Citat:
Ursprungligen postat av
toiko1
Hvorfor gr Haris ut med dette fr de har sjekket tipset, inkompetansen er total.
Kan vre et strategisk trekk, ogs, for slippe alle som n ringer inn og sier de tror det er X eller Y.
Det er strengt tatt ikke engang sikkert at noen har meldt seg, men at de har ftt informasjon som
tilsier at vedkommende enten er sjekket ut av saken, eller kan vre av relevans.
Uansett tror jeg ikke vi har mulighet til bedmme politiets kompetanse i en pgende
etterforskning, spesielt ikke en som er s krevende og inneholder s mange dokumenter.
Men det kan vre noen et sted som enten ler av politiet, eller kanskje begynner bli
ganske nervs!
Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Hoppas att det visar sig at vara rtt person, kan ju vara fel person, eller det kan ju ocks vara en person
som bara nskar sig uppmrksamhet.
Det er mulig, det er jo litt snn at nr politiet sier "hopp!" s er det alltids noen som hopper.
Det kommer sikkert tips inn jevnlig, men blir vel litt ekstra mange hver gang saken er i media, og
srlig nr de konkret ber om tips.
Citat:
Det jag undrade mig ver var varfr den efterlysta personen nr han nrmar sig Langvannet
kort avvek till vnster dr det str tv stora avfallsbehllare/sppelbokser, vad gr han dr ???
Det gr inte att se prcis vad han gr iom det placeras en rd text-boks ver just den platsen och personen.
Hvis man legger "godviljen" til, kan det se ut som om han stopper og ser mot kameraet.
Jeg gjr slikt av refleks, hvis jeg oppdager overvkningskameraer, ser jeg som regel p
dem en gang fr jeg gr videre.