2020-05-28, 16:59
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommerful90
Men vist det har vert anmeldelser p Hagen er jo dette noe som burde kommet ut. Har han vert voldelig fr s skjnner jeg godt politiet vil sette skelyset p han.
Men igjen s m han vre dum som et brd vist han tror han ikke vil bli mistenkt nr han har blitt anmeldt tidligere...
Terskelen for at media skal omtale tidligere lovbrudd er nok svrt hy. Men det hintes jo. Tipper det kommer mer hvis det tas ut tiltale.
Hvis TH str bak s kan han ha skjnt at han ville bli frstemann til bli mistenkt. Det forklarer hvorfor hele opplegget mtte regisseres slik som det ble gjort, med kidnappingshistorien, trusler mot barna, alibi og hele pakka.
Citera
2020-05-28, 17:01
Medlem
Jag kper hypotesen som Hunterr kom med (har grubblat p detsamma sen i gr), att en medhjlpare krt TH:s bil till futurum och parkerat sin egen bil s den var tillgnglig fr TH. Jag vet ingenting om hur det ser ut p kontoret p futurum, men kanske medhjlparen gtt in och loggat p "paddan". Om han mot frmodan skulle mta nn kunde han sga att han TH vntade p honom i sitt rum.

Ang. RU, han ville ha TH att satsa flera miljoner i bitcoinprojektet. Kanske TH faktiskt gjorde det p en betingelse: Att RU skulle vara en del av planen att bli kvitt AEH. Betalning p ca 10 mill i kryptovaluta.
Citera
2020-05-28, 17:03
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Ja det kan faktisk ha vrt slik.

ELLER det kan feks ha vrt annen sty i eller utenfor huset (som overdvet ringelyden p AEs mobil) da TH ringte, og at denne styen ikke var til stede under lydunderskelsene.

Nei, guri, det har de sikker heller ikke tenkt p!

S fint at du tenker p alt dette, kanskje du burde fortelle dette til Poltiiet, slik at du er sikker p at de har gjort underskelsene sine riktig!

For vi m jo for all del ikke tro at Politiet kan jobben sin, de er jo noen inkompetente drittsekker som er styrt av tunellsyn og statistikker.

Eller..?
Citera
2020-05-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Jeg kjenner ogs flere med veldig god rd som sier de ikke har rd til helgeturer, sm hverdagsluksussaker etc fordi de er sparsommelig.
Jeg kjenner en milliardr som fremdeles bruker sin Nokia 3310-et eller annet fordi den dekker hans behov. Han har takket nei til gutteturer med bakgrunn i konomi. Hqn vegrer seg bruke penger p slikt.

Det er derfor de blir milliardrer. Man kan si mye stygt om gjerrige personer, men skal man skape verdier og arbeidsplasser i samfunnet, m man ha slike figurer blant oss.
Citera
2020-05-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Terskelen for at media skal omtale tidligere lovbrudd er nok svrt hy. Men det hintes jo. Tipper det kommer mer hvis det tas ut tiltale.
Hvis TH str bak s kan han ha skjnt at han ville bli frstemann til bli mistenkt. Det forklarer hvorfor hele opplegget mtte regisseres slik som det ble gjort, med kidnappingshistorien, trusler mot barna, alibi og hele pakka.

De m forholde seg til avgjrelsen om lslatelse, og kan ikke omtale disse forholdene i media. Tror ogs mange kvier seg for st fram, TH har mye penger og kan g til sak.
Citera
2020-05-28, 17:06
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det er derfor de blir milliardrer. Man kan si mye stygt om gjerrige personer, men skal man skape verdier og arbeidsplasser i samfunnet, m man ha slike figurer blant oss.

Tull, slik oppfart krever investering, satsing, ikke gjerrighet.
Citera
2020-05-28, 17:06
Medlem
Citat:
.

Ikke overraskende at man finner ordet arrogant nr man sker p navnet til denne mannen.

Skal politiet vinne tilbake tillit s tror jeg han m bort fra den saken.
Citera
2020-05-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nei, guri, det har de sikker heller ikke tenkt p!

S fint at du tenker p alt dette, kanskje du burde fortelle dette til Poltiiet, slik at du er sikker p at de har gjort underskelsene sine riktig!

For vi m jo for all del ikke tro at Politiet kan jobben sin, de er jo noen inkompetente drittsekker som er styrt av tunellsyn og statistikker.

Eller..?
Det kan faktisk hende at politiet ikke tenkte p det. Hvorfor skulle de foreta lydunderskelsene sammen med en bestemt type sty som de eventuelt ikke hadde kjennskap til? Det kan ha vrt en type sty som ikke er til stede alltid, men som var til stede under den oppringningen, og som TH eventuelt ikke fortalte om fordi han eventuelt ikke registrerte den styen eller eventuelt ikke husket den styen.

Ja, POLITIET burde tenke p dette og ta med dette i sine beregninger. BRSKE er du der?
Citera
2020-05-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ikke overraskende at man finner ordet arrogant nr man sker p navnet til denne mannen.

Skal politiet vinne tilbake tillit s tror jeg han m bort fra den saken.
Jeg fikk ikke med meg hvem det er snakk om her. Ble nysgjerrig n
Citera
2020-05-28, 17:14
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det kan faktisk hende at politiet ikke tenkte p det. Hvorfor skulle de foreta lydunderskelsene sammen med en bestemt type sty som de eventuelt ikke hadde kjennskap til? Det kan ha vrt en type sty som ikke er til stede alltid, men som var til stede under den oppringningen, og som TH eventuelt ikke fortalte om fordi han eventuelt ikke registrerte den styen eller eventuelt ikke husket den styen.

Ja, POLITIET burde tenke p dette og ta med dette i sine beregninger. BRSKE er du der?

Du m nok rope hyere, tror ikke du finner noe Politi her p sladderforumet.

De fr alt sladderet (som ikke egentlig er sladder) fra frstehndskildene.

Hvis vi er heldige s drypper litt av det til oss ogs.
Citera
2020-05-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Tull, slik oppfart krever investering, satsing, ikke gjerrighet.
Mener du at TH aldri har satset? Man blir ikke rik uten at man tr satse!
Citera
2020-05-28, 17:15
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg fikk ikke med meg hvem det er snakk om her. Ble nysgjerrig n

Haris Hrenovica, hvis jeg har stavet det riktig. Politiets ptaleadvokat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in