2020-05-14, 16:09
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det kan nesten virke slik ja. Kom p n at Supermann brukte kryptonitt for f superkrefter, kan det vre en sammenheng ??

Man kunde f fr mycket kryptonit ocks, har jag bestmt fr mig...
Citera
2020-05-14, 16:13
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Ja og navnet til RU den husket han ikke! Go figure....

Kan TH hatt et forhold til kontordama?

Fra dagbladet (sitat):

Dette henger ikke p grep i det hele tatt. Man trenger ikke noe epost (falsk eller ei) for opprette en monero eller btc adresse og motta btc/xmr i det hele tatt, det er bare laste ned og pne en lommeboka, fiks ferdig. Det har alltid forundret meg hvordan de fant ut at btc eller monero adressen ble opprett p en hvis dato, og n dukker det til og med en epostadresse opp. Lurer om det er en adresse hos en norsk kryptobrs?? Det ville jo vre idioti... Noen har bedre forslag?

Det er underlig og unormalt at ikke det har sttt noe som helst om TH s elskerinne,som naboer og flere har sagt de har visst om i flere r. Mannens seksualiliv.Hans alder trenger ikke ha stoppet han.Det er ogs en p et annet forum,som bestemt mente TH brukte eskortetjenester.Derav mener tror jeg minst 2 var i ferd med bli avslrt,enten av AEH eller en annen i nr relasjon. Mulig crypto valuta ogs brukes som betaling,siden ulovlig kjp -som med annet ulovlig handel?
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-05-14 kl. 16:15.
Citera
2020-05-14, 16:18
Medlem
Citat:
For kunne foreta veksling til vanlig valuta s tror jeg du m konto hos en krypto-bank.
Hvorfor de skulle opprette en slik konto under falsk navn virker meningslst da overfring fra krypto-bank til bank ville avslrt dette.
Snn sett virker der meningslst opprette en konto under falsk navn. Om denne kontoen kun var til bruk for kommunikasjon, og lsepenger ble betalt inn til en kryptolommebolk vet jeg ikke. Virke meget snlt at TH skulle ha holdt p med alt dette her, rett og slett.

Det er det jeg prver si. Politiet fant kjapt ut nr adressen ble opprettet. Og n viser det seg at det kan kobles til en falsk epostadresse. Det kan bare bety en ting: amatr. Det m vre en adresse registrert hos en kryptobrs, eller lignende, og det ville jo vre idioti. Til og med RU ville ikke vre s dumt.

Da tenker jeg, hvem i kretsen rundt TH har nok datakunnskap opprette kryptokonto, bruke kryptert epost, osv, men er likevel nok amatr ikke gjre det p ordentlig, eller er s smart at vedkommende vil la de se ut at det m vre en amatr!). Hvorfor bruker en btc konto i det hele tatt, t.o.m det er undvendig, det var nok muligens strste feil. Absolut alt kunne ha foregt via en og samme monerokonto.

Helt enig, det er ikke TH selv som har holdt p med dette.

Lurer fortsatt om TH kan ha hatt en affair med kontordama, AEH fant ut (fr begynnelsen av 2018) og ville ha halvparten av formuen i skilsmissen. Det ville vre nok av motiv for gjerrigknakken.
Citera
2020-05-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Det er underlig og unormalt at ikke det har sttt noe som helst om...

Det er ikke unormalt i det hele tatt. Du vet lite om hvordan mediene jobber hvis du tror at slike ting brettes ut.
Senast redigerad av Jayce 2020-05-14 kl. 16:45.
Citera
2020-05-14, 16:22
Medlem
Nyvaakens avatar
AnneE sin egen advokat Gard Andre Lier,er ogs daglig leder for Eiendomsfirma Parallell eiendom as,og driver med bedriftshytter. Kan advokaten ha /hatt forbindelser til TH via dette tro? Hper hennes bistandsadvokat virkelig gjr en god jobb for henne n,og ikke er noe korrupt.
Citera
2020-05-14, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Det jeg husker fra Gardermo-saken var at det virket helt merkelig anlegge en flyplass der med all tka, s at det var noe politisk spill der og at noen har villet hatt flyplassen der av en annen grunn enn at det var et godt sted ha en flyplass er jeg ganske sikker p. Det du skriver om det er interessant.
TH var vel ikke s rik den gangen nei, og det jeg tror ble sagt her i trden var at han hadde eiendommer som ville tjene p at flyplassen ble lagt der ja, s mulig det kan ha vrt med bygge opp formuen hans. Men jeg vet ikke noe om dette, bare gjentar det jeg har lest i trden. Syns det var interessant at Winger var inne p det samme. Men det kan jo like godt bare handle om at hun ville skille seg ogs.
Det Winger skulle si var nok "sivilstatus". Om hun visste noe som hun ville g videre med kunne hun jo ikke gjre det mens hun bodde med han.
Det en venn av Winger sa p hans fb, som jeg tror var en glipp, var at W hadde snakket med politiet senest den dagen TH hadde blitt arrestert, og at han hadde gitt dem informasjon som de selv visste, men som han ikke kunne vite p annen mte, og fordi det s pfallende passet med ting de hadde funnet ut, hadde de valgt se nrmere p deler av den informasjonen han hadde gitt dem. Han fortalte ogs at han selv hadde mottatt informasjon p lignende mte som Winger, og at informasjonen deres matchet, s de kom til se videre p det sammen. Og dette er ikke noen som jobber som "klarsynt", han sier at han alltid har vrt flsom for energier men har ikke valgt forflge dette. Senere har W sagt at han ikke kan si om han har snakket med politiet om saken, s det kommer nok ikke mer derfra fr saken eventuelt blir lst.

