Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-08, 13:57
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Som kvinnorna röstat hit.

Du fattade inte min poäng alls.
Så du tror inte att någon man har gjort det? Eller att någon kvinna inte har det?
Citera
2020-06-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volldteckt
Detta är inget argument som håller...
Jag hade rätt i min sak från början

Va snackar du om du har påstått en massa saker som du inte kunnat belägga. Jag har träffat många punkare i mina dagar men ingen har varit särskilt smart.
Citera
2020-06-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Va snackar du om du har påstått en massa saker som du inte kunnat belägga. Jag har träffat många punkare i mina dagar men ingen har varit särskilt smart.

Du förstår inte vad han/hon menar. Ringer uttrycket " läsa mellan raderna" en klocka?
Du är inte bra på att debattera och har inte vunnit denna diskussionen.
Citera
2020-06-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elin(L)Agnes
Du förstår inte vad han/hon menar. Ringer uttrycket " läsa mellan raderna" en klocka?
Du är inte bra på att debattera och har inte vunnit denna diskussionen.

Jag är inte här för att vinna diskussioner. Du kan ju förklara vad han menar? Eller rubriken kanske har rätt?
Citera
2020-06-08, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Jag är inte här för att vinna diskussioner. Du kan ju förklara vad han menar? Eller rubriken kanske har rätt?

Du är medlem på ett diskussionsforum, och du startade just den diskusionen, men inte för att ha rätt?
Nej tyvär kan jag inte förklara tydligare för dig än vad som redan gjorts.
Afrikaner har fått för mycket frihet.
Citera
2020-06-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elin(L)Agnes
Du är medlem på ett diskussionsforum, och du startade just den diskusionen, men inte för att ha rätt?
Nej tyvär kan jag inte förklara tydligare för dig än vad som redan gjorts.
Afrikaner har fått för mycket frihet.

Haha trådskaparen har mer rätt än han tror.
Citera
2020-06-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad tycker ni?

Det orsakas bara mer och mer problem i västvärlden ju mera kvinnorna får makt.

Land efter land raseras pga deras naivitet.
Muslimerna har alldeles rätt.

Kvinnor borde inte ha rösträtt för de är mycket mindre instresserade av politik än män. Att ge kvinnor rösträtt gör genomsnittsröstaren mer naiv, lättpåverkad och politiskt ointresserad.

Kvinnor borde vara hemma och föda barn inte springa runt och tro att de ska göra "karriär" till ingen nytta, eller vara på krogen och bjuda ut sig själva.

Jag ser fram mot att islam införs i det smutiga grislandet Sverige, det kommer göra så att det blir ordning på tokiga svenska slampor.
Senast redigerad av larsjohansson 2020-06-08 kl. 17:33.
Citera
2020-06-08, 17:37
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Muslimerna har alldeles rätt.

Kvinnor borde inte ha rösträtt för de är mycket mindre instresserade av politik än män. Att ge kvinnor rösträtt gör genomsnittsröstaren mer naiv, lättpåverkad och politiskt ointresserad.

Kvinnor borde vara hemma och föda barn inte springa runt och tro att de ska göra "karriär" till ingen nytta, eller vara på krogen och bjuda ut sig själva.

Jag ser fram mot att islam införs i det smutiga grislandet Sverige, det kommer göra så att det blir ordning på tokiga svenska slampor.
Snälla, var bara ett troll som inte egentligen menar vad du skriver!
Citera
2020-06-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Snälla, var bara ett troll som inte egentligen menar vad du skriver!

Ja jag är ett troll.

Nä jag skojade bara det är på riktigt naturligtvis. Jag skriver inte en massa trams för skojs skull.

Hur tror du det kommer gå för svenska jämställdheten och feminismen när svenskar skaffar sig 1 barn och araber skaffar sig 4? Den svenska dumheten/feminismen/jämställdheten kommer avskaffa sig själv i längden för den fungerar inte.

Araber och andra som bor i Sverige och invandrar hit och blir fler och fler för varje år kommer inte ta till sig den svenska idiotens sjuka icke-fungerande ideer om feminism, HBTQ med mera.
Citera
2020-06-08, 17:49
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Ja jag är ett troll.

Nä jag skojade bara det är på riktigt naturligtvis. Jag skriver inte en massa trams för skojs skull.

Hur tror du det kommer gå för svenska jämställdheten och feminismen när svenskar skaffar sig 1 barn och araber skaffar sig 4? Den svenska dumheten/feminismen/jämställdheten kommer avskaffa sig själv i längden för den fungerar inte.

Araber och andra som bor i Sverige och invandrar hit och blir fler och fler för varje år kommer inte ta till sig den svenska idiotens sjuka icke-fungerande ideer om feminism, HBTQ med mera.
Tror du att du löser alla problem genom att ta från oss kvinnor vår rösträtt då?
Eller genom att tro att alla kvinnor springer på krogen?
Jag är mycket mer intresserad av politik än av att bjuda ut mig och supa.
Vilket jag förresten aldrig gör överhuvudtaget.
Citera
2020-06-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Tror du att du löser alla problem genom att ta från oss kvinnor vår rösträtt då?
Eller genom att tro att alla kvinnor springer på krogen?
Jag är mycket mer intresserad av politik än av att bjuda ut mig och supa.
Vilket jag förresten aldrig gör överhuvudtaget.
Nä man löser inte alls alla problem men det blir bättre istället för att vara sämre.

Konskvenserna som jag skrev om är ett genomsnitt. Du själv som individ kan vara mer förståndig och politikintresserad än 90% av alla män men det ändrar ingenting för genomsnittet av kvinnor.

Hade man kunnat göra att bara vettiga politikintresserade människor fick rösta så hade ju det varit det optimala. Men det är svårt att definiera vem som är vettiga och mindre vettig.

Edit: Jag förstår föresten inte varför du tycker det är dåligt. Även om du skulle vara vettig själv så påverkar din egen röst väldigt lite medan det finns en miljon bimbosar vars mening i livet är att visa sin röv på instagram eller tiktok och deras samlade röster påverkar mycket även om de inte har någon aning om vad de röstar på.
Senast redigerad av larsjohansson 2020-06-08 kl. 18:04.
Citera
2020-06-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vilka kvinnor? Blatte kvinnor eller? För någon som tycker att ”vanliga” kvinnor får för mycket frihet har aldrig fått knulla eller så har du otroligt liten kuk.

Vilka tror du?

Nej, tro det eller ej så har jag fått ligga faktiskt. Min kuk är 19.5 cm lång, och 15 cm i omkrets. Det är ingen Mandingo, men den duger för att spräcka dig åtminstone.

Pajas.
Senast redigerad av DonTrump 2020-06-08 kl. 19:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in