Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Ute av fengsel vore nog en aning fr optimistiskt. Ute av hengsel mjligtvis.
Jag hr till en frsvinnande minoritet som r ltt skeptiskt till bilar ht. O telefonsamtal. Skillnaden mellan dessa och exv. videopasseringar utanfr futurum o.a. r att bilar o telefonsamtal r svra frkl, och vi vet att vi har att gra med en person som har medlemskonto p But*tericks (*=0). (Sen att frkldningskompetensen ltt kan verskattas r en annan sak; inte har han frugan att frga heller).
S jag kan tnka mig att bilarna vid nrmare betraktande inte finns. Liksom en del annat i bevisvg tycks finnas i dubbel elelr trippel uppsttning, men just drfr verkar lite skumt. ven med en skridskokares iskyla borde det pirra i magen att backa uppfr gngvgen dr kl 9. Sen har nn d vart o ppnat bommen fr biltrafik tidigare p morgonen, ska man frst det s? (Vem sitter med det brevldeutskicket och planerar med utgngspunkt i att det ocks sker...?)
Jag r skeptiskt....
Men fr all del, sg att MGM r sjlv dr o kr p nt stt p vgen till jobbet. Med nt verdrag ver sin picasso. Bara fr att gra eller mosa sina egna hjulspr frn natta d han mst ta en tur. I ngot rende.
Visst. Annars r det vl polisen som hittar p lite. Fr att det inte ska bli fr ltt.
Men kroppen r vrre. Kanske fr barnens skull. Nr allt till sist str fram ju s dumt som det ju var.
Hade han berttat var kroppen var lngt tidigare hade en del pinsamheter nog kunnat undvikas...
Jeg tror fremdeles at kroppen kan dukke opp. TH vet hvor den er. Kroppen vil dukke opp om TH tror det kan vre til fordel for ham.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Jeg tror ikke levninger vil bli funnet, hvis det ikke er TH som str bak, er det jo som leite etter en nl i en hystakke. Hun kan jo vre dumpet p hele stlandet og i Sverige.
Ja. Men jeg tror TH str bak, og at han vet hvor hun er skjult.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tungsten76
Nei. Jeg tror ikke TH vil f flytte inn igjen fr saken er oppklart. Og da blir det fengsel p han i stedet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Det er statsadvokaten som bestemmer om det blir tiltale, og jeg tipper at s lenge politiet ikke har funnet noe annet enn det de hadde sist, da de led nederlag i lagmannsretten, s kommer statsadvokaten til vre svrt lite interessert i ta saken til retten.
Politiet har et kjempeproblem uten bedre bevis. De m nemlig bevise at TH har et reellt motiv, og det har han jo ikke med mindre han er skrudd i hodet, og det kommer aldri politiet til f retten til tro p.
Nr jeg sier det blir henleggelse ut p hsten, s skyldes det at det er en grense for hvor lenge politiet kan holde det gende med etterforskningen. Da de skte om 18 millioner ekstra i fjor, for dekke merkostnader skrev de selv at denne etterforskningen har gtt ut over annen etterforskning.
Sakens omfang har skapt betydelige utfordringer for den vrige straffesaksbehandlingen. Vi har i stor grad greid skjerme ressurser til etterforskning av vold og sedelighetssaker. Styringen av ressurser har imidlertid ftt negative konsekvenser for vrig etterforskning, skriver Hasseldal.
S lenge det fremdeles finnes aktive etterforskningsskritt som ikke er fullfrte, vil etterforskningen fortsette. Til saken blir oppklart.
Det er ikke tradisjon for legge ned drapsetterforskninger i saker som man forventer oppklare. Hvis etterforskningen blir veldig langvarig, er det vanlig tilpasse etterforskningsinnsatsen til aktivitetsnivet. Vanligvis en gradvis nedtrapping i bemanningen.
S, uansett hva som skjer, det vil aldri bli noen henleggelse hsten 2020. Det kan jeg love deg.