Citat:
Du vet vel det at AEH ikke trengte TH sin underskrift for f skilsmisse, dette gr automatisk, tar litt lengre tid uten underskriften men har ingen betydning Dessuten var skilsmissepapirene flere r gamle.
Ang. skrive under p avhr kan jeg ikke uttale meg om, men har neppe betydning for mistanken.
Hva indikerer det at TH har slettet 2 anrop tro?
Tror du at TH har skrevet i dagbkene at han planla eller drepte henne.
Det er vel heller ikke unaturlig at de finner hans blod der, han har tross alt bodd der i mangfoldige r.
Jeg fler at Det er faktisk flere ting som tyder p at det ikke er han.
For eks.alle disse mistenkelige typene som er observert. TH har alibi.Bde barn og ssken tror ikke han er i stand til noe slikt. Ssken sier bare det, de skryter ikke av han.
vre drittsekk er ikke det samme som vre drapsmann.
Ang. skrive under p avhr kan jeg ikke uttale meg om, men har neppe betydning for mistanken.
Hva indikerer det at TH har slettet 2 anrop tro?
Tror du at TH har skrevet i dagbkene at han planla eller drepte henne.
Det er vel heller ikke unaturlig at de finner hans blod der, han har tross alt bodd der i mangfoldige r.
Jeg fler at Det er faktisk flere ting som tyder p at det ikke er han.
For eks.alle disse mistenkelige typene som er observert. TH har alibi.Bde barn og ssken tror ikke han er i stand til noe slikt. Ssken sier bare det, de skryter ikke av han.
vre drittsekk er ikke det samme som vre drapsmann.
# At han ikke skriver under, betyr jo at han ikke vil st for det han har sagt. P den mten kan han endre sin forklaring og tilpasse den etter hva han blir konfrontert med. Fr hpe at de gjr videoopptak da.
# Hva det indikerer ang to anrop, jo at han vil skjule de oppringningene for politiet. At han gjorde en feil. Kanskje de ikke hadde noen plan om at han skulle ringe henne for at de skulle snakke om hytteturen. Det har vi jo bare hans ord p, og det virker merkelig m snakke om en kort hyttetur.
Kanskje han ringte for sjekke om hun levde etter ha blitt forgiftet. Kanskje han ringte for late som at de hadde en avtale, men fant ut at det virket for tidlig. Derfor slettet han de to anropene, og ikke alle de andre anropene. Det er jo rart at AE sendte medling om at det ikke ble noen hyttetur, mens TH ringte for snakke om en hyttetur. Noe her er det som ikke henger p greip.
# Ingen tror vel at han har innrmmet drap, eller skrevet at han nsker drepe AE, i sin dagbok. TH er jo ikke dum. Men andre ting som bygger opp under f.eks. dette med skilsmissedrap. Motiv. Kanskje forskjellige innkjp han har gjort. Huskeliste. Han skreiv jo ned alt. De har funnet tidligere dagbker, men bkene for akkurat denne perioden er borte. Han kaster vel ikke dagbker uten grunn.
# Nei, ikke unaturlig med blod i et hus man har bodd i s lenge, men unaturlig at blodet er avsatt i sammenheng med forsvinning slik politiet har konkludert med.
# Mistenkelige typer, bare fordi at man ikke har funnet tak i dem? Han utenfor Futurum som snudde og gikk tilbake? Kanskje det var en som ville snakke med noen der, kanskje en venn av TEH, det vet man jo ikke. Og s bare sjekket han om bilen var der eller ikke. Trenger ikke vre mere mystisk enn det. Kanskje han ikke kjenner seg igjen s lenge etterp. Kanskje han ikke nsket bli grillet av politiet i flere timer fordi han var utenfor der, og s holdt han det for seg selv.
Kan ogs vre en som er satt inn som skuespiller av TH for bygge opp under dette med kidnappingsteori, hvem vet. Tror ihvertfall ikke at det var noen som sjekket om bilen til TH var der, for bekrefte at kysten var klar og at AE kunne kidnappes. Hvis man skulle registrere at TH var kommet p jobb, s kunne man gjemt seg i et skogholt en eller annen plass.