2020-06-01, 18:53
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Horoskopet viser eksakt 9.30.

Har savnet litt astrologi her p tren,men da mer p personer. F.eks. dato kl slett TH ble fdt? Tror han er fdt i starten p Mars?
Citera
2020-06-01, 18:59
Medlem
Kan blod fra TH ha vrt plantet av GM p strategiske steder p stedet for at politiet skulle mistenke TH?

Ikke spr meg hvordan GM skal ha ftt tak i blod fra TH, men det er jo ikke umulig. Blodet kan kanskje ha vrt oppbevart kjlig eller frosset ned i lang tid fr 31.10.18?
Citera
2020-06-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Kan blod fra TH ha vrt plantet av GM p strategiske steder p stedet for at politiet skulle mistenke TH?

Ikke spr meg hvordan GM skal ha ftt tak i blod fra TH, men det er jo ikke umulig. Blodet kan kanskje ha vrt oppbevart kjlig eller frosset ned i lang tid fr 31.10.18?

Du tar kaka
Citera
2020-06-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Hva kan vre grunnen til at den ikke er blitt nevnt fr? Stripsen har jo ftt mye oppmerksomhet om det n er et plantet spor eller ikke, s hvorfor ikke denne plankebiten? Bde gjerdet til Sloraveien 4 og hytta p Kvitfjell er jo av skigardtypen, s nrliggende tro at det er en rest av et av disse gjerdene, selv om TH mente at det ikke hrte til p eiendommen hans. Drlig egnet til kjre trillebr p pga. formen, men hvilken annen nytte kan den ha hatt? For hindre dra i lukke seg slik at det ble enklere bre AEH ut? Regner med at den er blant politiets beslag.

Th har sikkert skrevet en lang mail om den til politiet. Mulig politiet ikke nevner den for irritere?
Strips kan ha blitt benyttet til drapet. Pose og strips gir en rask dd uten sl. Og det var nok intensjonen. Det som forrsaket slepesporet kom nok som en overraskelse.
Citera
2020-06-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det er min andre hypotese, og den jeg heller mest mot. Da er 09.14 reell. TH har kommet seg ut fra Futurum rett etter ankomst, og en han skulle i "mte" med gir ham alibi, samt styrer mobil og ipad. S byttes rollene p et vis.

Det som skurrer her, er at noe av det siste TH har snakket med AEH om fr han reiste p jobb, var at turen til Kvitfjell ikke ble noe av likevel. SMS 9.10 virker udramatisk fra hennes side. Men det er merkelig at mottakeren av 9.14- samtalen ikke fikk med seg at turen var avlyst. Han burde jo vite det, nr hun avlyste for et annet familiemedlem fem minutter tidligere?

Derfor er 9.14 samtalen underlig. Hun avlyste til ett familiemedlem, men ikke den andre?
Citera
2020-06-01, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Du tar kaka
Hvis TH ikke er GM, hvorfor ble det funnet blod p 3 strategiske steder (inkludert en av AEs eiendeler) p stedet? Har du en annen forklaring p dette enn at blodet kan ha blitt plantet?
Citera
2020-06-01, 19:06
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Hva kan vre grunnen til at den ikke er blitt nevnt fr? Stripsen har jo ftt mye oppmerksomhet om det n er et plantet spor eller ikke, s hvorfor ikke denne plankebiten? Bde gjerdet til Sloraveien 4 og hytta p Kvitfjell er jo av skigardtypen, s nrliggende tro at det er en rest av et av disse gjerdene, selv om TH mente at det ikke hrte til p eiendommen hans. Drlig egnet til kjre trillebr p pga. formen, men hvilken annen nytte kan den ha hatt? For hindre dra i lukke seg slik at det ble enklere bre AEH ut? Regner med at den er blant politiets beslag.
har veldig vanskelig for se for meg at hun ble fraktet ut av hoved dra p framsiden.
Det ser ut til vre en dr til garasjen ved siden av el. vis a vis hovedr,men har ogs lest at det gr en dr direkte fra garasjen og inn i huset.
Det ville vrt mer diskret frakte henne til en bil i garasjen ifra dra rett inn i huset.
nesten komisk lese at TH sine teorier stemmer med flere av mine egne.....at de mest realistiske metodene,er ogs mye av det han selv kommer med.
Citera
2020-06-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Har savnet litt astrologi her p tren,men da mer p personer. F.eks. dato kl slett TH ble fdt? Tror han er fdt i starten p Mars?

Fdt 14.04.1950 p Jaren. Tidspunkt ukjent.
Citera
2020-06-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b

Svar: Nej.
Citera
2020-06-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongsoda
Svar: Nej.
Hvorfor ikke?

Vil etterforskerne greie se at blodet har vrt lagret i kjleskap eller fryseboks?
Citera
2020-06-01, 19:15
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Du tar kaka

Synes klima i trden blir drlig,da du er s kvass prver og latterliggjre andres tanker!
Slutt med det! Virker enten som fra en meget umoden ung person,eller fra en med bryggesjauer tone !
Citera
2020-06-01, 19:17
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Fdt 14.04.1950 p Jaren. Tidspunkt ukjent.

Takk! har lett etter dette noen ganger. Da falt mer p plass for meg ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in