Citat:
Ursprungligen postat av
Fraaga
Jeg ser at flere retter mistanke mot snnen. Hvorfor er det ingen som mistenker dtrene? Minst n av dem hadde interesser i farens bedrift, som kanskje hadde blitt splittet opp hvis AEH hadde tatt ut skilsmisse. Kan en av dtrene ha reddet sin arv?
Hon som skrev brevet, som inte belv sickat. Har jag misstankar om har en inblandnig. Framfr allt att hon skrivit brevet.
Brevet gr att lsa hr:
https://www.tv2.no/a/11480054/
Citat:
Vi fr da forklaringen at politiet har gjort dette ved en feil, noe de beklager sterkt! Jeg var p det tidspunktet rasende, hvordan kan de leke med min mot sitt liv slik, hva med mine barns sikkerhet n? Sprsmlene var mange. Jeg sitter igjen n og tenker. Hvis dette var en feil av politiet, i s fall hvem gjorde feilen? Denne personen m jo stilles til ansvar!
Hr letar hon efter en syndabock fr komunikasionen som polisen gjort med GM. Skerligen inte med en feltagelse utan fr att se om det fans nogon att kommunisera med verhuvudtaget.
Citat:
I et av de frste mtene med KGF ble vi bedt om skrive under p et dokument som gjorde at politiet kunne ta opp alle samtaler som kom inn p vre telefoner...
Citat:
..i mte med henne bekreftet de at de lyttet p alle samtalene til de prrte.
Dette fikk jeg vite p telefon av henne og jeg ringte rett opp til min kontakt i politiet. Jeg fortalte ganske ordrett at jeg flte dette var et strste overgrepet jeg hadde blitt utsatt for av personer jeg skulle ha stolt p.
Hon ifrgastter hon Polisens metoder vid avlyssning av telefonerna. Rknar med att det vill vara naturligt att polisen avlyssnar allt som sker nr dom stter in avlyssning. D kan man ju antingen vlja att samarbeta med polisen och avst frn att snacka skit i telefon under tiden avlusningen pgr.
Hon vrkar inte vara s sammarbets villig. Det fr mig att misstnka hennes inblandning.