Ja, sivilstatus er vel det mest sannsynlige. Skulle nske de kunne sjekket mere i omrdet der med minubt. Men jeg vet ikke hva som evt er gjenn av henne. Hvis det var pakket inni plast og innsurret i kjetting, s lar det seg gjre finne rester etter 1.5 r, men hvis ikke, s blir det kanskje vanskelig eller umulig. Han sa p sin facebook livesending at hvis det har skjedd med henne det som jeg tror, s blir det vanskelig finne henne. Vet ikke hva han mener med det.
Citera
2020-05-14, 16:29
Medlem
Citat:
Mener dette har vrt opplyst om tidligere, jeg tok det som et selvflge at pengeoverfringen ble overvket.

Uten at jeg skal vre skrsikker mener jeg politiet s de ikke var endel av dette. Det de ikke opplyste var at kripos som er en annen enhet var tilstede.
Citera
2020-05-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Det er det jeg prver si. Politiet fant kjapt ut nr adressen ble opprettet. Og n viser det seg at det kan kobles til en falsk epostadresse. Det kan bare bety en ting: amatr. Det m vre en adresse registrert hos en kryptobrs, eller lignende, og det ville jo vre idioti. Til og med RU ville ikke vre s dumt.

Da tenker jeg, hvem i kretsen rundt TH har nok datakunnskap opprette kryptokonto, bruke kryptert epost, osv, men er likevel nok amatr ikke gjre det p ordentlig, eller er s smart at vedkommende vil la de se ut at det m vre en amatr!). Hvorfor bruker en btc konto i det hele tatt, t.o.m det er undvendig, det var nok muligens strste feil. Absolut alt kunne ha foregt via en og samme monerokonto.

Helt enig, det er ikke TH selv som har holdt p med dette.

Lurer fortsatt om TH kan ha hatt en affair med kontordama, AEH fant ut (fr begynnelsen av 2018) og ville ha halvparten av formuen i skilsmissen. Det ville vre nok av motiv for gjerrigknakken.

Med tanke p at resten av opplegget tilsynelatende er utfrt med presisjon, s vil jeg anta at den epostgreia er en kalkulert manver. Tror vi snakker om et kobbel av intelligente folk som har satt i gang dette her. At TH skal ha mot bare til sprre om en slik tjeneste og i tillegg ha kompetanse til iverksette dette virker for meg utrolig, og lite sannsynlig.

Bare det rette foresprsel vil kunne straffes som planlegging av drap.
Senast redigerad av Mulholland007 2020-05-14 kl. 16:32.
Citera
2020-05-14, 16:31
Medlem
Ser at TI er avbildet som copilot i et fly p insta, kan de ha dumpet henne fra fly over Finnskogen?
Citera
2020-05-14, 16:32
Medlem
"Samme dag som Anne-Elisabeth Hagen (69) forsvant, ble ektemann Tom Hagen (70) avhrt om forholdet til kona. Han beskrev Anne-Elisabeth som verdens snilleste."

"Hagen har forklart at han ble bekymret da kona ikke svarte ham p telefonen denne dagen. Han sier hun vanligvis alltid svarer nr noen ringer. Fordi han fryktet at noe skulle ha skjedd Anne-Elisabeth, valgte han reise hjem fra jobb tidligere enn vanlig."

"fortalte Hagen at de to hadde vrt gift i 49 r, og at det hadde vrt et alminnelig og godt ekteskap. Han brukte ogs ordene verdens snilleste om beskrive Lisbeth, som venner og familie kaller henne.

Videre fortalte Hagen at kona er sprek for alderen. Det mtte derfor, mente han, ha vrt vanskelig for gjerningspersonene f henne ut av boligen dersom hun gjorde motstand."
https://www.tv2.no/nyheter/11446309
Citera
2020-05-14, 16:34
Medlem
TH varsler n at han vil anke politiets tillatelse til videre ransakelse. Om han var helt uskyldig ville det vel vrt i hans interesse at politiet fant mest mulig.

Takk for en bra trd forresten. Eneste jeg ikke liker med denne trden er de tpelige Winger-innleggene. Overtro har ingenting i virkeligheten gjre, selvom jeg forstr at denne saken fles uvirkelig.
Citera
2020-05-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"Samme dag som Anne-Elisabeth Hagen (69) forsvant, ble ektemann Tom Hagen (70) avhrt om forholdet til kona. Han beskrev Anne-Elisabeth som verdens snilleste."

"Hagen har forklart at han ble bekymret da kona ikke svarte ham p telefonen denne dagen. Han sier hun vanligvis alltid svarer nr noen ringer. Fordi han fryktet at noe skulle ha skjedd Anne-Elisabeth, valgte han reise hjem fra jobb tidligere enn vanlig."

"fortalte Hagen at de to hadde vrt gift i 49 r, og at det hadde vrt et alminnelig og godt ekteskap. Han brukte ogs ordene verdens snilleste om beskrive Lisbeth, som venner og familie kaller henne.

Videre fortalte Hagen at kona er sprek for alderen. Det mtte derfor, mente han, ha vrt vanskelig for gjerningspersonene f henne ut av boligen dersom hun gjorde motstand."
https://www.tv2.no/nyheter/11446309
Dersom hun gjorde motstand?

Var det rart si?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in