Citat:
Ursprungligen postat av
kajhahne
Ser att folk fortfarande gapar om algoritmer, boost och annat trams i syfte att kunna ge en frklaring till varfr man inte fr mycket matchningar.
Svaret r vldigt enkelt: Du r ful.
Appen funkar egentligen som smr fr ALLA. Dremot mste du vara modellsnygg. Jag har sjlv gjort en catfishprofil med en modellkille s verklighetstroget som mjligt med bra presentation. P bara ngra minuter drunknade jag i likes och efter 3 timmar hade jag 99+. Matchningarna haglade in och meddelandena likas. S bitter som jag var s hll jag liv i konversationerna och stmde trff, mest fr att jvlas med dom samtidigt som de var ovetande om att de blivit catfishade. Andra gnger gick jag rakt p och skrev av ren bitterhet varfr brudar bara tnker p utseende. D fick jag ett blpillrat svar "Det handlar inte om utseende. Dom som inte lyckas med tjejer r oftast sna som inte kan prata och r vldigt tystltna". Jo tjena. Det roliga var att samma tjej, d hon skrev till mig frst, brjade snacka om att "jag har mina tre vninnor hos mig och vi sitter och skriver tillsammans med dig hihihihih"
Hur man blir en frlorare=ladda ner tinder
Svlj det svarta pillret istllet.
Sjlvklart likear man snygga mn. Men jag har faktiskt brjat gilla rtt mycket medelmttiga ocks. Tar inte ntet p allvar faktiskt. Tror du p riktigt att mnniskor sitter p dejtingsidor och inte vet att det mnga gnger r fejkprofiler? Bde mn som kvinnor vet det och f grter ver ngon ntdialog.
Men Tinder suger. Det r dr jag bekrftas p att svenska mn r fisfrnmna. Utver det ser sjukt mnga ut som brats. Sedan det med matchningar, det r bara ngot man sparar p till trkiga dagar, vad r det fr trams att inte svara? Inte som om man r intresserad av ngon snabbtrff.
Internet handlar om ytan eftersom ingen vet ngot om personligheten hos andra. Alla som pstr annat snackar skit men mnniskor med mindre fagra utseenden fr storhetsvansinne. De kanske skulle frska lgga tiden p mnniskor som r i deras liga till utseendet istllet. Eller gra som alla loser, gmma sig bakom fejkprofiler.
Det tar alltid omkring fem, knappt tio minuter fr mig att komma ver hundra likes p ett konto. Men mn tror att alla kvinnor vill ha dem. Vra likes kanske inte heller vger tungt ven om vi inte spammar.
2020. Ingen bryr sig om "catfishing" eftersom det r uppenbart att alla inte har oddsen fr sig.