Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT
Takk for informasjon! Jeg trodde at det ikke finnes metoder som kan tidfeste nr et blodspor er avsatt?
"VG har vrt i kontakt med flere eksperter p rettsmedisin og kriminalteknikk som forteller at det ikke finnes noen kvalifiserte metoder for tidfeste nr et blodspor er avsatt.
Det forskes p om det er mulig, men det er stor usikkerhet p omrdet. Usikkerheten skyldes blant annet at det er vanskelig tolke hvilken innvirkning for eksempel underlag, temperatur og luftfuktighet har for aldersvurderingen."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...s-blod-i-huset
At det var turbulent som AEH har hevdet til fortrolige venner ser vel ut til stemme. N skal jeg sjekke igjen i noen lrebker om rettsmedisin og sjekke om Torleiv Ole Rognum har skrevet noe om blodspor og tidsperspektiver.
Dersom det er funnet blod etter AEH over hele huset, s tror ikke jeg det er vanlig finne i et hjem.
P generelt grunnlag kan ofte vold i nre relasjoner bli forskt skjult av ulike rsaker.
Iht ektepakten sto AEH nesten p bar bakke ved en mulig skilsmisse. Dersom det viser seg at denne ektepakten kan inneholde forfalskninger er det svrt alvorlig. Dette da en advokat jeg ikke husker navnet p nr jeg skriver dette, overhodet ikke har vrt med p skrive del 2 i ektepakten fra 1993.