Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-06-08, 23:06
  #25
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebzz
Tack jag är fullt medveten om gubbsjukan som uppträder hos majoriteten av män och jag tror mer eller mindre alla män känner så här nån eller flera gång(er) i sitt liv, sen att inte alla skriver ut det på flashback det är en annan sak...

Och nej jag har inte sagt något om att eller vill inte bestämma över någon annans liv men TS bad ju om åsikter, och där har han en.

Jag är absolut inte så radikal-feministisk som jag nu hör att jag låter haha men detta inlägg va bara så extremt äckligt författat att jag blev illamående.
Då ska jag göra dig lite mera äcklad.

Alla män längtar efter ett äventyr, ett möte med någon som är nytt på något sätt.
Och de flesta av oss har minnen och lidanden från vår ungdom, då vi kanske blev ratade av jämnåriga, men med åren upptäcker vi att kvinnor attraheras av pengar, makt och mogenhet.
Vi kanske är höginkomstagare, chefer eller lärare.
Vi får yngre kvinnors uppmärksamhet...
Citera
2020-06-09, 00:08
  #26
Medlem
Vad tror du din kvinna tycker om det hela? Du får ju visa respekt för den kvinna du har vid din sida, eller bli en betaldaddy. Valet är ditt, även om studentskor tilltalar dig mer så tilltalar inte du dem nåt. Kanske din plånbok dock. Knulla dem och förlora din kvinna, bli sedan en patetisk betalman som måste casha upp vid varje kvinnobesök eller se livet för vad det är. En resa genom ålderns trevligheter. Alla här vi lika mycket tid här på jorden oavsett plånbok, det är tid du jagar. Acceptera din tid för vad den är så kommer studentskor flockas runt dig, och även din kvinna där hemma kommer anstränga sig. Alla kvinnor är vackra, det handlar bara om de tar hand om sig själva eller inte. En kvinna som har en.man med go kommer alltid anstränga sig för att se bra ut. Hade du varit en man värd att anstränga sig för hade din kvinna varit en mild deluxe. Allt handlar om en själv i grund och botten
Citera
2020-06-09, 00:09
  #27
Medlem
*milf deluxe
Citera
2020-06-09, 09:29
  #28
Medlem
ebzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Då ska jag göra dig lite mera äcklad.

Alla män längtar efter ett äventyr, ett möte med någon som är nytt på något sätt.
Och de flesta av oss har minnen och lidanden från vår ungdom, då vi kanske blev ratade av jämnåriga, men med åren upptäcker vi att kvinnor attraheras av pengar, makt och mogenhet.
Vi kanske är höginkomstagare, chefer eller lärare.
Vi får yngre kvinnors uppmärksamhet...

För att förtydliga så syftade jag till TS ursprungliga inlägg, att det var äckligt, inte ditt.

Och jag orkar inte debattera mer om detta vet inte ens varför jag försöker. Tack för att du inte var otrevlig iallafall och hejdå.
Citera
2020-06-09, 09:54
  #29
Medlem
Javisst kan väl kvinnor precis som män vara mer fysiskt fit i ung ålder, men har du någonsin försökt föra en konversation med dessa? Ca 10 sekunder in i samtalet kan man ofta fastslå att deras sociala färdigheter och okunskap om livet och verkligheten generellt är så genuint sjuka att den fysiska attraktionen som tidigare funnits där försvinner direkt. Inte haft ett sug på studentfitta sen jag var 25 ungefär, och kommer aldrig att ha då dessa tjejer framstår som typ 8 år mentalt.
Citera
2020-06-09, 20:53
  #30
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Vill du behålla din fru är det nog ingen bra idé.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in