Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-06-17, 19:29
  #1
Medlem
olasvenssons avatar
Jag stöter ibland på lesbiska tjejer under mitt arbete. Jag har arbetat med en flata som arbetskamrat och jag har besökt flata där jag ska utföra arbete.

1. Min första träff men en flata var när jag skulle utföra ett arbete på ett hus. Huset hyrdes av två flator, men det var bara den ena flatan som jag träffade och som jag samtalade med. Flatan var snarstucken. Hon var svår och introvert. Jag kunde inte få igång ett normal samtal med henne. En dag lämnade jag huset och dagen efter kom jag dit igen. En burk med målarfärg hade vält ut på hennes inglasade balkong dagen efter. Jag frågade flatan vad som hade hänt? "Det var min katt som vält ut färgburken" svarade hon. Flatan hade alltså inte mage att ta bort färgen, hon skyllde på katten. Jag berättade för hyresvärden om vad som hade hänt och han skakade på huvudet och sade "det är en knepig tjej".

2. Sedan har jag haft en arbetskamrat som var flata, också hon var knepig av sig. Hon sade en gång på vårt möte att "alla män är våldtäktsmän". Ingen annan på mötet sade någonting, inte ens chefen sade någonting.

Har ni träffat någon underlig flata under arbetet?

(Moderator kan flytta tråden om så önskas).
Citera
2020-06-17, 19:32
  #2
Medlem
Hur vet du att tjejerna va lesbianer?
Citera
2020-06-17, 19:32
  #3
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag stöter ibland på lesbiska tjejer under mitt arbete. Jag har arbetat med en flata som arbetskamrat och jag har besökt flata där jag ska utföra arbete.

1. Min första träff men en flata var när jag skulle utföra ett arbete på ett hus. Huset hyrdes av två flator, men det var bara den ena flatan som jag träffade och som jag samtalade med. Flatan var snarstucken. Hon var svår och introvert. Jag kunde inte få igång ett normal samtal med henne. En dag lämnade jag huset och dagen efter kom jag dit igen. En burk med målarfärg hade vält ut på hennes inglasade balkong dagen efter. Jag frågade flatan vad som hade hänt? "Det var min katt som vält ut färgburken" svarade hon. Flatan hade alltså inte mage att ta bort färgen, hon skyllde på katten. Jag berättade för hyresvärden om vad som hade hänt och han skakade på huvudet och sade "det är en knepig tjej".

2. Sedan har jag haft en arbetskamrat som var flata, också hon var knepig av sig. Hon sade en gång på vårt möte att "alla män är våldtäktsmän". Ingen annan på mötet sade någonting, inte ens chefen sade någonting.

Har ni träffat någon underlig flata under arbetet?

(Moderator kan flytta tråden om så önskas).

Felkodade och fördelen är att dom är genetiska återvändsgränder och förökar sig inte
Citera
2020-06-17, 19:35
  #4
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Nej, aldrig, de är som vanliga heterobrudar!
Citera
2020-06-17, 19:40
  #5
Medlem
holmiums avatar
Jo dessvärre har jag stött ihop med några av dessa stackars damer, utan att gå in på pikanta detaljer.
Jag tycker dock mest det är tragiskt.

Det är väl heller inte helt förvånande. Sinnesrubbning är inte direkt ovanlig hos homosexuella personer.

Mycket fult dock att du skvallrade för hyresvärlden, det var väl kvinnas problem med färgen på balkongen, inte ditt ?
Citera
2020-06-17, 19:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Felkodade och fördelen är att dom är genetiska återvändsgränder och förökar sig inte

Tyvärr kan dom i dagens Sverige föröka sig på skattebetalarnas bekostnad.
Citera
2020-06-17, 20:19
  #7
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Menar TS att alla flator är allmänt "underliga"..?
Citera
2020-06-17, 20:25
  #8
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Menar TS att alla flator är allmänt "underliga"..?

Flator kan vara jävligt taggiga , jag är en snygg intelligent kille så mig behandlar dom med respekt men fan vad sträva ord dom kan använda om killar 😆
Citera
2020-06-17, 20:36
  #9
Medlem
Dum.i.skallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Flator kan vara jävligt taggiga , jag är en snygg intelligent kille så mig behandlar dom med respekt men fan vad sträva ord dom kan använda om killar 😆


Njå kan säga att heterokvinnor inte direkt använder de bästa orden för att beskriva män. Kanske bara inte lika öppet.
Citera
2020-06-17, 20:53
  #10
Medlem
448s avatar
Brudar är genomtrevliga mot mig o visst snackar dom skit om killar som är smutsiga sluskar men flator kan vara riktigt elaka och hatiska fifan asså - riktiga jävla militanta surfittor
Citera
2020-06-17, 20:59
  #11
Medlem
Träffade en väldigt manhaftig flata på ett gammalt jobb som - surprise - var inlånad som nåt slags hbtq-konsult. Hon var 1,90, saknade kvinnliga former och hade en snusrand i mungipan. Hon tog resolut plats i en kollegas stol och hon var rätt sträv.
Citera
2020-06-17, 21:09
  #12
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimaten
Träffade en väldigt manhaftig flata på ett gammalt jobb som - surprise - var inlånad som nåt slags hbtq-konsult. Hon var 1,90, saknade kvinnliga former och hade en snusrand i mungipan. Hon tog resolut plats i en kollegas stol och hon var rätt sträv.

Kvinnor som har kropp som en 25 årig man
är Säpo helt tokiga i , ingen raggar på dom
så dom är pålitliga och lättbevakade mot
agenter som ev. skall förföra dom.

Lika bra som dom extremt fula som normalt värvas.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in