2020-06-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Nej jag ser bttre ut n de flesta. Dremot r jag lite ldre. Tycker nd inte mn under mitt utseende ska vara s fisfrnmna. Inte som om jag inte trffat eller haft mjlighet till mnga snyggare mn n vad de haft mjlighet till gllande kvinnor.

Fr mn s vgs ven framgng, status och pengar med hur attraktiv mannen r. Drfr kan en man med genomsnittlig utseende st hgre n en kvinna som r mycket snyggare n honom.

Det r inte rtt att jmfra utseende vs utseende. En framgngsrik man som r en genomsnittlig 5 har hgre vrde p partnermarknaden n en snygg kvinna som r en 8.

Sklart du som snygg kvinna kan f en snygg man om du vill, men d r han en fattig frlorare med ett dligt liv utan ngon framtid.
Citera
2020-06-27, 16:27
Medlem
[quote=Lagunitas1|72083435

En framgngsrik man som r en genomsnittlig 5 har hgre vrde p partnermarknaden n en snygg kvinna som r en 8.
.[/QUOTE]

En teori hmtad rakt frn RSD eller? Inte vidare verklighetsfrankrat.
Citera
2020-06-27, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
En teori hmtad rakt frn RSD eller? Inte vidare verklighetsfrankrat.
k till valfritt verklass omrde, typ Djursholm, i Nacka eller stermalm s ser man att kvinnorna r betydligt snyggare n deras partner verlag. Mnnen r average medans mnga fruar och flickvnner har modellutseende och r smala.
Citera
2020-06-27, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
k till valfritt verklass omrde, typ Djursholm, i Nacka eller stermalm s ser man att kvinnorna r betydligt snyggare n deras partner verlag. Mnnen r average medans mnga fruar och flickvnner har modellutseende och r smala.
Och hur fan lyckas man vinna matchningar p det p tinder menar du?
Citera
2020-06-27, 16:52
Medlem
Citat:

Ja, det hller jag med om.
Citera
2020-06-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Ser att folk fortfarande gapar om algoritmer, boost och annat trams i syfte att kunna ge en frklaring till varfr man inte fr mycket matchningar.

Svaret r vldigt enkelt: Du r ful.

Appen funkar egentligen som smr fr ALLA. Dremot mste du vara modellsnygg. Jag har sjlv gjort en catfishprofil med en modellkille s verklighetstroget som mjligt med bra presentation. P bara ngra minuter drunknade jag i likes och efter 3 timmar hade jag 99+. Matchningarna haglade in och meddelandena likas. S bitter som jag var s hll jag liv i konversationerna och stmde trff, mest fr att jvlas med dom samtidigt som de var ovetande om att de blivit catfishade. Andra gnger gick jag rakt p och skrev av ren bitterhet varfr brudar bara tnker p utseende. D fick jag ett blpillrat svar "Det handlar inte om utseende. Dom som inte lyckas med tjejer r oftast sna som inte kan prata och r vldigt tystltna". Jo tjena. Det roliga var att samma tjej, d hon skrev till mig frst, brjade snacka om att "jag har mina tre vninnor hos mig och vi sitter och skriver tillsammans med dig hihihihih"

Hur man blir en frlorare=ladda ner tinder

Svlj det svarta pillret istllet.
100%. De r bara ljligt hur folk ska bortse ifrn detta. Det finns 2, mjligt tre steg fr att f mnga match.
1) Va snygg
2) Ha bra bilder som visar det
3) Var lng

Resterande som vad man jobbar med, intressen osv kommer efter detta. I en eventuellt chatt. Men de tre sakerna r a och o fr allt. Inte ngon boost eller algoritm 🤦🏼‍♂️
Citera
2020-06-27, 18:02
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
100%. De r bara ljligt hur folk ska bortse ifrn detta. Det finns 2, mjligt tre steg fr att f mnga match.
1) Va snygg
2) Ha bra bilder som visar det
3) Var lng

Resterande som vad man jobbar med, intressen osv kommer efter detta. I en eventuellt chatt. Men de tre sakerna r a och o fr allt. Inte ngon boost eller algoritm 🤦🏼‍♂️

Eller ha en srskild nisch. Detta r det mnga som missar.

