2020-05-28, 17:15
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg fikk ikke med meg hvem det er snakk om her. Ble nysgjerrig n
Den nye talspersonen, politiadvokat Haris Hrenovica
Citera
2020-05-28, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du m nok rope hyere, tror ikke du finner noe Politi her p sladderforumet.

De fr alt sladderet (som ikke egentlig er sladder) fra frstehndskildene.

Hvis vi er heldige s drypper litt av det til oss ogs.

Det finnes jo heldigvis alltids et knippe med journalister som skriver og/eller leser her p FB som kan vre s vennlig videreformidle viktige detaljer til politiet
Senast redigerad av POlROT 2020-05-28 kl. 17:18.
Citera
2020-05-28, 17:16
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mener du at TH aldri har satset? Man blir ikke rik uten at man tr satse!

Nei, det var Mulholland007 som at at det var gjerrighet som hadde gjort TH s rik.
Citera
2020-05-28, 17:25
Medlem
Noen sa: " mange ting i sin helhet som sier han er uskyldig. Og at det da har vrt noen forferdelige folk som har drept henne og s latet som de har kidnappet henne. Noen som har funnet ut at han kunne sees som skyldig grunnet interesse for kryptovsluta osv. "

Det er mulig at GM visste flere detaljer om TH og at GM visste at noen detaljer om TH ville kunne bli sett p (av politiet) som motiv og at GM nsket at TH skulle bli mistenkt i saken.
Citera
2020-05-28, 17:25
Medlem
Haris Hrenovica virker ganske begrenset.
Citera
2020-05-28, 17:27
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Du m nok rope hyere, tror ikke du finner noe Politi her p sladderforumet.

De fr alt sladderet (som ikke egentlig er sladder) fra frstehndskildene.

Hvis vi er heldige s drypper litt av det til oss ogs.

Politiet har blitt sitert i en artikkel om at de har brukt mye tid og jobb med rykter,fordi de mtte anse ogs dette som tips.
Da du pstr at alle frstehndskildene kun har levert ren sannhet og ikke noe som helst sladder,s har du nok en annen virkelighetsoppfatning enn mange.
F.eks. noen venner av TH og av paret,som forteller at ekteskapet var s bra,og at TH var en kjrlig og varm ektemann osv. Venner,kollegaer har sjelden kunnskap om alt som er bak fasaden Fortrolige nre venner som AE har betrodd seg til derimot.
Dessverre har jeg ikke tid til lete etter den eksakte artikkelen med denne uttalelsen fra politiet akkurat n. Sjekker innom senere.
Citera
2020-05-28, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Politiet har blitt sitert i en artikkel om at de har brukt mye tid og jobb med rykter,fordi de mtte anse ogs dette som tips.
Da du pstr at alle frstehndskildene kun har levert ren sannhet og ikke noe som helst sladder,s har du nok en annen virkelighetsoppfatning enn mange.
F.eks. noen venner av TH og av paret,som forteller at ekteskapet var s bra,og at TH var en kjrlig og varm ektemann osv. Venner,kollegaer har sjelden kunnskap om alt som er bak fasaden Fortrolige nre venner som AE har betrodd seg til derimot.
Dessverre har jeg ikke tid til lete etter den eksakte artikkelen med denne uttalelsen fra politiet akkurat n. Sjekker innom senere.

"Politiet har vrt ndt til bruke dyrebar tid p etterforske det som karakteriseres som rykter i forbindelse med Anne-Elisabeth Hagens forsvinning."
https://www.dagbladet.no/nyheter/ryk...ingen/71109792
Citera
2020-05-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ikke overraskende at man finner ordet arrogant nr man sker p navnet til denne mannen.

Skal politiet vinne tilbake tillit s tror jeg han m bort fra den saken.
Ja, dette var bekymringsfullt.
Citera
2020-05-28, 17:33
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken

Hvorfor er det kun negative karakteristikker som omtales som sladder?

Er det ikke like mye "sladder" hvis en venn eller bekjent av familien sier at de var et stt og perfekt ektepar?
Citera
2020-05-28, 17:36
Medlem
Citat:
Hvorfor er det kun negative karakteristikker som omtales som sladder?

Er det ikke like mye "sladder" hvis en venn eller bekjent av familien sier at de var et stt og perfekt ektepar?

Jeg har lagt merke til at bekjente og nre snakker veldig fint om AE, men sier nesten ingenting om TH. TH og barna snakker derimot mye om TH og lite om AE.
Citera
2020-05-28, 17:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg har lagt merke til at bekjente og nre snakker veldig fint om AE, men sier nesten ingenting om TH. TH og barna snakker derimot mye om TH og lite om AE.

Nettopp.
Citera
2020-05-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Har dere noen teorier om hvorfor TH og barna snakker lite om AE?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in