Citat:
Ursprungligen postat av
StonesThrow81
Jeg har ihvertfall grunn til tro at TH har hatt en elskerinne. Tror hun var russisk. Bare basert p det jeg har hrt og troverdighet til de som har sagt/skrevet det. 50 prosent "sikker", men det er kanskje common knowledge.
Nr det gjelder motiv s har vel egentlig politiet avslrt noe? De har slik jeg forstr det henvist til 90tallet eller deromkring. At det skal vre en episode eller flere lenkede episoder tilbake i tid.
I s fall, hva er det? Var AEH utro eller TH? Vi har hrt rykter om begge deler. Var ekteoakten skrevet og utarbeidet under press pga slike private forhold? Any takers? Det har ogs vrt forumrykter om at TH har brukt kniv p n fest. Vet overhodet ikke om det er sant.
men tenk om ingen av dem hvar utro dengang, men at sjalusi alikevell hvar grunnen til brk..
utfra hva en har lest og ikke minst ikke lest s tror jeg absolutt hun kunne fnni seg noe triveligere og han med hans konomi kunne garantert fnni noe yngre..
men tviler mest p at han ville latt en ung lykkejeger f for mye konomisk oppmerksomhet...
er ikke ofte noen er s mye omtalt i media uten f flere positive beskrivelser, hvrtfall har ikke jeg lest det ofte
den hendelsen p gjvik rundt 5 mneder etter brylluppet og lenge fr HHB1 ble fdt tviler jeg veldig p att er en slsskamp, tror heller det har med hvorfor de gjifta seg, har jeg rett s stemmer det bra med riksarkivet, ikke noe i media dengangen og kun noen f av de aller nrmeste som viste, det kan klaffe med senere turbulens...