Citat:
Ursprungligen postat av
Mulholland007
For kunne foreta veksling til vanlig valuta s tror jeg du m konto hos en krypto-bank.
Hvorfor de skulle opprette en slik konto under falsk navn virker meningslst da overfring fra krypto-bank til bank ville avslrt dette.
Snn sett virker der meningslst opprette en konto under falsk navn. Om denne kontoen kun var til bruk for kommunikasjon, og lsepenger ble betalt inn til en kryptolommebolk vet jeg ikke. Virke meget snlt at TH skulle ha holdt p med alt dette her, rett og slett.
Det er det jeg prver si. Politiet fant kjapt ut nr adressen ble opprettet. Og n viser det seg at det kan kobles til en falsk epostadresse. Det kan bare bety en ting: amatr. Det m vre en adresse registrert hos en kryptobrs, eller lignende, og det ville jo vre idioti. Til og med RU ville ikke vre s dumt.
Da tenker jeg, hvem i kretsen rundt TH har nok datakunnskap opprette kryptokonto, bruke kryptert epost, osv, men er likevel nok amatr ikke gjre det p ordentlig, eller er s smart at vedkommende vil la de se ut at det m vre en amatr!). Hvorfor bruker en btc konto i det hele tatt, t.o.m det er undvendig, det var nok muligens strste feil. Absolut alt kunne ha foregt via en og samme monerokonto.
Helt enig, det er ikke TH selv som har holdt p med dette.
Lurer fortsatt om TH kan ha hatt en affair med kontordama, AEH fant ut (fr begynnelsen av 2018) og ville ha halvparten av formuen i skilsmissen. Det ville vre nok av motiv for gjerrigknakken.