Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-07-20, 12:21
Medlem
Nr knullade ni senast TS? Innan spakvllsknullet.

Mnga kvinnor "ger" sin man sex ngon gng d och d bara fr att han inte ska lmna henne. r hon verkligen attraherad av dig?
Citera
2020-07-20, 14:48
Medlem
Jag hade satt kniven i bordet bett gubben dra hade varit en ordentlig snack med frugan hade kokat ihjl om jag ser min fru med nn annan man sitta kka frukost jag hade kokat ihjl du
Senast redigerad av diesel300 2020-07-20 kl. 14:55.
Citera
2020-07-20, 15:41
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GissaMittJobb
Hej.

kt ivg p spa fr helgen. Allt gtt, kunna slppa allt vad jobb heter fr ett tag. Allt var bra igr, vi knullade fr frsta gngen p jag vet inte hur lnge. Somnade som en jvla stock och vaknar idag vid halv tio. Frugan var inte kvar i sngen eller ngonstans i sviten. Gr ner fr att kolla frukosten och dr sitter hon och kkar med en annan jvla gubbe. Helt fnissig och till sig. Jag fattade ingenting, hr har vi vrldens weekend med knull och allt s brjar hon prata med andra. Jag fick panik och sprang upp p rummet igen och ltsades vakna till nr hon kom upp igen. Jag r s jvla arg och vill nstan dra igng ngon gammal affr igen. Vad fan ska jag gra?

Du skulle ha gjort din fru sllskap vid frukostbordet. Istllet flydde du.
Ser du problemet hr?
Citera
2020-07-20, 18:16
Medlem
Det kanske var en kollega till frugan?
Hur vet du att det inte var en manlig bekant hon trffade p? Konstigare saker har vl hnt?
Sen vad r grejen med att fly upp p rummet?
Det knns som det strsta problemet i min vrld
Citera
2020-07-20, 19:21
Medlem
Du har ju givetvis en pong hr. Men hon visste att hon skulle komma undan med beteendet och frmodligen har TS varit fr fjollig tidigare. Sen vet han nog innerst inne att han inte har henne.

r bara att g vidare, gr slut, grow some balls och g vidare med ditt liv TS. Hennes beteende r totalt oacceptabelt och likas TS mesighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Du skulle ha gjort din fru sllskap vid frukostbordet. Istllet flydde du.
Ser du problemet hr?
Citera
2020-07-20, 23:33
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Du har ju givetvis en pong hr. Men hon visste att hon skulle komma undan med beteendet och frmodligen har TS varit fr fjollig tidigare. Sen vet han nog innerst inne att han inte har henne.

Ja det var en del av min pong om n den mhnda inte framstod glasklart.
Problemet r lngt gnget och TS flykt vid frukostscenen r en manifestation av denna fjollighet.
Citera
2020-07-21, 08:33
Medlem
Felpost
Citera
2020-07-21, 08:55
Medlem
Felpost
Citera
2020-07-23, 07:29
Medlem
Backhand slap the bitch
Citera
2020-07-23, 07:47
Medlem
Jag tycker att nr man ker ivg p en helg tillsammans s hller man ihop.
Tycker att det r mrkligt att din fru inte vckte dig s att ni avslutade er fina spahelg med en gemensam frukost.

Om hon hade vckt dig och du sagt att hon kan g ner sjlv och ta frukost s hade detta varit en helt annan sak.

Man kan ju frga sig varfr hon inte ville ta frukost med dig p er spahelg. Utan hellre gick och t den med ngon annan.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in