Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Fordi:
1. Hun 14 minutter fr hadde sagt til lnn at hun skulle p hyttetur, og n avlyste den, noe TH i avhr var ukjent med.
2. Hun tilbd seg vre barnevakt, selv om D1 allerede hadde skaffet det.
Alts 2 opplysninger som begge skurrer.
At snnen snakket med henne om lnn og barnevakt, styrker mistanken om planlagt staging etter min mening.
Virker ikke som lnn er noe snnen normalt prater med moren om, men det passet nok bra bruke dette n som fersk info denne morgenen. Det samme gjelder tema barnevakt.
Vi vet ikke om det ogs ble pratet om hytteturen, noe som ville vrt naturlig.
Jeg tror bde du og jeg er enig i at noe er rart med anropene/sms.
Her er vi enig.
Men jeg mener disse anropene/sms er planlagt for gi datter/snn alibi.
Ikke alibi for drap/kidnapping.
Hvorfor fr datter/snn alibi - kidnapping kunne ha skjedd ut p dagen - nei, de fr alibi med disse anropene/sms fordi TH ringer hjem etter ca 1 time. Tidsperioden for nr forsvinningen kunne skjedd blir innskrenket til 1 time.
Hvordan f TH til ringe hjem?
Planlegge en hyttetur.
Jeg tror dette er noe AEH/snn/datter har planlagt med tanke p kun en ting - f TH til ringe hjem etter 1 time.
TH har ogs sagt at de hadde planlagt at han skulle ringe hjem etter ca 1 time for diskutere hytteturen.
Hvem kunne f TH til ringe hjem?
Det tror jeg ikke snn/datter kunne ha ftt han til gjre. Dette mtte det vre AEH selv som fikk han til gjre.
Ser heller ikke noe klart motiv for snn/eventuelt datter ihht drap av sin sin mor/eller at de skulle ha samarbeidet med sin far om det.