Citat:
Hvis telefonsamtalen mellom AEH og TEH kl. 9:14 er konstruert/falsk, kan det muligens ha
skjedd et drap om natten. Dette var min teori i starten - at en krangel om natten etter
teaterbesket utlste et voldelig angrep med dden til flge, med en pflgende
konstruering av kidnappingsscenario. Kryptokontoen(e) kan ha vrt opprettet i forveien
uten tanke p denne saken, men vrt beleilig for opplegget.
Citat:
Jeg tror tidslinjen m vre feil med forsvinningen og det gjr at vi sliter med finne ut av dette.
Vi har jo bare den tidslinjen som er presentert i media, og som er den informasjonen
politiet har offentliggjort. Denne tidslinjen har vel vrt noenlunde lik hele veien, fra den
ble publisert relativt tidlig i saken (fr forsvinningssaken ble til drapssak, mener jeg huske).
Dersom politiet har en revidert tidslinje, kan det tenkes at de holder denne tilbake for
tilslre etterforskningen for publikum - og evt. mistenkte de nsker ha kontroll p.
Det sto vel nylig i VG at de jobber med knekke THs alibi. Videoene fra i gr kan vre
et ledd i dette arbeidet.
Citat:
Dette med hukommelse er alltid vanskelig. Hvis man blir spurt om huske viktige detaljer
fra lang tid tilbake, er det vanlig "fylle hullene" med antagelser fremfor si at man faktisk
ikke husker. Som en dommer i en rettssak uttalte - "her blir vitnet bedt om huske detaljer
fra mer enn ti r tilbake. Jeg p min side kan knapt huske hva jeg hadde til middag i forgrs."
Citat:
Uansett s blir det jo interessant f vite hvem han er,hva han jobber med osv. pluss forklaringen
hans p de 28 min ute av kameralinsa.Om han er s god husker s lenge etter da.
Da m turen ha vrt meget spesiell,og det spesielle m da ha skjedd i lpet av de 28 minuttene i s fall.
hans p de 28 min ute av kameralinsa.Om han er s god husker s lenge etter da.
Da m turen ha vrt meget spesiell,og det spesielle m da ha skjedd i lpet av de 28 minuttene i s fall.
Det er ikke sikkert noen har kontaktet politiet i det hele tatt.
Hvis det er TH som er i videoen, kan offentliggjringen vre et
signal om at "vi har deg p kamera". S kan de se hvordan han
reagerer p det.
Senast redigerad av Svartediket 2020-07-02 kl. 13:43.
Senast redigerad av Svartediket 2020-07-02 kl. 13:43.