2020-06-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nei. Det er Irene vi snakker om n, sant? Hun sa at hun var en meter unna bilen. Mennene som jobber i sted Norge sa, og "her str bilen?", "Ja, her var det bilen sto" og da var de utenfor det treningssenteret.

Ja, de prver vise hvor bilen sto i forhold til henne. Ca s langt unna. Og akkurat nr de gjr det s str de ikke i det veikrysset det skjedde. Ikke Irene sin feil at TV2 reportasjen ikke er laget som en nyaktig rekonstruksjon.

Jeg tror nok tidligere Kriposetterforsker AH ogs ville avslrt den logiske bristen med at bilen mtte brbremse for en annen bil i et veikryss, hvis vitnet mener at det skjedde et sted uten veikryss. Eller hva tror du?
Senast redigerad av CrushCandy 2020-06-27 kl. 17:11.
Citera
2020-06-27, 17:09
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Tak for svar.
1. Holding 1 AS bliver fusioneret med Holding 2 AS, og bliver herefter Holding 2 AS. Igen, undskyld hvis det er et dumt sprgsml, men det gik p om du vidste hvilke virksomheder der hrer under dette. Det virker til, at du har indsigt p omrdet, og deraf sprgsmlet.
3. Tak, ogs til Gassa, jeg har fattet det nu.
4. Respekt for det.
1.
Slik jeg har forsttt det er (var) begge holdingselskapene nettopp det - holdingselskaper.
Begge holdingsselskapene eiet 100 % av TH. Holdingsselskapene har s eierandeler i alle selskaper og virksomheter TH er (har vrt) involvert i. Dette uansett om holdingselskapet eier 100 % eller 10 % eller noe imellom av det enkelte driftsselskap.

En meget utbredt selskapsstruktur i nringslivet generelt, selv om slike forhold ofte ikke er kjent for den enkelte forbruker. Nr alle konsern av noen strrelse er organisert slik. Selv om en strre investering/virksomhet gr konkurs, begrenses den konomiske skaden til at holdingsselskapets aksjer i det konkursrammede selskapet blir verdilse. Men kreditorene i det konkursrammede selskap har ingen krav mot holdingsselskapet.

(Unntak fra dette finnes, men lar det ligge her).
Senast redigerad av Vossevangen 2020-06-27 kl. 17:11.
Citera
2020-06-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg har ikke noe problem med at du angriper meg, tvert imot, jeg syntes bare det er litt komisk og bekreftende. Det bekrefter jo at dette er et sentralt punkt. Samme som med skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt, og de to telefonsamtalene som TH hadde slettet fra sin logg.
At min pstand om psykopati er basert p sladder, er dine ord.
At du er pen for at TH kan st bak, faller p sin egen urimelighet. Du prver plukke fra hverandre saken, s det er jo tydelig at du har en agenda med fremstille TH som uskyldig. Ex-svogeren er bare misunnelig sier du. Men basert p hva da? Det klarer du ikke svare p, som s mye annet. Og de to telefonsamtalene som TH slettet fra loggen, der kommer du ogs med bare svada til svar, akkurat som nr du prver forklare ang skilsmissepapirene og at Anne satt leitet etter bolig.
Jeg har flere ganger forklart i detalj om hvorfor jeg konkluderer med at TH er en psykopat. Det er ikke bare utifra den infoen som vi kjenner til gjennom media, men ogs fra andre kilder.
Du er s opptatt av prve framstille alt som bare "nabosladder". Du til og med stiller Minnimus ledende sprsml ang dette, og prver lede henne til si at infoen hun kjenner til kommer fra naboer.

Jeg gidder ikke bruke mer tid p deg. Du har p en overbevisende mte demonstrert ditt tunnelsyn, og vist din evne til kirsebrplukking. Minnimus, derimot, argumenterer p en saklig og god mte. Setter pris p hennes innlegg!
Citera
2020-06-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Som du ser skjedde det en fusjon p slutten av 2017, og AEH rk ut ifm fusjonen.
Ble kanskje kommunisert - og oppfattet av AEH - som en naturlig utvikling el likn.

Fusjonen kan kanskje ses i sammenheng med at GHH var ut ca februar 2018, og inn kom VE.

Setter pris p dine innlegg! Du har helt tydelig peiling p dette. I motsetning til en del andre...
Citera
2020-06-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
HAHA ,nei huff og huff konkrete fakta gjr alt s kjedelig!
Hper jo at politiet vet hvordan eldre og enkle Nokia mobiler fungerer da,men er jammen ikke sikker p at de har kontollert dette? De venter vel p svar fra en ekstern konsulent?

Hyggelig at du flger med i trden! Det er mulig de venter p svar fra eksperter. Og alt tar laaaang tid. Har heller ikke hrt mer om "hendelsen p Gjvik". Hendelsen ble vel frst omtalt i slutten av mai.
Citera
2020-06-27, 17:42
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Hittar dom bilen, s kommer dom skert nrmare GM.
Ang. bilen. BMW X3, bda kvinnorna har uppmrksammat en rd bil. En av dom hade nmnt ngot om ett konstigt tanklock, gr med ngon text p? (ngon som har nmnt det i forumet tidigare.) S sg en granne p Floraveien en gr BMW av modellen X3 som sttt stilla och s krt mot huset dr TH och AEH bor.
Kan det hr vara samma bil? En gr BMW X3.
Det mste ju vara det bsta sttet att komma under radarn, att stta folie p bilen och sen ta av den. Fr att inte lngre vara misstnkt. Gr att alla letar efter en rd BMW X3 som r registrerad Gr!

Grningsmnen kan ha haft 2 stykken BMW x3 i spel; en slvgr og en rd.

Till ex. :
GM Kidnappar ALH frn hemmet i den silvergr och byter sedan om ngon mil borta till en rd
fr att frvirra ifall ngon har sett den silvergr BMW x3 vid kidnappningen och eller at den
silvergr tagits upp p ngon video vervakning.
Citera
2020-06-27, 17:53
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
...og jeg ser en person med en hjerne helt ute av kontroll...

Det finns tillfllen dr personer som faktisk VET ngot p riktigt, ltsas vara "synsk"
om det r tillfllet hr vet jag frsts ingenting om.
Citera
2020-06-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Grningsmnen kan ha haft 2 stykken BMW x3 i spel; en slvgr og en rd.

Till ex. :
GM Kidnappar ALH frn hemmet i den silvergr och byter sedan om ngon mil borta till en rd
fr att frvirra ifall ngon har sett den silvergr BMW x3 vid kidnappningen och eller at den
silvergr tagits upp p ngon video vervakning.
Ja, jeg synes at det hres sannsynlig ut at GM kan ha foretatt bytte av bil slik som du foreslo.

Jeg vet ikke om politiet har skaffet seg oversikt over alle biler i Norge og i Sverige som har vrt utsatt for bilbrann i tiden etter forsvinningen (med tanke p GMs eventuelle fjerning av DNA-spor). Jeg hper at politiet har en slik oversikt og at de etterforsker dette, i tilfelle GM valgte en slik lsning for fjerne spor.
Citera
2020-06-27, 17:55
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Hyggelig at du flger med i trden! Det er mulig de venter p svar fra eksperter. Og alt tar laaaang tid. Har heller ikke hrt mer om "hendelsen p Gjvik". Hendelsen ble vel frst omtalt i slutten av mai.

Takk,Ja alt tar aaalt for lang tid p alle plan i denne saken,jeg er ikke tlmodig nok kjenner jeg.

Gjvik hendelsen? Er det det gamle som ble skrevet om her? Noe som har skjedd for ca 30 r siden?
eller mener du det at noen har tent bl p Biri n i juni?
Citera
2020-06-27, 18:00
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja, jeg synes at det hres sannsynlig ut at GM kan ha foretatt bytte av bil slik som du foreslo.

Jeg vet ikke om politiet har skaffet seg oversikt over alle biler i Norge og i Sverige som har vrt utsatt for bilbrann i tiden etter forsvinningen (med tanke p GMs eventuelle fjerning av DNA-spor). Jeg hper at politiet har en slik oversikt og at de etterforsker dette, i tilfelle GM valgte en slik lsning for fjerne spor.

Just det! och jag har frskt hitta info om BMW x3 som hittats utbrnd men inte nnu hittat ngon
i perioden efter AEH frsvann.
Citera
2020-06-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har ftt svar frn Sveriges TV2 att de mottagit materialet och att ngon av redaktrerna lser det.
Om det blir ngot srskilt av det i TV (t ex "Uppdrag Granskning") s terkommer de.

Inget svar frn Norges TV2.
Takk for at du bidrar med dette viktige arbeidet! :-) Jeg har hp om at flere vitner melder fra om sine observasjoner hvis media i Norge og i Sverige velger publisere informasjon om de detaljene som vi diskuterte.

For dere som ikke leste det som Moschata og jeg diskuterte, s finnes noe av det i dette innlegget og i innlegg som finnes i linker i innlegget:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
og her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-27 kl. 18:08.
Citera
2020-06-27, 18:06
Medlem
Jeg tror jeg har helt mistet troen p at denne saken noen gang blir lst. Og jeg lurer p hva det neste sinnssyke utspillet fra en av partene blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in