Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Jeg lurte p hvilket grunnlag h*n hadde for komme med pstander, (ikke bare antagelser som "jeg tror at...fordi..." ) om AEH og TH. I hvert fall jeg nsker jo f vite mest mulig om denne saken, og nr noen kommer med slike pstander s tenker jeg de vet noe som ikke har sttt p trykk. Og at vedkommende muligens har mer interessant informasjon komme med. Hvis man faktisk ikke vet, er det fint skrive at fordi.... tror jeg..... S vet vi lesere at dette er noens antagelser, ikke viten, og kan evt. diskutere ut fra det.
Nei nei nei, det er ikke det jeg prater om, og det vet du veldig godt, slutt bortforklar deg. Du skreiv dette til Agvvv, og jeg tolker det som et ledende sprsml, siden du vet veldig godt at Agvvv har en helt annen mening.
"Hun unnskyldte sin mann." "Det var aldri hans feil." Hva unnskyldte hun ham for og hva var ikke hans feil? At han jobbet mye? Stod p? Srget for inntekt til familien?
Hus, hytter, mat p bordet, rd til at barna kunne velge interesser, bl.a. ridesport som i noen tilfeller kun er forbeholdt de velstende? At kona fikk gjre det hun trivdes best med, vre hjemme og stelle og stulle, ta seg av barn og barnebarn?
Du vet godt at Agvvv mener at TH drev psykisk og fysisk vold, og da vet du samtidig hva han mener med hva AE unnskyldte han for, og som ikke var hans feil.