Om det syns att man har en srskild stil s fngar man in dom som gillar den stilen.
Citera
2020-06-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eller ha en srskild nisch. Detta r det mnga som missar.

Om det syns att man har en srskild stil s fngar man in dom som gillar den stilen.
Exemplifiera grna och hur man fr till det p ett naturligt sett.

Jag har en unik stil, men inser att mina bilder mer speglar en anstllningsintervju fr casual kontorsjobb i alla fall i frhllande till min stil i och med att jag har skjorta p typ 3/5 bilder. Mitt yrke speglar knappast min unika stil heller, rligt talat kan nog en del tjejer tro att jag ljuger om mitt yrke.

Punkt 1 och 2 i tidigare talare r mer eller mindre krda, men punkt 3 r ju gjuten fr mig.
Citera
2020-06-27, 18:43
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Exemplifiera grna och hur man fr till det p ett naturligt sett.

Jag har en unik stil, men inser att mina bilder mer speglar en anstllningsintervju fr casual kontorsjobb i alla fall i frhllande till min stil i och med att jag har skjorta p typ 3/5 bilder. Mitt yrke speglar knappast min unika stil heller, rligt talat kan nog en del tjejer tro att jag ljuger om mitt yrke.

Punkt 1 och 2 i tidigare talare r mer eller mindre krda, men punkt 3 r ju gjuten fr mig.

Det gr ju sklart inte att fejka.

Om du inte vill framst som en casual kontorsarbetare s kanske du ska ta lite bilder nr du sysslar med nt intresse eller dr din unika stil framgr tydligt.

Tnker att man ver huvud taget ska tnka "vad r unikt med mig?" och sedan frska visa det.
Citera
2020-06-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Kul grej. Snackade med en tjej idag som verkade lite halvt dryg. Rtt ointresserade svar och till slut frgade hon om herrn mot all frmodan anvnder instagram s jag tnkte fr mig sjlv att jag ska testa henne. Jag tnker inte outa mig sjlv men har ett offentligt konto med cirka 27k fljare, och ett privat med cirka 100(familj och vnner). S jag skickade det privata. Det blev tyst, ingen ny frfrgan om att flja. Efter tv timmar av totalt tystnad och vad jag knde var ghosting, s skickade jag mitt offentliga, eller ppna om man s vill, och inom ramen av typ ish 15 min har jag ny fljare, 7 likes p mina bilder ifrn henne och 2 tinder meddelanden. Jag ignorerar och inom nn timme fr jag bde tinder och dm(Insta meddelade ifrn henne) dr hon sger hur imponerad hon r av mitt konto och mina bilder. Svarar lite ltt, och nu verkar hon ha knarkat koffein fr jvlar vilken energi det var i hennes meddelanden i jmfrelse med i morse. 🤷🏼‍♂️

Typisk svensk hora som sker social status.

Pump n' dump.
Citera
2020-06-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Nej jag ser bttre ut n de flesta. Dremot r jag lite ldre. Tycker nd inte mn under mitt utseende ska vara s fisfrnmna. Inte som om jag inte trffat eller haft mjlighet till mnga snyggare mn n vad de haft mjlighet till gllande kvinnor.

Projicera inte dina brister p mig. r varken ful eller korkad.

Du lter som en 4:a till tjockis som tror hon r en 9.

En klassisk 49:er.

Om du r kvinna och ingen vill ha dig r svaret enkelt. Du r ful eller gammal.

ven kvinnor med downs kan f sex inom en vecka.

Bara fr att du legat med ngra snygga mn i din karrir som kvinna betyder inte det att dessa mn vill ha dig som flickvn eller fru. Men det tror dagens kvinnor.
Senast redigerad av Leechy 2020-06-27 kl. 18:59.
Citera
2020-06-27, 18:56
Medlem
Citat:

Fr att kvinnorna anvnder tio lager smink.

Du borde se hur mnga "modellsnygga" tjejer ser ut utan smink. Fula som fan och vldigt alldagliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in