Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikLarsson99
Heja Skogs-Rambo avväpna dom där bedragarna. Visar att tyska polisen är lika idiotiska med deras prioriteringar som här i Sverige. Samma gäller dom journalister som skriver om han samtidigt som dom ignorerar andra obekväma och riktiga brott. Poliser och journalister håller varandra om ryggen, dom är inte annat än skurkar.
Förövrigt är Schwarzwaldtårta så jäkla överskattad.
Stämmer det media skriver om honom just nu så tycker jag knappast man bör heja på honom.
Att tyska staten sätter in tusen snutar, helikoptrar, fighter jets och drönare på en enda autist ute i skogen medans man för bara några veckor sedan mer eller mindre lät Stuttgart brinna är sjukt och säger mycket om denna clown värld vi lever i just nu.
Känns jävligt demoraliserande detta. För det visar vad makten är redo att ta till för att intimidera folk till att vilja hålla sig kvar i städerna och inte rymma ut på landet. För då är man som den här kufen kommer det heta hädanefter. Spelar ingen roll om du inte är en våldsam idiot. Du ska gå på bidrag och sitta i din lägenhet och konsumera, konsumera och åter konsumera skräp-produkter och vara nöjd. Det är framtiden. Don't ask questions. Just consume product and then get excited for next product.
Och den här snubben gör bara allt värre. Jag skulle vilja säga att detta är en sorts PSYOP, men det kan lika gärna vara en kontraproduktiv störd idiot i vilket fall som helst. Det blir ändå samma enligt mig skadliga effekt på samhället i slutändan oavsett.
Skjut mig.