2020-05-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag tyckte det var bra att hitta en underskning om nya frhllanden som r gjord i Sverige.

Personligen tror jag att det bara kommer kadvs att frsta kontakten tas via ntet och sen tar man det drifrn. Det r s uberviktigt att lra sig skriva bra. Tnk p dem som r fdda 2000 eller senarede r uppvuxna med det.

Fast nd r det dem som skriver smst hahahaha!
Citera
2020-05-18, 16:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag tyckte det var bra att hitta en underskning om nya frhllanden som r gjord i Sverige.

Personligen tror jag att det bara kommer kadvs att frsta kontakten tas via ntet och sen tar man det drifrn. Det r s uberviktigt att lra sig skriva bra. Tnk p dem som r fdda 2000 eller senarede r uppvuxna med det.
Finns gott om aspergers och liknande folk som skriver mer n vl som inte skulle lyckas p Tinder. Det r snarare s att tjejer gr efter ganska snygga mn. Detta med att skriva vl och agera grammarnazi som vissa kvinnor gr r bara kontroll och agera Karens(ls: cunts). Mycket barnsligt. Ska man lta ngot ssom milda svrigheter att skriva eller stava rtt hindra en grym relation att ske? D r det nog mer fel i huvudet p bedmmaren.
Citera
2020-05-18, 17:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Personligen tror jag att det bara kommer kadvs att frsta kontakten tas via ntet och sen tar man det drifrn. Det r s uberviktigt att lra sig skriva bra.
Haha! Det viktiga r att ta bra bilder. Du kan i princip vara en analfabet eller ha svr dyslexi om du bara r tillrckligt snygg. Fungerar ven att upptrda som en kvinnohatande idiot i chatten. Alla meddelanden r underordnade den fysiska attraktionen.

Den som tvivlar kan skapa ett fakekonto fr att f det svart p vitt.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-18 kl. 18:10.
Citera
2020-05-18, 20:10
Medlem
populopiduss avatar
Allts vad fan r det med Tinder? Jag hade flera pgende chatter och tv dejter inbokade, gr och lgger mig i lrdags och nr jag kollar appen i sndags finns pltsligt inget konto associerat med min e-post och jag har INTE tagit bort kontot. Och ingen annan har tillgng till det med skerhet.

Betalar ju till och med fr det... kontaktat dom men inga svar heller, riktigt riktigt dligt.
Citera
2020-05-18, 20:11
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Haha! Det viktiga r att ta bra bilder. Du kan i princip vara en analfabet eller ha svr dyslexi om du bara r tillrckligt snygg. Fungerar ven att upptrda som en kvinnohatande idiot i chatten. Alla meddelanden r underordnade den fysiska attraktionen.

Den som tvivlar kan skapa ett fakekonto fr att f det svart p vitt.

Ja, men den typ av brudar du syftar p r bara skal i alla fall och inget som i faller i alla fall mig i smaken. Tycker det r sjukt osexigt med ointelligens och yta, oavsett om dom har fina kroppar.
Citera
2020-05-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Cope

Enda anledning till varfr tjejer inte tar frsta steget med dig r fr att du r ful, likas jag. Om du hade varit snygg s hade tjejer betet sig annorlunda omkring dig.

Mina snygga kompisar fr nstan dagligen handskas med nrmanden frn tjejer.
Ful, men har lite mer n 1000 matchningar p mitt konto. Men du kanske har rtt.

Att ta frsta steget p tinder eller sociala medier verlag krver inte mycket som det skulle gra ute i verkliga livet. Ponera att du ser en 10a ute. Du gr inte fram till henne om du inte har ett bra sjlvfrtroende. Oavsett hur snygg du sjlv skulle vara. Och det gr inte hon heller om inte hon har det.
Jag sger inte att tjejer inte kan ta det steget, men det r inte lika vanligt i rl som det kanske skulle kunna vara p sociala medier.
Snygga mnniskor kan vara oskra ocks, inte bara fula, och det var just det som jag ville f fram. Att avsaknad av sjlvfrtroende bara kommer gra krokben fr dig sjlv. Tjejer gillar inte oskra killar, och vice versa. Man maxar inte sin potential om man inte har ett gott sjlvfrtroende, till svar p att folk tror att man inte fr ligga pga bristande sjlvfrtroende och jo, utan sjlvfrtroende ligger du inte lika mycket.
Citera
2020-05-19, 12:01
Medlem
lakritcs avatar
En kille behver inte vara ful. Det rcker att han r medel fr att bli osynlig p Tinder.
Det gr allts nio mn p en kvinna p detta media.

