2020-06-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
" vise sinne" som jeg skrev var med i en lang tankerekke som kunne peke mot at TH var innblandet. Dette er en hypotese med en innfallsvinkel sett fra politiets side. Jeg stiller sprsmlstegn om politiet lekker informasjon av taktiske rsaker, samt om TH/TEH samarbeider. Er enig i at " vise sinne" i seg selv ikke beviser noe. I denne tankerekken kunne det vre aktuelt.

Jeg har ingen intensjoner om si noe om TH er skyldig eller uskyldig. Det m vre en stor belastning for alle parter om saken ikke blir lst.

Det er ikke politiet som str bak den siste tidens lekkasjer. Det er tydelig at informasjonen stammer fra TH selv, eller noen som videreformidler info fra TH.

Det er ikke politiet som lekker. Det er bare lese artiklene, s ser du det.

En lgn blir ikke sann uansett hvor mange ganger den gjentas.
Citera
2020-06-15, 17:37
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresev97
Takk! Jeg er enig, og alle er enige om unng mer diskusjon om dette mer n. Vil bare gjre oppmerksom p at TV2 er kommersiell og sender programmer for selge reklame og tjene penger. Det gjr det selvsagt likevel legitimt diskutere innhold som tas opp der. Nok om det n.

Har denne skribenten Donert til dette forumet? Det hadde i alle fall vrt ganske normalt ut ifra all tekst herifra.
Citera
2020-06-15, 17:39
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Det kommer ikke mye nytt der, ass. Nekter jeg tro, men hvis det kommer noe, s blir det sm detaljer som sikkert blir nyhetssak p tv2.no i kveld.

sted Norge skriver at de vet ikke noe mer om saken,enn det TV 2 direktren vet.
Citera
2020-06-15, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg er helt enig! Selv om TH har vrt ekstremt suksessfull forretningsmessig, s er han bare et menneske.

Det bli utsatt for et s stort psykisk press, som han opplever n, er mye mer anstrengende og deleggende, enn det presset han har blitt utsatt for, totalt sett tidligere i hele sitt liv og yrkeskarriere. Man m ikke glemme at TH kan vre uskyldig.
Forventningene som mange her inne har til ham, i forhold til det TH har blitt utsatt for, er helt urealistiske, f.eks. dette;

Det vise sinne, forteller hverken at du er skyldig eller uskyldig. Det viser ikke engang hvilken personlighet han har, fordi situasjonen TH befinner seg i er svrt uvanlig - for si det mildt.
Man fr ikke supermann-krefter av miste sin kone, hverken p den ene eller andre mten. P ett tidspunkt begynner kropp og sinn gi beskjed om at man har ftt nok, og det er en forsvarsmekanisme ett hvert sunt menneske br ha, ellers gr man til grunne. Det kalles sette grenser!
Familien har ikke ftt anledning til srge, og reaksjonene kommer deretter.
Det er heldigvis ikke mange som har erfaring med den situasjonen familien og TH befinner seg i, s man br vre forsiktig med mene s mye om hva som er "normalt", siden karma biter bak.

Oj, dakkars TH, mtte sitte 10 dager innelst.
Bare skuespill fra TH dette med at det var s belastende. Typisk taktikk fra psykopater. At man skal syntes synd i dem, og la dem slippe. Dette er de ekspert i. 10 dager i et rom tler alle. Hvis han hadde ftt kidnappet kona, og han elsket henne, s hadde vel saken vrt en annen. Psykopater har ikke flelsesregister p samme mte som andre mennesker. De reagerer ikke likens hvis f.eks. en person dr rett foran ynene p dem. De fler ingenting.
Senast redigerad av Orderud. 2020-06-15 kl. 17:55.
Citera
2020-06-15, 17:46
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er ikke politiet som str bak den siste tidens lekkasjer. Det er tydelig at informasjonen stammer fra TH selv, eller noen som videreformidler info fra TH.

Man kan fastsl at informasjonen har blitt lekket til media.
Fra nettavisen kan man lese: "Nettavisen fr opplyst at politiet ...."
Jeg har ingen informasjon om dette kan vre lekket at TH. Blir vel spekulasjoner i s fall..
Citera
2020-06-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Politiet lekker ogs. Det vet jeg de gjr.
Citera
2020-06-15, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Jeg er helt enig med deg. Det du skriver er veldig logisk. Burde egentlig ikke vre gjenstand for diskusjon!

Det som er logisk i den enes re, er ikke logisk i den andres.
Hvis TH hadde vrt utsatt for justismord, s hadde det nok vrt belastende.
Alts at noen hadde kidnappet kona hans, og at han uriktig hadde ftt skylden for det.
Men TH er ikke uskyldig, og det har vi jo sett mange tegn p n.
Bl.a de to slettede sms-meldingene, og ogs krypto-kommunikasjonen.
Citera
2020-06-15, 17:56
Medlem
Hittil ukjent vitne kan ha sett AEH i baksete p bil: https://www.tv2.no/nyheter/11499053/
Citera
2020-06-15, 17:56
Medlem
Dette kan vre interessant:
https://www.tv2.no/nyheter/11499053/
Citera
2020-06-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle

Ingen etnisitet p de i forsetet, idiotiet fortsetter.
Senast redigerad av toiko1 2020-06-15 kl. 18:03.
Citera
2020-06-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Har denne skribenten Donert til dette forumet? Det hadde i alle fall vrt ganske normalt ut ifra all tekst herifra.

Har du mulighet til sende eksempler p tekst som er hentet herfra i en PM (for ikke forstyrre resten av forumet)? Jeg vet det er hentet noe tekst fra VG sitt diskusjonsforum, men ikke herfra. Kanskje det som er skrevet p VGD er hentet herfra? Uansett - boken er p 250 sider, og om det var hentet la oss si en halv side tekst herfra, ville det vrt normalt. Hvordan bidrar man til forumet?
Citera
2020-06-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle

Det er srdeles interessant. Men var hun ikke kvelt i huset fr hun ble kjrt ut da? Trodde politiet hadde funnet biologiske funn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in