2020-05-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Eller at du ikke vil innrmme at du stiller ledende sprsml. Jeg tolker det iallfall slik.
Ok,
Citera
2020-05-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
AEH har sikkert vrt et godt menneske - jeg tviler ikke p det!
Niesen har bare gode minner om tanten, men nevnte hun noe negativt om TH? Du behver ikke svare. Svaret ville utvilsvomt vrt noe i denne duren: "TH var alltid sint . Sint p alle. Ingen turte si ham imot!"
Begynner lure p om det er dine egne erfaringer som projiseres p TH. I sfall veldig leit hvis du har vonde erfaringer, men det bidrar ikke til kaste lys over saken. Ditt penbare hat til Hagen, gjennomsyrer dine uttalelser.

Hun nevner ikke TH. Dette var ikke en niese, men datter av en niese tror jeg. Niesen som snakket i krimpodden uttalte at hun var glad i dem begge, og at hun s opp til TH, hvis jeg ikke husker feil.
Jeg hater ikke noen.
Citera
2020-05-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Hun nevner ikke TH. Dette var ikke en niese, men datter av en niese tror jeg. Niesen som snakket i krimpodden uttalte at hun var glad i dem begge, og at hun s opp til TH, hvis jeg ikke husker feil.
Jeg hater ikke noen.

Men dere som mener at TH har vrt en kjrlig, snill og tro ektemann. Hvor rart er det ikke at INGEN har sttt frem i media og sagt dette? At med hans kjrlighet til AE er det helt umulig at han har gjort det han er siktet for? Det skurrer hvertfall i mitt hode.
Citera
2020-05-20, 16:37
Medlem
"Nr er nok nok? Nr skal politiet tenke tanken at det er kanskje er deres egen mageflelse det er noe feil med? At grunnen til at de ikke finner noen beviser mot Tom Hagen ikke er at han har vrt s flink til skjule sporene - men at han ikke har gjort dette?"

http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1...3990/#49393990

Dette er gode poeng. Resten av sitatet er p vgd.
Citera
2020-05-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Ja, et sikkerhetssystem som virket hadde kanskje forhindret det som skjedde. At den/de som gjennomfrte dette godt planlagte drapet/kidnappingen visste om at et slikt sikkerhetssystem ikke fantes, er jeg sikker p.

Enig. Ytterligare en tillfllighet ingen kunde tro. Men s var det.
Citera
2020-05-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"Nr er nok nok? Nr skal politiet tenke tanken at det er kanskje er deres egen mageflelse det er noe feil med? At grunnen til at de ikke finner noen beviser mot Tom Hagen ikke er at han har vrt s flink til skjule sporene - men at han ikke har gjort dette?"

Mageflelse.
Citera
2020-05-20, 16:45
Medlem
Citat:
Mageflelse.
"Kommentar: Kan vi stole p mageflelsen?
Intuisjonen er en veldig nyttig evne men dens suksess henger p en forutsetning om at du virkelig har kunnskap og klokskap i hodet."
https://forskning.no/evolusjon-komme...lelsen/1162435
Citera
2020-05-20, 16:47
Bannlyst
Citat:

N m vi ikke glemme at tingretten ga han varetekt. S NOE m de jo ha. si at de ikke har noen beviser som helst, og at de arresterte TH etter hva mageflelsen deres sier, blir bare tull. De har sagt at de har funnet hans DNA plassert p en snn mte at det kan settes i sammenheng med forsvinningen.
Og s er det vel ikke skrevet at den hemmelige etterforskningen er avsluttet, s her kan de ha mye mer g p bevismessig. De har sagt at det er hull i tidslinjen, og at de ikke har full kontroll p hvor han har vrt hele arbeidsdagen. Og s har vi en som har forklart seg falsk, og at det er en leiebil som det ikke kan redegjres for. Snart blir nok flere arrestert, og til slutt kommer politiet med alt de har.
Citera
2020-05-20, 16:48
Medlem
Citat:
"Kommentar: Kan vi stole p mageflelsen?
Intuisjonen er en veldig nyttig evne men dens suksess henger p en forutsetning om at du virkelig har kunnskap og klokskap i hodet."
https://forskning.no/evolusjon-komme...lelsen/1162435

Tror du politiet har siktet TH grunnet mageflelse?
Citera
2020-05-20, 16:53
Medlem
Citat:
Jeg hater ikke noen.

Det r den eviga frgan, var har alla sta flickor tagit vgen, och var kommer alla kringar ifrn?

Det r inte ovanligt att folk blir elaka nr de blir ldre. Ngot hnde, nr ktenskapsfrordet upprttades.
Citera
2020-05-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det r den eviga frgan, var har alla sta flickor tagit vgen, och var kommer alla kringar ifrn?

Det r inte ovanligt att folk blir elaka nr de blir ldre. Ngot hnde, nr ktenskapsfrordet upprttades.

Etter hva jeg vet, s ble den opprettet etter grunnlse beskyldninger om utroskap. Og AE gikk vel med p det, for husfredens skyld. For si det pent.
Citera
2020-05-20, 16:59
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
I de fleste slike saker vil barna forholde seg nytrale eller ta sin foreldres parti. Man vil vel ikke at sin egen far skal sitte 20 r i fengsel, selv om dem nok forstr sannheten. Og s er det noe med at man ikke vil ha sitt navn tilgriset.
Jo, om man lter slike saker brja med kidnappningen/mordet r det nog s. Men om det r en konflikt mellan modern och fadern, tar de flesta barn hellre moderns parti som default, och reserverar partitagande fr fadern till nr det finns goda skl specifikt till detta. Om TH systematiskt skulle ha misshandlat AEH fysiskt och psykiskt under lng tid fre hndelserna den 31 oktober 2018, s tycker man att tminstone ngot barn skulle ha vnt sig emot TH under den tiden.

Citat:
Se p THs tidligere svoger f.eks. Han hadde jo kontaktet politiet og fortalt at han trodde at det dreide seg om et drap utfrt av TH eller p bestilling av han. Skulle jo tro at han sitter med samme informasjon som de andre i nr familie, eller hur? Og s har vi denne venninnen som sto fram i media og fortalte at hun umiddelbart tenkte at hun var blitt drept, og ikke bare kidnappet.
Jag hller med om att de tv fallen kan sgas stda tesen att TH r grningsman. Men de stder inte i samma utstrckning tesen att TH konsekvent och under lng tid utsatt AEH fr fysisk och psykisk misshandel. Det r en skillnad drvidlag, som syns mig viktig - om inte annat, s nr vi diskuterar motivbilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in