Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Så du tror inte att någon man har gjort det? Eller att någon kvinna inte har det?

Sluta spela dum.

Klart män också röstat. Men de är inte många.

Majoriteten är kvinnor.
Senast redigerad av DonTrump 2020-06-08 kl. 19:09.
Citera
2020-06-08, 20:39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vilka tror du?

Nej, tro det eller ej så har jag fått ligga faktiskt. Min kuk är 19.5 cm lång, och 15 cm i omkrets. Det är ingen Mandingo, men den duger för att spräcka dig åtminstone.

Pajas.

Jag tror du hatar alla kvinnor och jag antar att du har en dålig relation med din egen mamma. Stackare.
Citera
2020-06-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jag tror du hatar alla kvinnor och jag antar att du har en dålig relation med din egen mamma. Stackare.

Sluta gå off-topic nu.

Man märker ju klart att du är en batikhäxa.
Citera
2020-06-08, 20:47
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Sluta gå off-topic nu.

Man märker ju klart att du är en batikhäxa.

Men okej som svar på din fråga: nej dom har inte haft rätt och har aldrig haft. Vad är problemen med kvinnor vid makten?
Citera
2020-06-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Men okej som svar på din fråga: nej dom har inte haft rätt och har aldrig haft. Vad är problemen med kvinnor vid makten?

Att de agerar med känslor. Man kan inte styra ett land med känslor.

Det är problemet.
Senast redigerad av DonTrump 2020-06-08 kl. 20:51.
Citera
2020-06-08, 20:50
Medlem
Kvinnor är för känslostyrda. De saknar som grupp det där rationella tänkandet som männen har. Däremot kan jag tycka att män är tvärtom och kan lära sig en del av kvinnor. Så, summerat blir världen en bättre plats med balans.
Citera
2020-06-08, 21:55
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Kvinnor är för känslostyrda. De saknar som grupp det där rationella tänkandet som männen har. Däremot kan jag tycka att män är tvärtom och kan lära sig en del av kvinnor. Så, summerat blir världen en bättre plats med balans.
Det verkar som att du skulle ha mått bäst på 1800-talet, du.
Och balans, det är vad man får om både kvinnor och män får vara med och bestämma.
Citera
2020-06-08, 22:01
Medlem
Citat:
Och balans, det är vad man får om både kvinnor och män får vara med och bestämma.

1500-talet mer
Citera
2020-06-08, 22:05
Medlem
Citat:

Ursäkta? Det är ju precis det jag skriver ditt gökbo.
Citera
2020-06-08, 22:29
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Ursäkta? Det är ju precis det jag skriver ditt gökbo.
Knappast. Du skrev att kvinnor är för känslostyrda och inte kan tänka rationellt.
Citera
2020-06-08, 22:35
Medlem
Citat:
Knappast. Du skrev att kvinnor är för känslostyrda och inte kan tänka rationellt.

Att de är helt irrationella menar jag ju givetvis inte, men de är inte lika rationella som män överlag. Ibland måste man gå generalisera utan att kvinnans känslor tar över, som i det här fallet

Med "balans" menar jag att världen mår bäst av att både män och kvinnor får styra.
Citera
2020-06-08, 23:12
Medlem
Starka kvinnor ger starka män. Tror du kvinnorna under vikingatiden var förtryckta svaga kvinnor? Det var starka kvinnor, liksom idag som inte accepterar att bli behandlade hursomhelst. Förtryckta kvinnor ger förtryckta män, du kanske inte ser det idag. Men männen i Sverige växer sig större och starkare av kvinnans styrka. Kvinnor som utmanat tränar männen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in