slörp i denna lilla dam, och när jag, liggande på rygg, tittar ner på min kuk som glider in och ut ur henne så ser jag hur hennes safter rinner nerför staken, mycket upphetsande måste jag säga. Hon rider mig som en galning och gnyr och håller på och kuken går smaskande i botten på henne och jag känner att jag måste lugna ner situationen lite så jag lyfter upp den lilla damen, fortfarande med staken i sig, och vänder på steken för en vanlig missionär och jag känner att det hela lugnar ner sig lite och jag pumpar på lugnt och fint.
Efter ett tag så vill hon dock vända på sig och säger åt mig att ta henne doggy. Jag är inte särskilt nödbedd så jag vänder henne på alla fyra och synen av hennes lilla perfekt formade röv i vädret med den lilla dyblöta musen mellan skinkorna blir nästan för mycket för mig, jag vågar inte trycka in den med en gång då hade det gått för mig med en gång, utan står och nosar med ollonet på blygdläpparna och hon rycker till för varje gång ollonet stöter mot hennes clitoris och det märks hur otålig hon blir så till slut så trycker jag dit den. Men synen av hennes perfekta stjärt i vädret och känslan av hennes trånga lilla dyblöta mus runt min stake blir för mycket för mig så efter en kort stund så tömmer jag mig i kådisen med ett vrål som inte går att hålla tillbaka. Jag är helt slut och dyblöt av svett och så även den lilla damen, och vi ligger en liten stund och håller om varandra.
Jag betalar henne och ger henne ett par hundra i dricks och hon blir glad och kvittar som en lärka och tycker att jag ska komma imorgon för en fortsättning något jag tyvärr inte hann på grund av jobbet. Hon berättar även att hon ska sluta på salongen om en vecka och hon säger vad den nya salongen heter som hon ska börja på och även adressen dit men den har jag tyvärr glömt, synd för jag hade lätt besökt henne igen, detta var en 10 poängs upplevelse helt klart.