Citat:
Ursprungligen postat av
Vossevangen
Kan vre greit med original kilden der HH2s ikke avsendte - men offentliggjorte brev ad familiens kontakt med politiet - er inntatt:
https://www.tv2.no/nyheter/11480054/
Selv har jeg srlig merket meg pkt 1 og pkt.4 i brevet. Mange p trden tolket brevet som at TH har manipulert hele sin nre familie. Jeg er ikke s sikker p det. Dersom jeg i HH2 og HH1s sted hadde opplevd det som str i brevet, hadde jeg ogs mistet tilliten til politiet. Oppfatter alts brevet som genuint.
Dere som har redegjort for at brevet beviser at TH er psykopat med manipulerende kontroll over alle 3 voksne barn (Orderud, Kornblomst m fl) trenger ikke skrive at jeg er idiot som ikke forstr dette.
Jeg har oppfattet hvordan dere tolker brevet, men er alts mer der at jeg tolker brevet p annen mte - som genuint uttrykk for voksne personers frustrasjon over ha blitt frt bak lyset av politiet.
ser vell ogs punkt 3 som viktig for f et vist innblikk i HHB1`s tanker for skrive brevet :
"Min mann spurte om f lne en pistol av XX, de hadde tidligere vrt og skutt p skytebane ved en anledning. Vi hadde uttrykt sterkt til politiet vr bekymring, og at vi var meget redde. Min mann var vken hver natt og satt vakt, dette var helt surrealistisk for oss. Jeg henvendte meg flere ganger til politiet om dette. Hva med sikkerheten vr? Barna var de jeg var redde for. Vi fikk beskjed om bare leve som normalt og etter noen dager fikk XX vpenet inndratt og vi hadde ingenting beskytte oss med."
hvordan fikk politiet vite om dette vpnet?
Jeg tror at det hvar HHB2 som nevnte det i tlf mens politiet enda overvket henne, s derfor hvar det hun som gjorde s det ble beslaglakt, noe hun bebreider seg sjl for og samtidlig fr mere sinne mot politiet...
kan ta feil sklart
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
men jeg ser det som hennes tanker rundt hva hun har opplevd rundt denne saken, sjl om jeg tror det er noe som er skrevi kun for forsvare seg sjl og ting hun har sakt og gjort...