2020-07-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Det er nok x-svgern skal du se.
Har han ftt tilbake huset?

TH fr ikke flytte hjem.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...er-og-maaneder
Citera
2020-07-14, 20:02
Medlem
VG: TH fr ikke flytte hjem - Kan g flere uker og mneder

Nabo har ikke sett noe politi i huset p to uker, men TH fr likevel ikke tilgang til hjemmet sit.
Underskelsene som politiet gjennomfrer er bde tidkrevende og sammensatt arbeid av svrt dynamisk karakter. Av hensyn til etterforskningen kan vi heller ikke kommentere hva slags underskelser politiet gjennomfrer, sier HH.
Citera
2020-07-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Nabo har ikke sett noe politi i huset p to uker, men TH fr likevel ikke tilgang til hjemmet sit.
Underskelsene som politiet gjennomfrer er bde tidkrevende og sammensatt arbeid av svrt dynamisk karakter. Av hensyn til etterforskningen kan vi heller ikke kommentere hva slags underskelser politiet gjennomfrer, sier HH.

Ufin maktdemonstration eller ndvendighet?
Citera
2020-07-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Jeg tenker at dette kan vre i ett ledd av finne ut om noen her kan vre av interesse for saken. Er vel ikke usannsynlig at familie, venner og potensielle GM flger med her i tillegg til politiet selv.
Av de alternativene synes jeg det er litt koseligere tenke p at politiet er her inne😉
Hvis man er bekymret pga kontroversielle innlegg for bli sporet opp til ip adresse, kan det kanskje vre lurt betale en liten slant per mnd for VPN. Men hvis det er politiet som lurer, kan de sikkert finne ut av det uansett, og det er kanskje noe vi alle skal vre glade for. Jeg er i hvertfall det. ☺️
Citera
2020-07-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men fiskarna satt ju dr med kamera och teleskop, talade steuropeiska och upptrdde bryskt mot omgivningen.
De syntes flera gnger ...men samma dag AEH frsvann s var de borta.
Finns vl ingen orsak att vifta bort dem, de kan ju vara samma mn som Futurum -mnnen och senaste video-mnnen frn Metrocenter.
I det sammanhanget mste ju den rda bilden ocks beaktas.
Man vet ju inte vad det r fr mnniskor som medverkat till bortfrande av AEH.
Kan vara kriminella steuropeer, pverkade klantar som det rkat g bra fr,
mm.
D ingenting verkar stmma ngonstans fr man vara rdd om alla ledtrdar r min mening.

Det r ingen ovanlig syn att steuroper str och fiskar bde hr och dr. De kan uppfattas som bryska utan att dom r det. Fgellivet vid Langvannet drar ocks till sig folk som fotograferar dr. D har man oftast telelins. Har sttt dr jag med och frevigat fglar, med telelins. Drfr har jag aldrig riktigt trott p mystiska mn vid Langvannet. Den som lever fr se
Citera
2020-07-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Det r ingen ovanlig syn att steuroper str och fiskar bde hr och dr. De kan uppfattas som bryska utan att dom r det. Fgellivet vid Langvannet drar ocks till sig folk som fotograferar dr. D har man oftast telelins. Har sttt dr jag med och frevigat fglar, med telelins. Drfr har jag aldrig riktigt trott p mystiska mn vid Langvannet. Den som lever fr se
Var det ikke et vitne som sa at telelinse var rettet mot huset? Rekker ikke ske mer n. Den som lever, fr se. 😬 U...

Jeg har aldri sett noen fiske fra bryggen fr, men det kan godt hende det er vanlig. Det var mer totalen jeg stusset over. De var oppsiktsvekkende avvisende mot andre, og de hadde med seg et stort kamera med stativ og lang telelinse.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...g-og-telelinse
Senast redigerad av Gubbanoa 2020-07-14 kl. 21:08.
Citera
2020-07-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Avdde er Chr*st*an H*lv*rs*n (*= iiaoe)
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/n...b9360011fd07ae

Er det han som er eiendomsmegler p Lrenskog ?
Citera
2020-07-14, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Det m sikkert fikses en del etter alle underskelsene. Kanskje legge nytt golv/tapet og etc.
Vil tro han kan f utlevert klr og andre ndvendige eiendeler hvis han ber om det. Har han ferie, s kan han jo trenge fiskestang og annet turutstyr, og det er dumt mtte kjpe alt nytt.
Citera
2020-07-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Det m sikkert fikses en del etter alle underskelsene. Kanskje legge nytt golv/tapet og etc.
Vil tro han kan f utlevert klr og andre ndvendige eiendeler hvis han ber om det. Har han ferie, s kan han jo trenge fiskestang og annet turutstyr, og det er dumt mtte kjpe alt nytt.

