2020-07-10, 00:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du ikke m glemme er at uskyldige ogs kan bli avhrt. Fordi foranledningen ofte er traumatisk, s er det helt normalt at forklaringen ikke alltid henger sammen.

Derimot, har man planlagt en gjerning, s kan det vre at forklaringen passer altfor godt.

Jo men et menneske som er vant til styre samtalene sjl og ikke er vant til at samtalepartner er intresert i andre detaljer en det en sjl er vil ikke gjre et avhr enkelt for seg sjl..
Citera
2020-07-10, 00:43
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja er den ene fake eller bare lgn s er den andre sansynligvis det ogs, enkelt greit....
Du fr tolke som du vil. Hvis du tolker at snn og lnnsansvarlig er med p dette s er det opp til deg
Jeg tror ikke det - virker som politiet har sjekket denne samtalen ut
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-10 kl. 00:47.
Citera
2020-07-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Et moment i hypotesen jeg ikke har tatt opp fr, er at TH neppe ville frarve barna sin mamma uten deres viten eller samtykke, det samme tror jeg gjelder det enkelte av barna hvis ikke alle var med.

Felles skjebne, felles forstelse, og en plan som ikke kunne mislykkes. Nr den viste seg sl sprekker, ble alle desperate fordi de ikke hadde tatt hyde for det.

Av alle innlegg jeg har lest, s er dette det drligste...
Citera
2020-07-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
POIROT har nok tusen andre teorier om hva som kan ha skjedd
Les hva du skriver mann! N driver du og er bastant og overdriver noe voldsomt IGJEN!!
Du driter deg s loddrett ut at jeg vet ikke om jeg skal le eller grte... Skjerpings om du vil bli tatt serist!
Tusen lissom...Jeg kan ikke se mer enn et par titalls maks😉😁
Citera
2020-07-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH skal ha bekreftet at han hadde kontroll p kjelleren, mens AEH tok seg av vaskingen i 1. og 2. etasje.
Ok, s TH svingte litt p vaskekosten...
Ja, det er jo et stort hus for to gamle mennesker. Trimrom og badstu ble sikkert ikke s mye brukt etter at barna flyttet ut.
Da er det jo litt positivt at TH tok de strste kaninene i krokene i kjelleren (tror ikke det finnes mer hvis man graver dypere).
Citera
2020-07-10, 00:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Blendet av sin uovertrufne evne til suksess, trodde han at han kunne overliste enhver etterforskning foretatt av folk uten evne til lykkes p samme mte som han.

Tror faktisk dette kan bety mere for han en mange er villig til se for "ingen miliardr dreper kona"..
akuratt som lomboka har noe si, nei han driter mkk han ogs penger eller ikke...
har han gjort dette handler det mest om hva han har mellom ra og ikke s jkla mye om hva han har i formue...
Citera
2020-07-10, 00:52
Medlem
Citat:
Jo men et menneske som er vant til styre samtalene sjl og ikke er vant til at samtalepartner er intresert i andre detaljer en det en sjl er vil ikke gjre et avhr enkelt for seg sjl..
Sant nok! Det er en utfordring i tillegg - bde for TH og politiet. Men det trenger ikke si noe om skyld eller uskyld.
Politiet har mest erfaring med andre karakterer enn THs.
Citera
2020-07-10, 00:53
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja vil tro politiet har forskt selv, og noen burde gjenkjenne mannen.
Selv s tror jeg det er BB.

Det r en versalfrkortning i alla hndelser, det tror jag vi kan enas om. Frgan r bara vilken.
Citera
2020-07-10, 00:54
Medlem
Citat:
S en printer fra fr mitten av 80 tallet kan hvre trygg bruke, hvem kan ha noe snt utenom museumer tro...
"In the mid-1980s Xerox pioneered an encoding mechanism for a unique number represented by tiny dots spread over the entire print area"
All the major printer makers have added a secret tracking pattern. If you have a color printer ink or laser then your printed pages will have the secret dots added.
Brother, Canon, Dell, Epson, Hewlett-Packard / HP, IBM, Konica / Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Lexmark, NRG, Panasonic, Ricoh, Savin, Toshiba, Xerox.
It appears likely that all recent commercial color laser printers print some kind of forensic tracking codes, not necessarily using yellow dots. The printer tracking patterns dont officially exist so theres no switch to turn the tracking pattern off. Aside from a major hack of the printer firmware (definitely NOT recommended).
Citera
2020-07-10, 00:54
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Av alle innlegg jeg har lest, s er dette det drligste...
S bra, da gikk det inn p deg.
Citera
2020-07-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Det kommer fram det ene etter det andre n. Blod som er vasket bort. Vaskebtte som er borte. I tillegg mangler det samtaler fra hans logg. Kan jo tyde da p at det er affekt? Eller s er dette med manglende vaskebtten en feil som er begtt. Hvis det hadde vrt grundig planlagt, s hadde han kjpt inn en vaskebtte til dette formlet. Ser ihvertfall ikke for meg at kidnappere skulle finne fram vaskebtte og tue. Ser temmelig kjrt ut for TH n.

Kidnappere som dreper offeret, ikke vil ha penger fr en tiltale er tatt ut, vasker, rydder, tar med seg vaskefiller og btta har jeg ikke hrt om fr... Han hadde spurt AEH om hun ville ha vaskehjelp, men her juger gjerrigknarken igjen. Blodvask kan jo vre skudd fra en ivrig skytter med vpen i huset. Enig med deg. N er det straks 4 uker med brev og besksforbud. TH kan n gi familien fred og en grav og g til.
Citera
2020-07-10, 00:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Du fr tolke som du vil. Hvis du tolker at snn og lnnsansvarlig er med p dette s er det opp til deg
Jeg tror ikke det - virker som politiet har sjekket denne samtalen ut

Ja jeg tolker som jeg vill, enten er begge samtala ekte eller begge fake/jug, om opplysningene fra media stemmer s er dem bygd p hvrandre, jeg har ikke sakt noe om hva jeg mener om lnningsansvarlig og snnen, hvet ikke om jeg egentlig mener noe om dem heller, men forklaringene bygger jo p hvrandre s sjangsa for at ene juger og andre er rlig ser ut til vre veldig sm...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in