2020-05-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
S, hvorfor kommer du med ledende sprsml til Agvvv, nr du vet hva hans oppfatning av saken er?
Jeg lurte p hvilket grunnlag h*n hadde for komme med pstander, (ikke bare antagelser som "jeg tror at...fordi..." ) om AEH og TH. I hvert fall jeg nsker jo f vite mest mulig om denne saken, og nr noen kommer med slike pstander s tenker jeg de vet noe som ikke har sttt p trykk. Og at vedkommende muligens har mer interessant informasjon komme med. Hvis man faktisk ikke vet, er det fint skrive at fordi.... tror jeg..... S vet vi lesere at dette er noens antagelser, ikke viten, og kan evt. diskutere ut fra det.
Citera
2020-05-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Har AE selv sagt til deg at hun aldri ble sint? Eller er det noe du tror, fordi eks-svogeren og niesen har fortalt dette?

Leste du intervjuet i Dagbladet? Enn et familiemedlem sto fram, en kvinne som hadde bodd mye der som liten. Hun s p AE som en reservemamma. Ogs hun sa det samme. "Hun forteller at hun aldri har sett Lisbeth sint" er et direkte sitat.
Citera
2020-05-20, 15:33
Medlem
Var p g tur der idag. fant mobil i deler som jeg tror kan vre noe av interesse. Men klarer ikke f levert inn noe sted..
Citera
2020-05-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrongggturn
Var p g tur der idag. fant mobil i deler som jeg tror kan vre noe av interesse. Men klarer ikke f levert inn noe sted..
Hvor fant du den?
Citera
2020-05-20, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Jeg lurte p hvilket grunnlag h*n hadde for komme med pstander, (ikke bare antagelser som "jeg tror at...fordi..." ) om AEH og TH. I hvert fall jeg nsker jo f vite mest mulig om denne saken, og nr noen kommer med slike pstander s tenker jeg de vet noe som ikke har sttt p trykk. Og at vedkommende muligens har mer interessant informasjon komme med. Hvis man faktisk ikke vet, er det fint skrive at fordi.... tror jeg..... S vet vi lesere at dette er noens antagelser, ikke viten, og kan evt. diskutere ut fra det.

Nei nei nei, det er ikke det jeg prater om, og det vet du veldig godt, slutt bortforklar deg. Du skreiv dette til Agvvv, og jeg tolker det som et ledende sprsml, siden du vet veldig godt at Agvvv har en helt annen mening.

"Hun unnskyldte sin mann." "Det var aldri hans feil." Hva unnskyldte hun ham for og hva var ikke hans feil? At han jobbet mye? Stod p? Srget for inntekt til familien? Hus, hytter, mat p bordet, rd til at barna kunne velge interesser, bl.a. ridesport som i noen tilfeller kun er forbeholdt de velstende? At kona fikk gjre det hun trivdes best med, vre hjemme og stelle og stulle, ta seg av barn og barnebarn?

Du vet godt at Agvvv mener at TH drev psykisk og fysisk vold, og da vet du samtidig hva han mener med hva AE unnskyldte han for, og som ikke var hans feil.
Senast redigerad av Orderud. 2020-05-20 kl. 15:42.
Citera
2020-05-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Hvor fant du den?

Skogsholtet nede ved inngangen til den grusveien opp mot huset.
Citera
2020-05-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrongggturn
Skogsholtet nede ved inngangen til den grusveien opp mot huset.

Jss. Ser den ut som den har ligget en stund? Ta minst mulig p den og ring politiet for veiledning om oppbevaring (kanskje best i en papirkonvolutt feks, i tilfelle fingeravtrykk - vet ikke, hr med politiet) og innlevering av den.
Citera
2020-05-20, 15:44
Medlem
Citat:
Nei nei nei, det er ikke det jeg prater om, og det vet du veldig godt, slutt bortforklar deg. Du skreiv dette til Agvvv, og jeg tolker det som et ledende sprsml, siden du vet veldig godt at Agvvv har en helt annen mening.

"Hun unnskyldte sin mann." "Det var aldri hans feil." Hva unnskyldte hun ham for og hva var ikke hans feil? At han jobbet mye? Stod p? Srget for inntekt til familien? Hus, hytter, mat p bordet, rd til at barna kunne velge interesser, bl.a. ridesport som i noen tilfeller kun er forbeholdt de velstende? At kona fikk gjre det hun trivdes best med, vre hjemme og stelle og stulle, ta seg av barn og barnebarn?

Du vet godt at Agvvv mener at TH drev psykisk og fysisk vold, og da vet du samtidig hva han mener med hva AE unnskyldte han for, og som ikke var hans feil.
Datt litt av lasset her, hva er det du egentlig lurer p?
Citera
2020-05-20, 15:51
Bannlyst
Citat:
Datt litt av lasset her, hva er det du egentlig lurer p?

Hm, forstr du ikke sprsmlet mitt.. eller kanskje du ikke har lyst til svare.
Citera
2020-05-20, 16:05
Medlem
Citat:
Hm, forstr du ikke sprsmlet mitt.. eller kanskje du ikke har lyst til svare.

Hva er det du lurer p=hva var sprsmlet ditt? Hvis du nsker et svar, m du stille sprsmlet en gang til. Vil gjerne svare p alle sprsml, godt mulig jeg ikke forstod hva det var du spurte om.
Citera
2020-05-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Leste du intervjuet i Dagbladet? Enn et familiemedlem sto fram, en kvinne som hadde bodd mye der som liten. Hun s p AE som en reservemamma. Ogs hun sa det samme. "Hun forteller at hun aldri har sett Lisbeth sint" er et direkte sitat.

AEH har sikkert vrt et godt menneske - jeg tviler ikke p det!
Niesen har bare gode minner om tanten, men nevnte hun noe negativt om TH? Du behver ikke svare. Svaret ville utvilsvomt vrt noe i denne duren: "TH var alltid sint . Sint p alle. Ingen turte si ham imot!"
Begynner lure p om det er dine egne erfaringer som projiseres p TH. I sfall veldig leit hvis du har vonde erfaringer, men det bidrar ikke til kaste lys over saken. Ditt penbare hat til Hagen, gjennomsyrer dine uttalelser.
Citera
2020-05-20, 16:13
Bannlyst
Citat:
Hva er det du lurer p=hva var sprsmlet ditt? Hvis du nsker et svar, m du stille sprsmlet en gang til. Vil gjerne svare p alle sprsml, godt mulig jeg ikke forstod hva det var du spurte om.

Eller at du ikke vil innrmme at du stiller ledende sprsml. Jeg tolker det iallfall slik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in