Citat:
Jeg tror fremdeles at kroppen kan dukke opp. TH vet hvor den er. Kroppen vil dukke opp om TH tror det kan vre til fordel for ham.
Ja. Men jeg tror TH str bak, og at han vet hvor hun er skjult.
Nei. Jeg tror ikke TH vil f flytte inn igjen fr saken er oppklart. Og da blir det fengsel p han i stedet.
S lenge det fremdeles finnes aktive etterforskningsskritt som ikke er fullfrte, vil etterforskningen fortsette. Til saken blir oppklart.
Det er ikke tradisjon for legge ned drapsetterforskninger i saker som man forventer oppklare. Hvis etterforskningen blir veldig langvarig, er det vanlig tilpasse etterforskningsinnsatsen til aktivitetsnivet. Vanligvis en gradvis nedtrapping i bemanningen.
S, uansett hva som skjer, det vil aldri bli noen henleggelse hsten 2020. Det kan jeg love deg.
Ja. Men jeg tror TH str bak, og at han vet hvor hun er skjult.
Nei. Jeg tror ikke TH vil f flytte inn igjen fr saken er oppklart. Og da blir det fengsel p han i stedet.
S lenge det fremdeles finnes aktive etterforskningsskritt som ikke er fullfrte, vil etterforskningen fortsette. Til saken blir oppklart.
Det er ikke tradisjon for legge ned drapsetterforskninger i saker som man forventer oppklare. Hvis etterforskningen blir veldig langvarig, er det vanlig tilpasse etterforskningsinnsatsen til aktivitetsnivet. Vanligvis en gradvis nedtrapping i bemanningen.
S, uansett hva som skjer, det vil aldri bli noen henleggelse hsten 2020. Det kan jeg love deg.
Polisen trappar fortfarande upp. Filmen med videomannen r bara ett bevis p det. Vem vet vad de har mer i bakfickan. Det r inte utan att man grna frestller sig att det finns mer av samma vara. r de sluga s meddelar de Holden frst vad de tnker g ut med, s kanske MGM kan tnka sig att byta lite ider, om var ae r. Det r hans enda trumfkort. Om han frstr att utnyttja det. Men det brdskar, fr det r inte mer n ett silkespapper som skiljer MGM frn buren, om polisen skulle sortera om korten lite. Omvnt fr polisen inte verraskas av pltsligt raserad hlsa hos MGM, som skulle ventyra ngt, exv vid en lng hktningstid eller sui eller liknande.
Att det gr att flla honom r jag vertygad om. ven om den sista pusselbiten nog kan vara knslig. Men nyckeln ligger trol. i fingeringen av BP och fingeringen av en motpart. Sen ska d medhjlpare uteslutas och en tidslinje upprttas. Eller talet formuleras s att han kan fllas p det. Det dr ordnar sig.
Det kan ta tid dock...