Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud
Det var vel du som startet med svare p mitt innlegg. Fr den tid har vi aldri pratet med hverandre, ihvertfall ikke med den profilen som du benytter n.
At jeg mener at han er psykopat, betyr ikke at alle her inne "jobber for etablere en trdsannhet", heller ikke jeg.
Det har ingenting med hersketeknikk gjre, men hva jeg tror om saken.
Jeg har vrt mye borti at folk vrir p det jeg sier, og strekker og vinkler litt p det, spesielt fra Akershus og Havhest, men dette tar kaka.
Jeg vet ikke hva du prver si, at siden jeg tror at TH blir arrestert innen 3 mnd, s betyr det at jeg er fastlst og har tunnelsyn, og er synsk? Det virker som at du ikke har satt deg inn i saken og hva man har diskutert her, men du er jo litt unnskyldt da, som kommer inn i forumet her p et s seint tidspunkt. Man kan jo ikke forlange at du skal lese 3600 sider.
Jeg har flere ganger konfrontert deg med dine bastante pstander om psykopati og narsissisme, hver gang str du p ditt og hevder at dette er noe TH
er, og at du sitter p info som ikke er kjent her inne som underbygger dette. Du vil ikke si noe mer om denne infoen. Dette
er hersketeknikk, og det
er et forsk p etablere en trdsannhet. Ta litt selvkritikk da menneske! Du mener at vi skal tro p det du sier, mens du stadig selv etterspr kilder. Du kommer med personkarakteristikker som kan vre rimelig deleggende hvis du tar feil. Mange her har bedt deg dempe deg. Du har ikke belegg for uttalelsene dine, og burde vrt utestengt fra forumet. Eller vent, det er du jo allerede, men s har du jo to profiler da.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
er det fryktens hus?
Ja!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
N har jeg sett episoden. Men se her da, familiefaren var jo i live!
Ja, fl sak ikke sant? (Det er den ekte faren, men den ene snnen var adoptert).
Det fr i alle fall meg til tenke p hvor spr folk er og hva de kan f seg til gjre. Det relaterer til AEH-saken p den mten at det er viktig huske at ingen scenarioer er utenkelige, alt er faktisk mulig. There's no such thing as 'barn dreper ikke sin mor' eller 'proffe kidnappere ville ikke gjort dette'. Urokkelig tro p det ene eller det andre lser ingenting, og gjr en blind for andre muligheter.