Citat:
Ursprungligen postat av
aniani
Hvordan skulle de konkludere med at det er et drap der Hagen er skyldig etter n telefonsamtale med Hagen, og uten en gang ha vrt p stedet?
![Whoco5](https://static.flashback.org/img/smilies2/whoco5.gif)
Helt uenig med deg der, jeg antar at TH har fortalt litt p telefon fr de traff han s etter min mening gitt det var kidnapping var dette veldig feil fremgangsmte.
Jeg begynner nesten lure p om han er uskyldig likevel. Da jeg i gr leste at kripos hadde vrt med p pengeoverfringen, s setter jo historien seg p en annen mte. N leser jeg at noen har stjlet identiteten til en uskyldig mann p Srlandet s begynner jo hele bortfringen virke ganske s komplisert noe bare profesjonelle kan ha gjort.
Det hres jo ut som det er mange involvert og da spr jeg meg hvor mange er involvert i dette da er man tilbake til start . For hvem er det som stjeler identiteter da, det er jo ikke hvem som helst vil jeg tro og man br kanskje ha kunnskap om langt mer enn krypto.
Jaja tiden vil vise, jeg ser den at han kanskje er den eneste som har motiv, men som saken utvikler seg begynner ogs jeg og lure. Jeg lurer ogs p hvorfor ikke politiet for lengst har gtt ut med at kripos var med p overfringen. Inntrykket vi har satt igjen med er at dette var noe TH og Holden holdt p med p egen hnd.