2020-06-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
De jag matchade med var helt "ok". Inga fotomodeller men inte heller ruggugglor.

Oavsett s har likesen helt dtt av nu s det var vl slut p det roliga .

Helt rligt knns det som en skitapp. (om du r man)

Knns som om jag r mer framgngsrik ute i det vanliga samhllet jmfrt med internet. Fr hoppas denna Corona blser ver snart fr om jag mste anvnda mig av internet fr att trffa kvinnor s r jag krd.
Haha, ja min teori var att man kommer in i fldet med en liten boost, med viss dragning mot smre rankade tjejer. Gr man bra ifrn sig dr s kanske man kommer in mer i fldet hos snyggare tjejer fr d r man vl vrd ngot fr tinder ven om man inte betalar. Drav att vi ftt en del likes, men inte lika mnga matchar. Vi har dock inte presterat fr att komma in i fldet hos snyggare tjejer, eller att vara med alls i fldet (?). Frstr inte riktigt pongen med att betala fr att f se vilka fula tjejer som likat och en boost i mnaden knns ju skapligt tunt att betala fr.

Nu bara gissade jag. Att jag inte ftt ngon bra score i fldet (eller s mnga likes) r vl ingen hgoddsare i alla fall. De flesta tjejer intresserar sig inte alls fr mig och tycker jag r ful, medans ett ftal (frmst vnstervridna) kan tycka precis tvrtom.
Citera
2020-06-27, 14:17
Bannlyst
Varfr s sjukt mycket blonda svennebananbrudar? Alla ser likadana ut samt att deras presentationer r s klyschiga att det nstan r skmskuddeniv.

Var tog brunetterna och mrkhriga vgen?
Citera
2020-06-27, 14:33
Bannlyst
Ser att folk fortfarande gapar om algoritmer, boost och annat trams i syfte att kunna ge en frklaring till varfr man inte fr mycket matchningar.

Svaret r vldigt enkelt: Du r ful.

Appen funkar egentligen som smr fr ALLA. Dremot mste du vara modellsnygg. Jag har sjlv gjort en catfishprofil med en modellkille s verklighetstroget som mjligt med bra presentation. P bara ngra minuter drunknade jag i likes och efter 3 timmar hade jag 99+. Matchningarna haglade in och meddelandena likas. S bitter som jag var s hll jag liv i konversationerna och stmde trff, mest fr att jvlas med dom samtidigt som de var ovetande om att de blivit catfishade. Andra gnger gick jag rakt p och skrev av ren bitterhet varfr brudar bara tnker p utseende. D fick jag ett blpillrat svar "Det handlar inte om utseende. Dom som inte lyckas med tjejer r oftast sna som inte kan prata och r vldigt tystltna". Jo tjena. Det roliga var att samma tjej, d hon skrev till mig frst, brjade snacka om att "jag har mina tre vninnor hos mig och vi sitter och skriver tillsammans med dig hihihihih"

Hur man blir en frlorare=ladda ner tinder

Svlj det svarta pillret istllet.
Citera
2020-06-27, 14:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Det roliga var att samma tjej, d hon skrev till mig frst, brjade snacka om att "jag har mina tre vninnor hos mig och vi sitter och skriver tillsammans med dig hihihihih"
.
Ponera att denne modell hade varit en verklig anvndare: Hade han blivit imponerad av ett sdant meddelande och tyckt att det vart en intressant person att trffa?

Tinderellorna r bebisar som behver en stark man som tar hand om dem.
Citera
2020-06-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Ser att folk fortfarande gapar om algoritmer, boost och annat trams i syfte att kunna ge en frklaring till varfr man inte fr mycket matchningar.

Svaret r vldigt enkelt: Du r ful.

Appen funkar egentligen som smr fr ALLA. Dremot mste du vara modellsnygg. Jag har sjlv gjort en catfishprofil med en modellkille s verklighetstroget som mjligt med bra presentation. P bara ngra minuter drunknade jag i likes och efter 3 timmar hade jag 99+. Matchningarna haglade in och meddelandena likas. S bitter som jag var s hll jag liv i konversationerna och stmde trff, mest fr att jvlas med dom samtidigt som de var ovetande om att de blivit catfishade. Andra gnger gick jag rakt p och skrev av ren bitterhet varfr brudar bara tnker p utseende. D fick jag ett blpillrat svar "Det handlar inte om utseende. Dom som inte lyckas med tjejer r oftast sna som inte kan prata och r vldigt tystltna". Jo tjena. Det roliga var att samma tjej, d hon skrev till mig frst, brjade snacka om att "jag har mina tre vninnor hos mig och vi sitter och skriver tillsammans med dig hihihihih"

Hur man blir en frlorare=ladda ner tinder

Svlj det svarta pillret istllet.
Sjlvklart likear man snygga mn. Men jag har faktiskt brjat gilla rtt mycket medelmttiga ocks. Tar inte ntet p allvar faktiskt. Tror du p riktigt att mnniskor sitter p dejtingsidor och inte vet att det mnga gnger r fejkprofiler? Bde mn som kvinnor vet det och f grter ver ngon ntdialog.

