2020-06-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Bra at du bekrefter at du har tunellsyn.

Jeg har absolutt ikke noe tunnelsyn.
Jeg er tvert imot pen for alle mulige lsninger p denne saken.

Jeg har fokus p det som skjer. Og for tiden skjer det i praksis ingenting. Om to uker er det fellesferie. Og ingenting kommer til skje i denne saken fr etter sommeren. I praksis utp hsten.

Jeg reagerer p noen ting:
Politiets manglende evne til lse saken.
Politiets manglende interesse for tips som peker p andre lsninger enn at det er TH.
Jeg vet INGENTING om hva som ligger i tipsbunken deres,
men jeg vet at de ikke kalte inn hndverkere som hadde vrt i kontakt med AEH i forbindelse med at de hadde lagt ut oppussingsjobber p Mitt Anbud.
Samt at de ikke interesserte seg nevneverdig for et tips som kom fra et vitne som hadde sett en dame som lignet p AEH, som tilsynelatende ba om hjelp i en bil p s.
I tillegg til synes jeg det er merkelig s f av alle smarte og nysgjerrige mennesker som det er inne p denne trden til de grader heier p et politi som ikke greier lse saken.
Senast redigerad av Sandemose 2020-06-21 kl. 01:00.
Citera
2020-06-21, 00:56
Medlem
Citat:
Poenget ditt er alts at GM har sneket seg inn i huset mens TH var p bensinstasjonen og skrudd opp igjen volumet, beklager men jeg tar deg ikke serist.
Nei det var absolutt ikke poenget. Jeg har aldri tenkt p eller foresltt det som du skrev her.
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-21 kl. 00:59.
Citera
2020-06-21, 00:58
Medlem
Basert p grundige lydunderskelser og en rekonstruksjon kunne politiet konkludere med at mobilen til AEH kunne hres fra der den l. Det ble gjort underskelser fra rom til rom for bekrefte hvordan lyden til AEHs mobil ville sl ut i boligen.
Citera
2020-06-21, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg har absolutt ikke noe tunnelsyn.
Jeg er tvert imot pen for alle mulige lsninger p denne saken.

Jeg har fokus p det som skjer. Og for tiden skjer det i praksis ingenting. Om to uker er det fellesferie. Og ingenting kommer til skje i denne saken fr etter sommeren. I praksis utp hsten.

Jeg reagerer p noen ting:
Politiets manglende evne til lse saken.
Politiets manglende interesse for tips som peker p andre lsninger enn at det er TH.
Jeg vet INGENTING om hva som ligger i tipsbunken deres,
men jeg vet at de ikke kalte inn hndverkere som hadde vrt i kontakt med AEH i forbindelse med at de hadde lagt ut oppussingsjobben p mittanbud.
Samt at de ikke interesserte seg nevneverdig for et tips som kom fra et vitne som hadde sett en dame som lignet p AEH, som tilsynelatende ba om hjelp i en bil p s.
I tillegg til synes jeg det er merkelig s f av alle smarte og nysgjerrige mennesker som det er inne p denne trden til de grader heier p et politi som ikke greier lse saken.

Det er ikke all etterforskning som frer til noe, finnes det ikke info hente noe sted s m man p ett eller anned tidspunkt slutte bruke tid p tips som ikke frer en videre.

Og ang hndverkere, fordi om politiet ikke innkalte alle til avhr s betyr ikke det at de ikke har sjekket dem ut.
Citera
2020-06-21, 01:04
Medlem
Forresten damen fra s
Prater bare vs
Hun gr p sobril
Og fikk en bra deal
Citera
2020-06-21, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Basert p grundige lydunderskelser og en rekonstruksjon kunne politiet konkludere med at mobilen til AEH kunne hres fra der den l. Det ble gjort underskelser fra rom til rom for bekrefte hvordan lyden til AEHs mobil ville sl ut i boligen.
Jeg forstr. Men hva hvis telefonen ikke l p det stedet akkurat da TH ringte til AEs telefon fra fasttelefonen (noen skrev en teori om at noen kan ha lagt telefonen p det lille bordet etter at TH ringte og fr han var p vei ut (da han oppdaget telefonen p vei ut av huset)?
Citera
2020-06-21, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Nei det var absolutt ikke poenget. Jeg har aldri tenkt p eller foresltt det som du skrev her.

Du vil iallefall fram til at politiet har gjort en feil, at de ikke kan jobben sin.
Citera
2020-06-21, 01:11
Medlem
Citat:
Det er ikke all etterforskning som frer til noe, finnes det ikke info hente noe sted s m man p ett eller anned tidspunkt slutte bruke tid p tips som ikke frer en videre.

Nei, men kan vi ikke vre enige om at politiet i ett r n har brukt alle ressurser p bevise at det er TH.
De har til og med brukt skjult etterforskning. Det vil si at de har romavlyttet, telefonavlyttet og overvket alle elektronisk kommunikasjon.
I to mneder n, har de i tillegg saumfart alle skuffer og lommer i Sloraveien. De har til og med gredd plenen hans.
I tillegg har de vrt p hyttene hans, nede i kummen hans og ogs plukket med seg det de fant av interesse p kontoret.
Hvis de hadde funnet nye bevis, ville TH vrt tiltalt n. Det er han ikke.
I stedet for henlegge saken i oktober, foreslr jeg at man setter p helt nye folk, som kan g gjennom tipsbunken p nytt og i det minste underske om noen av de tipsene som er der kan fre til at saken blir oppklart.
Citera
2020-06-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg forstr. Men hva hvis telefonen ikke l p det stedet akkurat da TH ringte til AEs telefon fra fasttelefonen (noen skrev en teori om at noen kan ha lagt telefonen p det lille bordet etter at TH ringte og fr han var p vei ut (da han oppdaget telefonen p vei ut av huset)?

Hva mener du egentlig ? At en fremmed GM var i huset samtidig med TH ?
Citera
2020-06-21, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Nei, men kan vi ikke vre enige om at politiet i ett r n har brukt alle ressurser p bevise at det er TH.
De har til og med brukt skjult etterforskning. Det vil si at de har romavlyttet, telefonavlyttet og overvket alle elektronisk kommunikasjon.
I to mneder n, har de i tillegg saumfart alle skuffer og lommer i Sloraveien. De har til og med gredd plenen hans.
I tillegg har de vrt p hyttene hans, nede i kummen hans og ogs plukket med seg det de fant av interesse p kontoret.
Hvis de hadde funnet nye bevis, ville TH vrt tiltalt n. Det er han ikke.
I stedet for henlegge saken i oktober, foreslr jeg at man setter p helt nye folk, som kan g gjennom tipsbunken p nytt og i det minste underske om noen av de tipsene som er der kan fre til at saken blir oppklart.

Hva mener du med det? Saken ble etterforsket som en kidnapping i lang tid fr TH ble mistenkt.
Citera
2020-06-21, 01:13
Medlem
Citat:
Du vil iallefall fram til at politiet har gjort en feil, at de ikke kan jobben sin.
Absolutt ikke. Jeg spurte om visse ting var mulig finne ut. Hvis du ikke har svarene, s kanskje noen andre har svarene p saklige sprsml.
Citera
2020-06-21, 01:15
Medlem
Citat:
Hva mener du med det? Saken ble etterforsket som en kidnapping i lang tid fr TH ble mistenkt.

Politiet fikk tillatelse til skjult etterforskning fra sommeren 2019. Det tyder vel p at de fra det tidspunktet har hatt som hovedhypotese at TH er skyldig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in