• 2558
  • 2958
  • 3008
  • 3057
  • 3058
  • 3059
  • 3108
  • 3158
  • 3558
2020-06-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvordan kan du si at jeg lyver?

Idag, 17:58
Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Postat av Orderud.
Svar: 36 720
Visningar: 3 755 688
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Han gjør ikke det. Th synes det er greit ar de søker

Men han syntes ikke at det var greit at de undersøkte i Sloraveien. Da satte han hardt mot hardt, men tapte. Og til slutt fant de skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt.

Du juger i ditt svar til Sandemose. Du har ikke belegg for å hevde at Anne hadde gjemt skilsmissepapirene.
Denne gangen må du svare for deg, du kommer ikke unna dette!
Legger du frem dokumentasjon, så skal jeg være den første til å beklage!
Citera
2020-06-24, 00:06
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Spot on.
Dessuten burde vel sjåføren av den bilen som var involvert i nestenulykken huske tilbake og melde seg.
Hvor blir det av h*n?
Høres ut som noen kan ha holdt på med Halloween prank hvis de har kjørt rundt med finlandshetter og bundet dame i baksetet. Uansett burde den som har gjort det melde seg, og ikke være redd for innblanding i saken. AE var nok død på det tidspunktet.
Citera
2020-06-24, 00:15
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, jeg kan jo ikke tenke meg at han er så dum å får noen til å legge henne på egen tomt.

En annen grunn kan jo være dersom samarbeidspartner (VE?) som skulle på Kvitfjell den dagen kan ha gjort det uten at TH vet om det. Eller at han har gravd ned noe andre beviser der?

Derimot syns jeg ikke forslaget var så dumt om at noen andre kan ha lagt hun derfor deretter å skylde på TH, selv om det er godt gjort.

Jeg tenkte de kunne ha funnet nye beviser/tips, som gjør at de leter etter noe konkret der?
Hvorfor grave akkurat en spot? Har en hund markert? Har noen pekt ut en plass?
RU har vært i nye avhør de siste dagene. Kan noe ha kommet fram der, som får politiet til å starte søk om igjen på hytter? Tydelig at de leter etter noe spesielt, og på utpekte områder- ikke uvilkårlig leting.
Citera
2020-06-24, 00:18
Medlem
Kilde til VG: TH skal ha fått panikk etter konflikt i ekteskapet

I følge kilden skal TH ha forklart i avhør at han var redd for å bli kastet ut fra hjemmet.
Derfor skal han ha overført hele huset til seg selv, i følge VGs opplysninger.
Siden huset tilhørte konas såkalte rådighetsdel i felleseiet, var han redd for å bli kastet ut (...) Løsningen ble å føre huset over på seg selv, forklarte han.

På spørsmål fra politiet om hva AEH synes om overføringen, forklarte han at hun hadde full forståelse for at dette ble gjort, får VG opplyst. Samtidig har han sagt at hun ved en anledning nevnte at hun ikke synes det burde være sånn.
VG omtaler mer om dette i morgendagens avis.
Citera
2020-06-24, 00:21
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Hva med at politiet ikke gidder å gi en plausibel forklaring på dette. Som f.eks ja vi vet hvem som kjørte den røde bmw og vi vet hvilket oppdrag det er.

Jeg er kan skje ikke så imponert over politiet som du er. Selv om jeg ikke jobber i politiet vet jeg desverre mye om når det går prestisje i en sak så er ikke politiet så grei og ha med å gjøre. Men du må fortsette og låse deg i at politiet alltid har rett. Likevel rart du ikke har fått med deg den offensive holdningen fra politiet når de skiftet talsmann. Vet ikke hvor Brøske ble utav, men følte han var langt mer objektiv
Brøske leder fortsatt etterforskningen. Politiadvokaten overtok bare rollen som pressekontakt etter at siktelsene ble offentliggjort.
Citera
2020-06-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Postat av Orderud.
Citat:

Men han syntes ikke at det var greit at de undersøkte i Sloraveien. Da satte han hardt mot hardt, men tapte. Og til slutt fant de skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt.

Du juger i ditt svar til Sandemose. Du har ikke belegg for å hevde at Anne hadde gjemt skilsmissepapirene.

Gjemt = spart, tatt vare på, oppbevart etc.
Citera
2020-06-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Kilde til VG: TH skal ha fått panikk etter konflikt i ekteskapet

I følge kilden skal TH ha forklart i avhør at han var redd for å bli kastet ut fra hjemmet.
Derfor skal han ha overført hele huset til seg selv, i følge VGs opplysninger.
Siden huset tilhørte konas såkalte rådighetsdel i felleseiet, var han redd for å bli kastet ut (...) Løsningen ble å føre huset over på seg selv, forklarte han.

På spørsmål fra politiet om hva AEH synes om overføringen, forklarte han at hun hadde full forståelse for at dette ble gjort, får VG opplyst. Samtidig har han sagt at hun ved en anledning nevnte at hun ikke synes det burde være sånn.
VG omtaler mer om dette i morgendagens avis.
Uff stakkars mann, skjønner at han ikke hadde noe annet valg da (buhuuuuu)
Citera
2020-06-24, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Inntil det foreligger bevis som knytter TH til handling eller medvirkning , noe det tydeligvis ikke gjør , så holder jeg en knapp på at han ikke har noe med dette å gjøre.

Ja, vi vet at du holder alle knapper på at TH er uskyldig. Uansett. Dette politiet må jo være en gruppe av tullebukker, som prøver å tvinge stakkars TH til å tilstå noe han overhodet ikke har noe med. Øhh?
Citera
2020-06-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ser slik ut ja, som andre her inne også har kommentert.

Der tyckte jag också - en av dem hade något för ansiktet. Större än ett "corona-munskydd".
Men det väcker ju uppmärksamhet! Liksom mannen i finlandshette i röd BMWx3.
Konstigt alltihop!
Senast redigerad av Moschata 2020-06-24 kl. 00:58.
Citera
2020-06-24, 00:37
Bannlyst
Citat:
Postat av Orderud.
Citat:

Akershus.. Er du et barn, så er du unnskyldt. Du får gjerne holde på til moderatorene stenger deg ute, for du framstår som en skikkelig dust her inne.
Citera
2020-06-24, 00:46
Medlem
Hunden. Ble den lukket inne på eget rom før eller etter ugjerningen mot AE?
Noen gode forslag?
Citera
2020-06-24, 00:52
Bannlyst
Citat:
Postat av Orderud.
Citat:

Nei Akershus, jeg spurte ikke om hvor det står at jeg skreiv at de fant de gjemte papirene, men hvordan du kan si at jeg lyver. Svar på det jeg spør om.
Citera
  • 2558
  • 2958
  • 3008
  • 3057
  • 3058
  • 3059
  • 3108
  • 3158
  • 3558

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera