2020-06-26, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Hentes i Sl*raveien av en gr bil for ikke vekke oppmerksomhet
Fraktes til bolig
Kjres fra bolig i rd bil ut av Norge for skape oppmerksomhet - nsker vitneobservasjoner
M skjule identitet p sjfrer - m bruke maske - gjr det mulig i tillegg stage "kidnappingsoffer" i baksetet
Fr to vitneobservasjoner
ker sjansen for at TH tror p ekte kidnapping og at han skal betale lsepenger

Nr skal du gi deg med dette tvet? Det var morsomt i starten, men du tar jo bare helt av.
Citera
2020-06-26, 23:36
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Da m tidspunktet for videoen p Futurum ogs vre manipulert.
Nei, han rekker dit til 09:15 med 8 minutters kjring.
Citera
2020-06-26, 23:38
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Ja. Men jeg tror han drepte henne om natta. Det er minst like sannsynlig som mye annet som blir servert her.
Da m du se bort fra telefonen med lnningsansatt 08:45-08:56 og det er problematisk.
Citera
2020-06-26, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Da m du se bort fra telefonen med lnningsansatt 08:45-08:56 og det er problematisk.
Ja. Problematisk. Men hvem vet hva som ligger til grunn for kunne gi det alibiet? Blind lojalitet, frykt og kjrlighet kan vre gode grunner til si det var AEH hun snakket med
Citera
2020-06-26, 23:51
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ja. Problematisk. Men hvem vet hva som ligger til grunn for kunne gi det alibiet? Blind lojalitet, frykt og kjrlighet kan vre gode grunner til si det var AEH hun snakket med
Jo, men hun var visst god venn av AE s jeg anser det usannsynlig at hun ble innlemmet i dette komplottet.

Bde at hun ble med, og at TH lot planen hvile i hennes hender.
Citera
2020-06-26, 23:59
Medlem
Citat:
Jo, men hun var visst god venn av AE s jeg anser det usannsynlig at hun ble innlemmet i dette komplottet.

Vi fr se om noen blir siktet for falsk forklaring i nrmeste framtid
Citera
2020-06-27, 00:00
Bannlyst
Citat:

Jada, det kan s vre. Men p den andre siden s m hun jo vre det perfekte vitnet.

Hadde jeg drept noen, s hadde jeg neppe reist rett p jobb minutter etterp. Da mtte jeg nok ha summet meg grundig frst. Derfor tror jeg at dette skjedde p natta.
Citera
2020-06-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Du mener simpelthen, at kidnapperne er s sikre p, at det frste spor politiet fr af nogen bil, er den gr bil ved Sloraveien, som de fastlser sig s meget p, at de slet ikke fatter mistanke nr kidnapperne stter AEH p bagsdet af en rd BMV X3 og krer gennem s? Selvom de fr tips omkring det, tror politiet det er lgn, for der er nogen der har set en bil, uden AE, ved Sloraveien som var gr?
https://wallhere.com/da/wallpaper/234957

Og de biler, er det nogen kidnapperne har stjlet og efterladt med DNA spor rundt omkring, eller har de kbt alle bilerne og parkeret rundt omkring p ruten, s de str klar til at de kan tvinge AE ind p bagsdet uden nogen ser det, s de kan krer videre? Og s henter de bilerne senere og krer dem hjem i garagen?

Med tanke p gr och rd BMW; det r inte skert att GM r nyktra, erfarna proffs!
Kan varit onyktra "Halloween-firare" och ville ha det att se ut s.
Det kan ha varit en chansning som rkat g bra.
Citera
2020-06-27, 00:07
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Jada, det kan s vre. Men p den andre siden s m hun jo vre det perfekte vitnet.

Hadde jeg drept noen, s hadde jeg neppe reist rett p jobb minutter etterp. Da mtte jeg nok ha summet meg grundig frst. Derfor tror jeg at dette skjedde p natta.
S har du avbrutt telefon til datter 09:06 sms til samme 09:10 og telefon med snnen 09:14-09:16. Alt dette m ogs klaffe for at din teori skal holde vann, noe jeg tviler p.

Jeg tror det var et annet familiemedlem i huset sammen med AE da TH reiste p jobb. Det blir mange kokker pg mye sl hvis alle vitner falskt i denne perioden.
Citera
2020-06-27, 00:09
Medlem
Det finnes voice clone programmer, denne funket n s bra at mora trodde det var snnen som ringte

https://www.youtube.com/watch?v=VnFC-s2nOtI
Citera
2020-06-27, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg vet ikke om det er det samme vitnet som fortalte det som str her:

(16.01.2019) En gang mellom 08.30 og 10.30: Naboen blir passert av en bil. Bilen holder hyere fart enn hva som ville vrt normalt p den lille stikkveien som ender der blokka slutter.
Iflge naboen var bilen SUV-lignende og trolig slvgr, og med norske skilter. Nr han i etterkant har gjort egne underskelser, er det eldre modeller av Volkswagen Amarok og BMW X3 han mener ligner mest.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ystisk-snarvei

Norske skilt er sikkert falske skilt hvis bilen er innblandet i forbrytelsen. Og kanskje norske skilt ble brukt for villede? Bilen er kanskje ikke registrert i Norge?

Det er veldig fint!:-)

Har ftt svar frn Sveriges TV2 att de mottagit materialet och att ngon av redaktrerna lser det.
Om det blir ngot srskilt av det i TV (t ex "Uppdrag Granskning") s terkommer de.

Inget svar frn Norges TV2.
Citera
2020-06-27, 00:13
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det finnes voice clone programmer, denne funket n s bra at mora trodde det var snnen som ringte

https://www.youtube.com/watch?v=VnFC-s2nOtI
Ja, men jeg tror ikke man skal tenke s komplisert. S lenge telefonene etter 08:56 uansett mtte foretas av noen, er det ikke sannsynlig at 08:45-08:56 telefonen er forfalsket.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-06-27 kl. 00:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in