2020-05-23, 19:11
Medlem
Som rubriken lyder. Bara jag som känner så?
Jag har redan suttit x-antal timmar och analyserat mina steg inför nästa vecka. Har ni tips på annat när tråk-helgen kommer. Jag har vänner som jag umgås med dagligen samt tränar. Men detta är tyvärr inte tillräckligt.

Ha en fortsatt bra vecka och liv
// H
Citera
2020-05-23, 19:13
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handledning
Jag har redan suttit x-antal timmar och analyserat mina steg inför nästa vecka. Har ni tips på annat när tråk-helgen kommer. Jag har vänner som jag umgås med dagligen samt tränar. Men detta är tyvärr inte tillräckligt.

// H

Börja med krypto.
Citera
2020-05-23, 19:24
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:

// H

Livet som börs pundare är inte lätt ibland haha, jag känner med dig.
Citera
2020-05-23, 19:26
Medlem
Vansterpartiets avatar
Finns väl lite sport du kan betta på under helgerna, slutresultatet bör bli detsamma alltså att du förlorar pengar.
Citera
2020-05-23, 19:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Ibland har jag frågat mig varför börserna inte är öppna 24/7.
Citera
2020-05-23, 19:53
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Finns väl lite sport du kan betta på under helgerna, slutresultatet bör bli detsamma alltså att du förlorar pengar.

Börsen går upp och ner men jag har inte förlorat några pengar på börsen.
Citera
2020-05-23, 20:09
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:

// H
Jag kände såhär tidigare men nu den senaste tiden med alla ras så känns det bara skönt med helg och kunna få ha det ledigt. Kan inte riktigt slappna av helt när börsen är öppen.
Citera
2020-05-23, 22:06
Medlem
kristofferGs avatar
Skaffa er ett liv istället, bara ett tips.
Citera
2020-05-23, 23:51
Avstängd
Glossuss avatar
Det är ju lite mer nerv när det rullar.. Erkänner utan omsvep att jag är rejält såld på börsen.
Vore konstigt annars. -Det går ju svinbra! Har betalat alla omkostnader och mer därtill under många år.
I höst lägger jag ned, är färdig med arbetslivet och avser att ägna mig åt något mer soulful.
Citera
2020-05-24, 00:49
Medlem
Colosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Skaffa er ett liv istället, bara ett tips.

Ett liv där man skriver på Flashback att skaffa er ett liv? Eller vilket liv, enligt dig, är det man ska skaffa sig?

Tänk på att alla är jävligt olika... .. .
Citera
2020-05-24, 08:25
Medlem
Håller delvis med. En podd jag lyssnar på tjatar om något som heter IG där man kan handla dygnet runt. Tror det bara är derivat, inga aktier så det är inget för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in