Politiet, som ikke har gjort et vesentlig funn det siste ret, er n ferdig med det de har holdt p med de siste mnedene, nemlig karre seg ut av en omdmmegrft. De lyktes ikke, men har ikke flere lekkasjer komme med. N har de begynt p en ny fase, en ren stillingskrig.
- Det er et dynamisk arbeid, og vi kan ikke tidfeste i VG nr det kan avsluttes, skriver Haris Hrenovica i en e-post.

Jeg grubler p hva den dynamikken bestr i, for den er litt vanskelig f ye p.

Vi vet hvor dette ender. Det ender i en henleggelse i oktober.
Citera
2020-07-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Var det ikke et vitne som sa at telelinse var rettet mot huset? Rekker ikke ske mer n. Den som lever, fr se. 😬 U...

Jeg har aldri sett noen fiske fra bryggen fr, men det kan godt hende det er vanlig. Det var mer totalen jeg stusset over. De var oppsiktsvekkende avvisende mot andre, og de hadde med seg et stort kamera med stativ og lang telelinse.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...g-og-telelinse

Det var ju s att smbarnspappan sa att det var hela situationen han reagerade p, ngot som var utver det vanliga dr vi bryggan.
Fgelfotografen hade ven lagt mrke till en slvgr bil...och en slvgr bil var det ju som
samma morgon som AEH frsvann, passerade en granne och tog vgen tvrs ver grsmattan till Hagens hus.
Bda vittnena reagerade som att det var ngot "ovanligt" med mnnen.
Bda sa att mnnen frsvann samtidigt som AEH frsvann.
Citera
2020-07-14, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Politiet, som ikke har gjort et vesentlig funn det siste ret, er n ferdig med det de har holdt p med de siste mnedene, nemlig karre seg ut av en omdmmegrft. De lyktes ikke, men har ikke flere lekkasjer komme med. N har de begynt p en ny fase, en ren stillingskrig.
- Det er et dynamisk arbeid, og vi kan ikke tidfeste i VG nr det kan avsluttes, skriver Haris Hrenovica i en e-post.

Jeg grubler p hva den dynamikken bestr i, for den er litt vanskelig f ye p.

Vi vet hvor dette ender. Det ender i en henleggelse i oktober.

Hvordan vet du dette?
Eller er det bare noe du gr og hper p?
Citera
2020-07-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Det var ju s att smbarnspappan sa att det var hela situationen han reagerade p, ngot som var utver det vanliga dr vi bryggan.
Fgelfotografen hade ven lagt mrke till en slvgr bil...och en slvgr bil var det ju som
samma morgon som AEH frsvann, passerade en granne och tog vgen tvrs ver grsmattan till Hagens hus.
Bda vittnena reagerade som att det var ngot "ovanligt" med mnnen.
Bda sa att mnnen frsvann samtidigt som AEH frsvann.
Jepp. Jeg ikke om, hvordan eller hvorfor de er sjekket ut av saken. Som noen her en gang skrev: Jeg skjnner ikke bret.

Omrdet rundt Langvannet tiltrekkes av mange fuglefotografer p grunn av sitt rike fugleliv, s personer med store kameraer er ikke et uvanlig syn. Men kombinasjonen av fiskestenger, kamera og oppfrselen stusset smbarnsfaren over.

Han forteller at de ikke tok bilder s lenge han og datteren var der. Politiets melding om den savnede kvinnen fikk mannen til tenke p mennene og hvor kort det er fra bryggen til huset.
Det er bl a slike ting som gjr at jeg tror denne saken aldri blir oppklart.
Senast redigerad av Gubbanoa 2020-07-14 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in