I verkligheten r det lttare fr alla som inte r socialt efterblivna och har diverse vanfrestllningar.
Citera
2020-05-19, 12:04
Medlem
Citat:
En kille behver inte vara ful. Det rcker att han r medel fr att bli osynlig p Tinder.

Det gr allts nio mn p en kvinna p detta media.
Ja buhu livet r orttvist. Fast vi karlar fr inte tissarna och pajade och riskerar att klyvas mitt i tu nr vi fder barn. Konstigt att brudar r lite mer krsna n oss?
Citera
2020-05-19, 12:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Ja buhu livet r orttvist. Fast vi karlar fr inte tissarna och pajade och riskerar att klyvas mitt i tu nr vi fder barn. Konstigt att brudar r lite mer krsna n oss?
Vad har detta med knsfrdelningen att gra? r du sker p att du svarade p rtt inlgg?

Uppenbarligen r mn betydligt mindre socialt kompetenta n kvinnor alternativt/och mycket mer intresserade av frhllanden. Varfr annars anvnda Tinder? De flesta mn, till skillnad frn de flesta kvinnor, sker ju ngonting.
Citera
2020-05-19, 12:48
Medlem
Citat:
Vad har detta med knsfrdelningen att gra? r du sker p att du svarade p rtt inlgg?

Uppenbarligen r mn betydligt mindre socialt kompetenta n kvinnor alternativt/och mycket mer intresserade av frhllanden. Varfr annars anvnda Tinder? De flesta mn, till skillnad frn de flesta kvinnor, sker ju ngonting.
Kvinnor r krsnare n mn och naturligtvis mindre intresserade av lsa frbindelser, av de skl jag angav.
Citera
2020-05-19, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Ful, men har lite mer n 1000 matchningar p mitt konto. Men du kanske har rtt.

Att ta frsta steget p tinder eller sociala medier verlag krver inte mycket som det skulle gra ute i verkliga livet. Ponera att du ser en 10a ute. Du gr inte fram till henne om du inte har ett bra sjlvfrtroende. Oavsett hur snygg du sjlv skulle vara. Och det gr inte hon heller om inte hon har det.
Jag sger inte att tjejer inte kan ta det steget, men det r inte lika vanligt i rl som det kanske skulle kunna vara p sociala medier.
Snygga mnniskor kan vara oskra ocks, inte bara fula, och det var just det som jag ville f fram. Att avsaknad av sjlvfrtroende bara kommer gra krokben fr dig sjlv. Tjejer gillar inte oskra killar, och vice versa. Man maxar inte sin potential om man inte har ett gott sjlvfrtroende, till svar p att folk tror att man inte fr ligga pga bristande sjlvfrtroende och jo, utan sjlvfrtroende ligger du inte lika mycket.
Vad r det du frsker sga? Sjlvklart s fr Chad ligga mindre om man r introvert och sitter hemma framfr datorn istllet fr att leva rvare p krogen men en ful kille kommer aldrig att f ligga mer fr att han r mer sjlvsker, attraktion r 100% fysisk och en ful kille kommer aldrig att f ett snyggare ansikte av att sga rtt saker och vara sjlvsker.

Du mste vakna upp ur din psykos och acceptera den bittra sanningen.
Citera
2020-05-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jo, men tycker att de kan hlla sitt inceltrams i inceltrdarna.

Bara fr att de inte fr ngra matchningar betyder det inte att ingen annan heller fr det.

Jag r fan lngt ifrn ngon "chad" men har aldrig haft ngra strre problem med tjejer. Allt handlar om instllning och att ven se sina egen del i det hela.

Tinder handlar enbart om utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in