Men Tinder suger. Det r dr jag bekrftas p att svenska mn r fisfrnmna. Utver det ser sjukt mnga ut som brats. Sedan det med matchningar, det r bara ngot man sparar p till trkiga dagar, vad r det fr trams att inte svara? Inte som om man r intresserad av ngon snabbtrff.

Internet handlar om ytan eftersom ingen vet ngot om personligheten hos andra. Alla som pstr annat snackar skit men mnniskor med mindre fagra utseenden fr storhetsvansinne. De kanske skulle frska lgga tiden p mnniskor som r i deras liga till utseendet istllet. Eller gra som alla loser, gmma sig bakom fejkprofiler.

Det tar alltid omkring fem, knappt tio minuter fr mig att komma ver hundra likes p ett konto. Men mn tror att alla kvinnor vill ha dem. Vra likes kanske inte heller vger tungt ven om vi inte spammar.

2020. Ingen bryr sig om "catfishing" eftersom det r uppenbart att alla inte har oddsen fr sig.
Senast redigerad av Vasterasaren1 2020-06-27 kl. 15:23.
Citera
2020-06-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Nej, vi bor i samma stad, i Norrkping eller Linkping s behver jag inte speca vilken, det innebr ju i praktiken samma skomrde. Antar dock att hennes 255 matchningar inte bara r 50 km radie, utan efter att hon kat p skomrdet.

Har du swipat som tjej fr att kolla utbudet menar du fr att dra slutsatsen att 9/10 killar ska vara glada ver match?
Serist? Jag provade Tinder och fick kanske 5-6 matchningar. Skittrkig app och mnnen tog dessutom slut. D bor jag i en storstadsregion och tog lngt avstnd som mjligt. Istllet fick jag se samma mn 3-4 ggr.

Ser ok ut och hade viss text fr att inte f vilken stropp som helst. Mina matchningar svarade inte o d fr det vara. Jag kan alltid fixa en snubbe.
Citera
2020-06-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Serist? Jag provade Tinder och fick kanske 5-6 matchningar. Skittrkig app och mnnen tog dessutom slut. D bor jag i en storstadsregion och tog lngt avstnd som mjligt. Istllet fick jag se samma mn 3-4 ggr.

Ser ok ut och hade viss text fr att inte f vilken stropp som helst. Mina matchningar svarade inte o d fr det vara. Jag kan alltid fixa en snubbe.
Serist vad? Ja, hon har ftt ca 255matchningar p 2 mnader med restriktiv swipning. Oklart ldersintervall och omrde. Eller vad undrar du ver?
Citera
2020-06-27, 15:48
Medlem
Citat:

Antingen r du ful eller r du dum i huvudet. Det r de enda alternativen till att va tjej och inte f massa matchningar av helt okej dudes p Tinder. Om du tror nt annat, end it!
Citera
2020-06-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
Antingen r du ful eller r du dum i huvudet. Det r de enda alternativen till att va tjej och inte f massa matchningar av helt okej dudes p Tinder. Om du tror nt annat, end it!
Nej jag ser bttre ut n de flesta. Dremot r jag lite ldre. Tycker nd inte mn under mitt utseende ska vara s fisfrnmna. Inte som om jag inte trffat eller haft mjlighet till mnga snyggare mn n vad de haft mjlighet till gllande kvinnor.

Projicera inte dina brister p mig. r varken ful eller korkad.
Citera
2020-06-27, 15:53
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
"One-itis", r det cyborgiska fr "kr" eller?

Det verkar vara en mrklig parningsstrategi att sjukdomsfrklara hlsosamt knsumgnge.

Nej inte samma som kr
det r nr man faller fr en tjej och blir needy och vill ha just henne, och brjar tnka lngt in i framtiden

Man mste leva i nuet och inte frska kontrollera utgngar
bara snacka och ragga p massa tjejer utan att bli kr frrn man tminstone legat ett par gnger
Citera
2020-06-27, 15:57
Medlem
Citat:
Nej jag ser bttre ut n de flesta. Dremot r jag lite ldre. Tycker nd inte mn under mitt utseende ska vara s fisfrnmna. Inte som om jag inte trffat eller haft mjlighet till mnga snyggare mn n vad de haft mjlighet till gllande kvinnor.

Jo tjena, vi sger s! En snygg tjej p tinder som fr 5 matcningar. Posta bild p dig d s fr vi avgra om det r att du lajkar f killar eller om det r att du r ful. Jag har xtrem erfarenhet av att sett alla slags niver av tjejer tindra, sanningen r att 200kg flodhstar fr matchningar med killar som ser helt normala ut. S om du inte ens klarar det, s r du waste of kvinna. End it!
Citera
2020-06-27, 16:04
Medlem
Citat:

D r vl frklaringen enkel, killarna tog slut fr att du r gammal och inte mnga snubbar har tinder instllt p ett ldersintervall dr du ingr som motsvarar ditt valda ldersintervall.

Att killarna du matchat med skitit i att svara dig r ju sjlvklart. Du har ju matchat med de snyggaste killarna som har en massa matchar. Du har ju fattat lika lite som mitt ex som beklagade sig ver att "det bara var idioter p tinder". Det beror ju p att de "idioterna" badar i matchningar och kan bete sig hur som helst. De fr nd tjejer.
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-06-27 kl. 16:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in