2020-05-18, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Ja, og hva er egentlig dine teorier?
Jeg har hatt mange veldig forskjellige teorier p hva som teoretisk ev kunne ha skjedd, uten at jeg har trodd at det har skjedd. Jeg har ogs vekslet veldig mellom hva jeg har trodd at har skjedd i denne saken. Jeg finner ikke innlegget, men var det du som spurte om hvorfor jeg tror at TH er uskyldig i denne forbrytelsen mot AE? Svaret er: summen av alt jeg har lest om saken og mine tanker rundt det.
Citera
2020-05-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ja. Derfor er det rart at han n er forsvarsadvokat. Blir ikke Holden er viktig vitne, hvis politiets teori stemmer? Da er jo dette et viktig ledd i villedingen. Og Holden leder an. Mitt sprsml er hvorfor de gjr dette. Hvorfor var opprinnelig digital plattform ubrukelig? Men det var vel det politiet fant ut av kanskje. Og RU er en del av det bildet.

Takk for svar Jeg mente ikke poengtere at Holden var forsvarsadvokat for familien, men at kidnapperne klarte komme seg over p ny plattform etter 2-3 dgn . Det er veldig kjapt mtp. at de mtte vre helt sikre p at de ikke ble avslrt. Har for meg at Elden blir forsvarer for en part i denne saken uansett. Jeg tror politiet har klarert for Holden at han kan vre bistandsadvokat for Hagen fremover for lenge siden.
Citera
2020-05-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Takk for svar Jeg mente ikke poengtere at Holden var forsvarsadvokat for familien, men at kidnapperne klarte komme seg over p ny plattform etter 2-3 dgn . Det er veldig kjapt mtp. at de mtte vre helt sikre p at de ikke ble avslrt. Har for meg at Elden blir forsvarer for en part i denne saken uansett. Jeg tror politiet har klarert for Holden at han kan vre bistandsadvokat for Hagen fremover for lenge siden.

Han er ikke bistandsadvokat n. Han har forlatt den rollen. Noe som ogs er problematisk. AE sin bistandsadvokat har vel allerede protestert mot akkurat det. Det er uetisk.
Jeg tror ogs at det kanskje blir et skifte. Elden er god p strafferabatt.
Senast redigerad av agvvv 2020-05-18 kl. 10:06.
Citera
2020-05-18, 09:51
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
09.56? Ja, den er reell, og kan ikke bortforklares. Den var lang ogs. Men det tar ikke s lang tid drepe. Jeg lurer p om strips ble brukt, der en falt av, eller om den ble plantet.
08:56 Strips fr drapet p en eldre kvinne tror jeg ikke noe p. Jeg tror stripsen er plantet. Jeg har ogs alltid trodd at hun var dd da TH dro p jobb og at de som staga stedet bare henta en plastsekk. Passer bedre med strrelsen p pengebelpet som ble utbetalt ogs. En budbilsjfr, datakyndig og skuespiller (!) er lettere finne en leiemorder.
Det er selvflgelig tenkt og etterforska tungt rundt disse minuttene og noe umiddelbare gjennombrudd ser jeg ikke for meg om de slapp opplysningene de satt p, men det hadde vrt spennende vite.
Citera
2020-05-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
08:56 Strips fr drapet p en eldre kvinne tror jeg ikke noe p. Jeg tror stripsen er plantet. Jeg har ogs alltid trodd at hun var dd da TH dro p jobb og at de som staga stedet bare henta en plastsekk. Passer bedre med strrelsen p pengebelpet som ble utbetalt ogs. En budbilsjfr, datakyndig og skuespiller (!) er lettere finne en leiemorder.
Det er selvflgelig tenkt og etterforska tungt rundt disse minuttene og noe umiddelbare gjennombrudd ser jeg ikke for meg om de slapp opplysningene de satt p, men det hadde vrt spennende vite.

N misforsto du meg tror jeg. Jeg tenkte at pose over hodet, strammet til med strips ble benyttet til selve drapet. Det kan forklare "tegn til kamp p stedet" og slepespor. Man kan lenke sammen strips, og da er det lett at en mistes.
Citera
2020-05-18, 10:00
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
08.56? Ja, den er reell, og kan ikke bortforklares. Den var lang ogs. Men det tar ikke s lang tid drepe. Jeg lurer p om strips ble brukt, der en falt av, eller om den ble plantet.
Det tar inte ndvndigtvis lng tid att mrda, nej. Men om AEH mrdades runt 9:05, och TH sedan omedelbart kte till arbetet, nr skedde undanskaffandet av kroppen?
Citera
2020-05-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det tar inte ndvndigtvis lng tid att mrda, nej. Men om AEH mrdades runt 9:05, och TH sedan omedelbart kte till arbetet, nr skedde undanskaffandet av kroppen?

Bilen som rygget inn var medhjelper som tok over. Fjernet kropp og plantet brev? Samt sendte sms og ringte 09.14 Varslet medhjelper nr.2?
Citera
2020-05-18, 10:04
Medlem
Citat:
Han er ikke bistandsadvokat n. Han har forlatt den rollen. Noe som ogs er problematisk. AE sin bistandsadvokat har vel allerede protestert mor akkurat det. Det er uetisk.
Jeg tror ogs at det kanskje blir et skifte. Elden er god p strafferabatt.
Beklager Det var en skrivefeil, mente forsvarsadvokat. Elden er vel fortsatt best
Citera
2020-05-18, 10:05
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
N misforsto du meg tror jeg. Jeg tenkte at pose over hodet, strammet til med strips ble benyttet til selve drapet. Det kan forklare "tegn til kamp p stedet" og slepespor. Man kan lenke sammen strips, og da er det lett at en mistes.

Da m det ha vrt slike store "50 shade strips" eller sammenlenka, som du sier. Hvem vet hva som skjedde. Kvelning er nok den mest sansylige metoden, siden du skal unng spor av drap.
Citera
2020-05-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Da m det ha vrt slike store "50 shade strips" eller sammenlenka, som du sier. Hvem vet hva som skjedde. Kvelning er nok den mest sansylige metoden, siden du skal unng spor av drap.

Pose over hodet er effektivt. Og benyttes gjerne for slippe se offeret. Blir mindre lyd ogs. Groteskt. Vi hadde nettopp en grusom sak der en far kvalte sin 15-rige snn p den mten. Pose og strips.
Citera
2020-05-18, 10:09
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Bilen som rygget inn var medhjelper som tok over. Fjernet kropp og plantet brev? Samt sendte sms og ringte 09.14 Varslet medhjelper nr.2?
Ja, om man frutstter minst en medhjlpare s gr det. Men om man har minst en medhjlpare behver vl inte 9:14-samtalet vara falskt heller? Att postulera att det r falskt r ju ett ganska djrvt antagande, givet att polisen har betecknat det som sista skra livstecken fr AEH, och gjort s ocks efter att TH blev siktet.
Citera
2020-05-18, 10:13
Medlem
Ekspert tilbyr hjelpe i letingen etter AEH:

https://www.ostlendingen.no/ekspert-...aae8d2b0dba557
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in