Citat:
Ursprungligen postat av
maxad101
Cope
Enda anledning till varfr tjejer inte tar frsta steget med dig r fr att du r ful, likas jag. Om du hade varit snygg s hade tjejer betet sig annorlunda omkring dig.
Mina snygga kompisar fr nstan dagligen handskas med nrmanden frn tjejer.
Ful, men har lite mer n 1000 matchningar p mitt konto. Men du kanske har rtt.
Att ta frsta steget p tinder eller sociala medier verlag krver inte mycket som det skulle gra ute i verkliga livet. Ponera att du ser en 10a ute. Du gr inte fram till henne om du inte har ett bra sjlvfrtroende. Oavsett hur snygg du sjlv skulle vara. Och det gr inte hon heller om inte hon har det.
Jag sger inte att tjejer inte kan ta det steget, men det r inte lika vanligt i rl som det kanske skulle kunna vara p sociala medier.
Snygga mnniskor kan vara oskra ocks, inte bara fula, och det var just det som jag ville f fram. Att avsaknad av sjlvfrtroende bara kommer gra krokben fr dig sjlv. Tjejer gillar inte oskra killar, och vice versa. Man maxar inte sin potential om man inte har ett gott sjlvfrtroende, till svar p att folk tror att man inte fr ligga pga bristande sjlvfrtroende och jo, utan sjlvfrtroende ligger du inte lika mycket.