Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Er det noen som har vet noe om vitnene p den omtalte ektepakten? Antar de er avhrt av politiet. Ekteskapsloven av 91 54 hjemler formkravene for ektepakter: Ektepakt m inngs skriftlig. Ektefellene m samtidig i nrvr av to vitner som begge ektefeller har godtatt, og som er til stede sammen og vet at det er en ektepakt som skal inngs, underskrive ektepakten eller vedkjenne seg sin tidligere underskrift. Ogs vitnene skal underskrive ektepakten mens ektefellene er til stede.....
Ektepakten av 1993, den som advokat Bj*rn Br*dwall "
ikke kunne ha skrevet" tror jeg var datert 24. desember 1993. Julaften.
Partene skal datere og signere ektepakten, mens to skalte vitterlighetsvitner ser p og bekrefter at det er rett person som signerer. Disse vitnene m selv signere.
En merkelig dag for skrive og signere ektepakt. Men hvem kan ha vrt vitner? Naboer?
Det har vrt nevnt i trden at AEH mtte signere denne ektepakten med en pistol mot hodet. Hvor ryktet kommer fra vet jeg ikke. Heller ikke om det er noe sannhet i det.
Litt av en julefeiring.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Ja, i flge TH selv.
Fra telefon-tidslinjen vet vi at det var et stort hull mellom 1118 - 1318, og et mindre hul i Hettemann-tiden 1007 - 1113.
Det kan hende at det jeg leste om frokostmte i en lokal nringsforening var feil, og at opplysningen derfor er fjernet. Det er best glemme det.
Ja, politiet bekrefter at det er flere huller i alibiet hans den dagen.