2020-07-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnen
Nu e de fan samma visa igen!!... helt svart!! De va då he*vete!!... va fan kan problemet vara?

Med tanke på att du inte skriver någon mer info än att det är svart så är det ju svårt att ge tips.

Mitt N1 rullar på perfekt här på en Z8.

Som vanligt så kan du ju börja med att testa på din mobil om det funkar där för att utesluta ditt internet i lägenheten/huset.
2020-07-15, 15:26
Medlem
Citat:
Nu e de fan samma visa igen!!... helt svart!! De va då he*vete!!... va fan kan problemet vara?

Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Med tanke på att du inte skriver någon mer info än att det är svart så är det ju svårt att ge tips.

Som vanligt så kan du ju börja med att testa på din mobil om det funkar där för att utesluta ditt internet i lägenheten/huset.
Kina OCH Marocko rullar också på helt klanderfritt.......
2020-07-15, 15:42
Medlem
saltapinnens avatar
Citat:

Ok, här har det bara lagt av.. typ helt svart. Jag försöker starta om boxen, med att dra ut kontakten å sedan in igen, då börjar typ hjulet att rulla i fem sekunder sen e det helt svart. Sedan så försöker jag starta om boxen med att trycka på meny sedan ner till ladda om sida så rullar det hjulet i ca en sekund sedan helt svart.... internätet fungerar som det skall... har haft lite problem med att när jag skall byta a kanaler när det har funkat så står det loading när jag byter sida på kanal listan
2020-07-15, 15:44
Medlem
saltapinnens avatar
Är nybörjare på detta...
2020-07-16, 02:15
Medlem
Citat:
Är nybörjare på detta...
Testat kolla med den du köpte abonnemanget ifrån?
2020-07-16, 14:05
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Ligger Nordic one nere?
2020-07-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Ligger Nordic one nere?

Nej, mitt rullar på perfekt.
2020-07-16, 14:23
Medlem
saltapinnens avatar
Citat:
Testat kolla med den du köpte abonnemanget ifrån?
Ja,jag har mailat dom många gånger!...inte ett svar!.. så dåligt!... så de blir å byta till ngt bättre...men har typ 300 dgr kvar på detta abonnemang... ngn som har ngt bra förslag på ett annat abonnemang? Där support mm funkar bra?
2020-07-16, 14:41
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ja,jag har mailat dom många gånger!...inte ett svar!.. så dåligt!... så de blir å byta till ngt bättre...men har typ 300 dgr kvar på detta abonnemang... ngn som har ngt bra förslag på ett annat abonnemang? Där support mm funkar bra?
Rule number one: Köp inte ett års abonnemang första gången du provar en återförsäljare. Köp ett 30 dagars hos någon annan och testa om det funkar bättre. Inte mycket pengar det handlar om.
2020-07-16, 15:21
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Nej, mitt rullar på perfekt.

vetefan vad som hände men nu funkar det!

Skål
2020-07-17, 12:54
Medlem
R4hu7s avatar
Varför läggs vissa serie avsnitt upp så långsamt? En serie (Spökjakt) brukar läggas in direkt när ett nytt premium avsnitt läggs upp på Dplay. Men avsnitt 6 har inte lagts in ännu. Vem kontaktar man för att stressa upp dem lite? Haha! Har messat min återförsäljare.
2020-07-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Varför läggs vissa serie avsnitt upp så långsamt? En serie (Spökjakt) brukar läggas in direkt när ett nytt premium avsnitt läggs upp på Dplay. Men avsnitt 6 har inte lagts in ännu. Vem kontaktar man för att stressa upp dem lite? Haha! Har messat min återförsäljare.

Du har ju gjort det enda du kan göra. Kontakta din säljare. Så får ju han föra det vidare beroende på hur bra kontakt han har med de killarna som sköter uppladdningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in